Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=EJ000075/2014/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освітологічний дискурс
: наук. електрон. вид..- Київ
Osvìtologìčnij diskurs

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Антипін Є. Б. Ідеї трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку (кінець XIX - початок XX століття). - C. 1-9.
  4. Білова Ю. А. Аналіз наукових підходів до класифікації ключових компетентностей. - C. 10-21.
  5. Благова Т. О. Ритміка у системі неперервної хореографічної освіти: історико-педагогічний аспект. - C. 22-33.
  6. Бугрій В. С. Розвиток змісту та структури краєзначої освіти в основній та старшій школі України (1991-2010 рр.). - C. 34-43.
  7. Варченко-Троценко Л. О. Організація wiki-орієнтованого навчального середовища. - C. 44-55.
  8. Василевич Л. Ф. Нечітка математична філософія. - C. 56-66.
  9. Венгловська О. А. Внесок педагогів-практиків у розвиток дошкільного виховання Київщини (1958–1972 рр. XX ст.). - C. 67-80.
  10. Галицька М. М. Міжнародні молодіжні зустрічі у формуванні міжкультурної компетентності майбутніх фахівців. - C. 81-92.
  11. Головчук С. Ю. Виховання національної свідомості молоді в контексті європейської інтеграції України. - C. 93-99.
  12. Грабовий А. К. Формування та розвиток технічної творчості учнів загальноосвітніх навчальних закладів (на прикладі хімії). - C. 100-111.
  13. Грищук Ю. В. Поняття "професійна освіта та навчання" у вітчизняному науковому просторі. - C. 112-120.
  14. Гуменюк О. М. Формування професійної компетентності студента – майбутнього лікаря та провізора. - C. 121-129.
  15. Євтух М. Б., Терентьєва Н. О. Український вектор у розвитку європейської університетської освіти. - C. 130-143.
  16. Задорожна-Княгницька Л. В. Особистість директора школи як предмет наукового дискурсу (60-80-ті рр. XX ст.). - C. 144-155.
  17. Козак Л. В. Історико-педагогічні передумови виникнення інноваційної діяльності в освіті. - C. 156-171.
  18. Колесник І. О. Поняття "уклад життя" як педагогічний феномен. - C. 172-178.
  19. Кузьменко О. М. Місія та завдання дослідницьких університетів та університетів світового класу. - C. 179-190.
  20. Мосьпан Н. В. Тенденції розвитку вищої освіти: дослідження учених Європейського Союзу. - C. 191-198.
  21. Муромець В. Г. Формування ціннісного ставлення до психологічного здоров’я студентської молоді засобами естетотерапії. - C. 199-207.
  22. Саврасова-В’юн Т. О. Організаційно-методичні засади розвитку громадянської активності студентів. - C. 208-218.
  23. Січкар А. Д. Трансформація ідей діяльнісного підходу в педагогічній спадщині Елеонори Яновської (перша третина XX століття). - C. 219-230.
  24. Степура І. С. Характеристика програмного засобу eXeLearning для розробки електронних підручників. - C. 231-236.
  25. Тернопільська В. І. Моральна самосвідомість старшокласника (загальна характеристика та особливості формування). - C. 237-246.
  26. Федорова М. А. Характеристика поняття "моральні цінності особистості". - C. 247-257.
  27. Хомік О. М. Експериментальна оцінка формування управлінської культури майбутніх економістів засобами мультимедійних технологій. - C. 258-268.
2014
№ 4 (8)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського