Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=EJ000028/2021/81/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Інформаційні технології і засоби навчання
: електрон. наук. фах. вид..- Київ
Ìnformacìjnì tehnologìï ì zasobi navčannâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Гальченко М. С., Борінштейн Є. Р., Іванова Н. В., Ільїна Г. В. Візуальні метафори в цифровому освітньому просторі. - C. 1-14.
  4. Андрющенко Т. К., Лохвицька Л. В., Руденко Ю. А., Дудник Н. А. Використання ІКТ для формування здоров’язбережувальної компетентності старших дошкільників. - C. 15-35.
  5. Карпенко Є. М., Айтай-Хорвас М. Цифрове оповідання як засіб активізації пізнавальної діяльності молодших школярів на уроці іноземної мови. - C. 36-45.
  6. Кодлюк Я. П., Чекрій І. І. Розробка і створення електронного підручника для закладів загальної середньої освіти (за матеріалами ЮНЕСКО). - C. 46-59.
  7. Тургенєва А. О., Попова А. С., Сизоненко І. Г., Петровська К. В., Гуренко О. І. Відеохостинг YouTube як засіб інформаційно-культурної соціалізації дітей молодшого шкільного віку. - C. 60-81.
  8. Будянський Д. В., Друшляк М. Г., Семеніхіна О. В., Харченко І. І., Горбачук В. О., Чашечникова О. С. Типологія електронних ресурсів у формуванні риторичної культури фахівця. - C. 82-96.
  9. Сіциліцин Ю. О., Осадчий В. В. Моделювання навчального обчислювального кластеру на основі одноплатних комп’ютерів Raspberry для навчання розподіленого програмування. - C. 97-108.
  10. Тимошенко Г. С., Данилко О. Г., Сагановська Л. А. Розробка та використання електронного лабораторного практикуму "План польоту" для підготовки диспетчерів із забезпечення польотів. - C. 109-136.
  11. Алєксєєв О. М., Маландій Т. Ю., Требухов Д. В. Застосування мобільного додатка SSUquestionnaire-m для контролю знань студентів інженерних спеціальностей. - C. 137-153.
  12. Асадчих О. В., Перелома Т. С. Поліфункціональне використання цифрових додатків у процесі навчання майбутніх філологів-орієнталістів. - C. 154-166.
  13. Bidyuk N. M., Tserklevych S., Tretko V. V. The virtual museum space as a platform for student research activities in the history of economics. - C. 167-179.
  14. Havrilova L. H., Beskorsa O. S., Ishutina O. Ye. Modeling the digital learning environment for primary school teacher training. - C. 180-191.
  15. Дерев'янко С. П. Емоційний штучний інтелект у професійній підготовці майбутніх психологів. - C. 192-209.
  16. Kaminsky O. Ye., Yereshko Yu. O., Kyrychenko S. O., Tulchinskiy R. V. Training in digital entrepreneurship as a basis for forming the intellectual capital of nation. - C. 210-221.
  17. Lahodynskyi O. S., Buyalo O. V., Khamula S. V. Application of achievement testing software of cadets in higher military educational institutions. - C. 222-234.
  18. Лугова Т. А. Геймдизайн орієнтований підхід до розробки навчальних дисциплін закладів вищої освіти. - C. 235-254.
  19. Ситник Н. В., Зінов’єва І. С. Сучасні бази даних NoSQL у підготовці бакалаврів спеціальності "Комп'ютерні науки". - C. 255-271.
  20. Тадеєва М. І., Купчик Л. Є., Літвінчук А. Т. Використання засобів ІКТ для формування навчальних і комунікативних стратегій під час вивчення іноземної мови у немовних закладах вищої освіти. - C. 272-284.
  21. Tsyvilskyi F. M., Kozel V. M., Drozdova I. A., Prykhodko O. O. Practical implementation of the BYOD concept in higher educational institutions. - C. 285-296.
  22. Shykhnenko K. I. Clicker systems as a smart technology-based tool for teaching english to master’s students majoring in public administration. - C. 297-309.
  23. Yulinetskaya Yu. V., Babii O. Yu., Hloviuk I. V., Stepanenko A. S., Pashkovskyi M. I. Implementing ICT into language and law classroom to develop law students’ communicative competence. - C. 310-326.
  24. Vorotnykova I. P., Zakhar O. H. Teachers' readiness to use e-portfolios. - C. 327-339.
  25. Вакалюк Т. А., Мар’єнко М. В. Досвід використання хмаро орієнтованих систем відкритої науки в процесі навчання і професійного розвитку вчителів природничо-математичних предметів. - C. 340-355.
2021
Т. 81
№ 1
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського