Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=EJ000053/2013/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
CTE Workshop Proceedings
: electronic ed..- Kryvyi Rih
CTE Workshop Proceedings

  1. Title.
  2. Зміст.
  3. Semerikov S. O., Striuk A. M. CTE - Workshop on Cloud Technologies in Education. - C. 1-2.
  4. 1. Тенденції розвитку хмарних технологій

  5. Чорна О. В. Використання циклу надочікувань для виявлення тенденцій розвитку хмарних технологій. - C. 3-6.
  6. Шишкіна М. П. Сучасні тенденції формування і розвитку науково-освітнього середовища вищого навчального закладу. - C. 7-8.
  7. Туравініна О. М. Хмарні технології навчання у системі інформаційно-комунікаційних технологій навчального призначення. - C. 9.
  8. Моісеєнко М. В., Моісеєнко Н. В. Інтеграція освіти, науки та промисловості на основі хмарних технологій: світовий досвід. - C. 10-11.
  9. Сохина С. И., Малинина З. З., Шевченко О. Н. Перспективы применения облачных технологий в ВУЗе. - C. 12-13.
  10. 2. Створення віртуального навчального середовища

  11. Мкртчян В. С., Шиян Н. И. Об образовательной среде облачной платформы управления и моделирования переменной структуры в скользящем режиме. - C. 14-15.
  12. Матвеева Э. Ф., Мкртчян В. С. Виртуальное образование – инновационное средство самообразования будущего учителя. - C. 16-17.
  13. Галасун К. І., Триус Ю. В. Про створення інформаційної логістичної системи ВНЗ на основі хмарних технологій. - C. 18-19.
  14. Магер Є. В., Рудь Ф. В., Ткаченко Б. Л., Фіалковський В. В., Триус Ю. В. Розробка ІТ-проекту "Логістика" на основі хмарних технологій. - C. 20-21.
  15. Григорович В. Г. Використання хмарних обчислень в організації інтелектуальних освітніх систем. - C. 22.
  16. Маклаков Г. Ю. Использование облачных вычислений в виртуальной учебной среде подготовки авиационных специалистов. - C. 23-24.
  17. 3. Соціальні мережі

  18. Скороход Г. И. Социальная сеть преподавателей учебной дисциплины. - C. 25-26.
  19. Олійник Т. О. Шляхи ефективної організації самостійної роботи студентів ВНЗ. - C. 27-28.
  20. Гриценко В. Г. Формування навчального середовища з використанням соціальних хмарних сервісів. - C. 29-30.
  21. Качан В. М., Гриценко В. Г. Перспективи використання соціальних мереж в освіті. - C. 31-32.
  22. 4. Засоби Web 2.0

  23. Теплицький О. І. Хмарні засоби навчання об'єктно-орієнтованого моделювання. - C. 33-34.
  24. Баранчук І. Д. Web-орієнтована експертна система діагностики несправностей підключення комп'ютера до мережі Internet. - C. 35-36.
  25. Франчук Н. П. Комп'ютерний переклад та Web 2.0. - C. 37-38.
  26. 5. Програмне забезпечення хмарного середовища

  27. Модло Є. О. Використання десктопних програм у хмарному середовищі. - C. 39.
  28. Тарасов І. В. Ulteo OVD як хмарне навчальне середовище. - C. 40.
  29. Мартакова Н. Є. Використання онлайн-освіти у навчальному процесі. - C. 41-42.
  30. Андронова Е. С., Левыкин И. В. Исследование облачных технологий для создания виртуальной системы обучения. - C. 43-44.
  31. Ванькевич Д. Є., Злобін Г. Г. Використання приватної хмари на базі дистрибутиву ProxmoxVE в навчальному процесі. - C. 45.
  32. Хараджян Н. А. Використання хмарних технологій в курсі "Основи організації електронного документообігу". - C. 46-47.
  33. Бузян О. С., Трифонова О. М. Реалізація педагогічних підходів І. Є. Тамма в сучасних умовах розвитку ІКТ. - C. 48-49.
  34. 6. Безпека хмарних технологій

  35. Шадхін В. Ю., Компанієць В. О., Дель Д. Г. Класифікація атак на хмарні системи. - C. 50-51.
  36. Чудак О. О. До питання про хмарну криптографію. - C. 52.
  37. Маковоз К. О. Методи виявлення вторгнень у хмарних системах відеоспостереження. - C. 53.
  38. 7. Хмарні технології мобільного навчання

  39. Ткачук В. В. Хмарні обчислення як основа мобільного навчання. - C. 54.
  40. 8. Хмарні технології у відкритій освіті

  41. Кухаренко В. М. Проблеми проведення масових відкритих дистанційних курсів у СНД. - C. 55-56.
  42. Запорожченко Ю. Г. Хмарні технології як засоби відкритої освіти. - C. 57-59.
  43. Андруховський А. Б. Використання хмарних технологій у сучасних системах дистанційного навчання. - C. 60-61.
  44. Удовенко В. О. Розширення можливостей викладача засобами хмарних технологій. - C. 62.
  45. 9. Хмарні технології у навчальних закладах

  46. Москалева Ю. П., Сейдаметова З. С., Темненко В. А. Облачная архитектура и её реализации для университетов. - C. 63-65.
  47. Кадемія М. Ю., Кобися В. М. Можливості, що надають хмарні технології. - C. 66-67.
  48. Грицук Ю. В. Хмарні технології в технічному ВНЗ: огляд та перспективи. - C. 68-69.
  49. Толстых В. К., Кожемякин А. Ю. Облако регистрационных данных контингента школы для учета успеваемости учеников. - C. 70-71.
  50. Архіпова Т. Л., Зайцева Т. В. Технології "хмарних обчислень" в освітніх закладах. - C. 72.
  51. Смагіна О. О. Використання хмарних технологій в організації діяльності університетської кафедри. - C. 73-74.
  52. 10. Хмарні технології у початковій освіті

  53. Шиман О. І. "З чіпких тенет всесвітньої павутини – в захмарні висоти знань" (погляд з початкової школи). - C. 75-76.
  54. Маркова Є. С. Перспективи використання хмарних технологій у педагогічній діяльності вчителя початкової школи. - C. 77-78.
  55. 11. Хмарні технології у професійно-технічній освіті

  56. Волкова Т. В., Гуменний О. Д. Формування інформаційно-освітнього середовища ПТНЗ засобами блогів. - C. 79-80.
  57. Мацейко О. В. Хмарні технології у підготовці кваліфікованих робітників. - C. 81-82.
  58. 12. Хмарні технології у профорієнтаційній роботі

  59. Садовий М. І., Трифонова О. М. Дистанційна освіта в умовах використання хмарних освітніх технологій як основа профорієнтаційної роботи з абітурієнтами. - C. 83.
  60. Дем'яненко В. Б. Тенденції використання технологій хмарних обчислень для створення персоніфікованих навчальних траєкторій учнів Малої академії наук України. - C. 84-86.
  61. 13. Хмарні технології у післядипломній освіті

  62. Каплун С. В. Хмарні технології у післядипломній освіті учителів. - C. 87-88.
  63. 14. Хмарні технології у сертифікації фахівців

  64. Сейтвелиева С. Н,  Манжос Л. А. Программы сертификации специалистов в области облачных вычислений. - C. 89-90.
  65. Рубан Ю. Я., Вовк А. І., Гірник А. В. Хмарні технології в системі атестації фахівців будівельної галузі. - C. 91-92.
  66. Дорошенко Ю. О., Бірілло І. В. Хмарні технології в архітектурній освіті. - C. 93-94.
  67. 15. Хмарні сервіси Google

  68. Сороко Н. В., Шиненко М. А. Моніторинг електронних освітньо-наукових ресурсів за допомогою Google Analytics. - C. 95-96.
  69. Литвин В. А. Застосування хмарних технологій для активізації самостійної діяльності студентів. - C. 97-98.
  70. Франчук В. М. Використання хмарних технологій у ВНЗ. Служби Google. - C. 99-100.
  71. Плаксій Я. І. Організація навчального процесу засобами Диска Google у Вінницькій ІТ-Академії. - C. 101.
  72. Бабич О. В., Бабич О. В. Використання хмарних сервісів Google для забезпечення діяльності навчального закладу. - C. 102-103.
  73. Олевська Ю. Б., Олевський В. І., Сидоренков Є. Є., Клименко Д. В. Побудова мережевих продуктів для шкільної освіти на основі хмарних технологій. - C. 104-105.
  74. Крамаренко Т. Г., Шокалюк С. В. Використання хмарних сервісів у ході тренінгів за програмою Intel "Навчання для майбутнього". - C. 106.
  75. Гладка Л. І., Гриценко В. Г. Концепція формування навчального середовища на базі хмарних сервісів Google Apps for Education. - C. 107-108.
  76. Брескіна Л. В. Використання сервісу Академія Google при формуванні інформатичних компетентностей майбутніх учителів. - C. 109-110.
  77. 16. Хмарні сервіси Microsoft

  78. Регета Д. М. Хмарна платформа Windows Azure. - C. 111.
  79. Козыренко В. П. Облачные решения в развитии информационного обеспечения учебного заведения. - C. 112-113.
  80. Литвин А. В. Освітні можливості новітніх технологій Microsoft. - C. 114-115.
  81. 17. Хмарні засоби навчання математичних дисциплін

  82. Тевяшев А. Д., Литвин О. Г. Досвід використання хмарних технологій у навчанні математичних дисциплін. - C. 116.
  83. Михалевич В. М., Хошаба О. М., Чухно М. В. Наближена модель приватної хмари у навчанні вищої математики. - C. 117.
  84. Жиленко Т. І., Захарченко Н. М. Застосування хмарних технологій при вивченні вищої математики. - C. 118.
  85. Крамаренко Т. Г., Логвиненко Ю. С. Використання проекту Wolfram|Alpha у навчанні майбутніх вчителів математики. - C. 119-120.
  86. Бас С. В. Wоlfram|Alpha – хмарно-орієнтований сервіс навчання математики. - C. 121-122.
  87. Лисенко О. А., Козлова Є. К. Можливості використання хмарних технологій в інтерактивних електронних курсах. - C. 123-124.
  88. Доброштан О. О. Упровадження технологій хмарних обчислень у навчальний процес вищих морських навчальних закладів. - C. 125-126.
  89. Рашевська Н. В. Хмарні обчислення у навчанні вищої математики в технічних університетах. - C. 127-128.
  90. Кіяновська Н. М. Хмарно орієнтовані засоби навчання вищої математики майбутніх інженерів: досвід США. - C. 129-130.
  91. Словак К. І. Мобільні математичні середовища як засіб хмарних технологій. - C. 131-132.
  92. Кислова М. А. Використання хмарних технологій в навчанні вищої математики. - C. 133.
  93. 18. Хмарні засоби навчання фізики

  94. Мерзликін О. В. Перспективи використання хмарних технологій у шкільному навчальному фізичному експерименті. - C. 134.
  95. Ткаченко І. А. Використання хмарних технологій у підготовці майбутнього вчителя астрономії. - C. 135.
  96. Денисенко О. І., Цоцко В. І. Адаптивність інноваційних технологій до ресурсозабезпечення при викладанні фізики. - C. 136-137.
  97. Лазаренко Д. С. Використання системи управління контентом для спільного доступу до навчальних ресурсів. - C. 138-139.
  98. Єчкало Ю. В. Сервіси Google як складова частина навчального середовища з фізики. - C. 140.
  99. Лопаткин Р. Ю., Иващенко В. А. Облачные технологии в обучении моделированию сложных систем. - C. 141.
  100. Поліщук О. П., Теплицький І. О., Семеріков С. О. GlowScript – хмарний засіб навчання комп'ютерного моделювання фізичних процесів. - C. 142.
  101. 19. Хмарні засоби навчання інформатичних дисциплін

  102. Адаменко О. В., Панченко Л. Ф. Хмарні технології аналізу даних. - C. 143-144.
  103. Стрюк А. М., Стрюк М. І. Методичні аспекти застосування хмарно орієнтованих засобів у підготовці фахівців з інформаційних технологій. - C. 145-146.
  104. Триус Ю. В. Хмарні технології у професійній підготовці студентів комп'ютерних спеціальностей. - C. 147-148.
  105. Бодненко Т. В., Харченко О. В. Використання хмарних технологій у процесі підготовки інженера з комп'ютерних систем. - C. 149.
  106. Лазорик В. В., Чернов В. М. Використання хмарних технологій для перевірки та обліку розв'язків завдань з програмування. - C. 150-151.
  107. Трегуб О. Д. Хмарні технології у проблемному навчанні інформатичних дисциплін. - C. 152-153.
  108. 20. Хмарні засоби навчання хімії

  109. Нарышкин Д. Г. Возможности облачных образовательных технологий при изучении физической химии. - C. 154-155.
2013
Vol. 1
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського