Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=EJ000028/2021/81/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Інформаційні технології і засоби навчання : електрон. наук. фах. вид..- Київ Ìnformacìjnì tehnologìï ì zasobi navčannâ- Титул.
- Зміст.
- Гальченко М. С., Борінштейн Є. Р., Іванова Н. В., Ільїна Г. В. Візуальні метафори в цифровому освітньому просторі. - C. 1-14.
- Андрющенко Т. К., Лохвицька Л. В., Руденко Ю. А., Дудник Н. А. Використання ІКТ для формування здоров’язбережувальної компетентності старших дошкільників. - C. 15-35.
- Карпенко Є. М., Айтай-Хорвас М. Цифрове оповідання як засіб активізації пізнавальної діяльності молодших школярів на уроці іноземної мови. - C. 36-45.
- Кодлюк Я. П., Чекрій І. І. Розробка і створення електронного підручника для закладів загальної середньої освіти (за матеріалами ЮНЕСКО). - C. 46-59.
- Тургенєва А. О., Попова А. С., Сизоненко І. Г., Петровська К. В., Гуренко О. І. Відеохостинг YouTube як засіб інформаційно-культурної соціалізації дітей молодшого шкільного віку. - C. 60-81.
- Будянський Д. В., Друшляк М. Г., Семеніхіна О. В., Харченко І. І., Горбачук В. О., Чашечникова О. С. Типологія електронних ресурсів у формуванні риторичної культури фахівця. - C. 82-96.
- Сіциліцин Ю. О., Осадчий В. В. Моделювання навчального обчислювального кластеру на основі одноплатних комп’ютерів Raspberry для навчання розподіленого програмування. - C. 97-108.
- Тимошенко Г. С., Данилко О. Г., Сагановська Л. А. Розробка та використання електронного лабораторного практикуму "План польоту" для підготовки диспетчерів із забезпечення польотів. - C. 109-136.
- Алєксєєв О. М., Маландій Т. Ю., Требухов Д. В. Застосування мобільного додатка SSUquestionnaire-m для контролю знань студентів інженерних спеціальностей. - C. 137-153.
- Асадчих О. В., Перелома Т. С. Поліфункціональне використання цифрових додатків у процесі навчання майбутніх філологів-орієнталістів. - C. 154-166.
- Bidyuk N. M., Tserklevych S., Tretko V. V. The virtual museum space as a platform for student research activities in the history of economics. - C. 167-179.
- Havrilova L. H., Beskorsa O. S., Ishutina O. Ye. Modeling the digital learning environment for primary school teacher training. - C. 180-191.
- Дерев'янко С. П. Емоційний штучний інтелект у професійній підготовці майбутніх психологів. - C. 192-209.
- Kaminsky O. Ye., Yereshko Yu. O., Kyrychenko S. O., Tulchinskiy R. V. Training in digital entrepreneurship as a basis for forming the intellectual capital of nation. - C. 210-221.
- Lahodynskyi O. S., Buyalo O. V., Khamula S. V. Application of achievement testing software of cadets in higher military educational institutions. - C. 222-234.
- Лугова Т. А. Геймдизайн орієнтований підхід до розробки навчальних дисциплін закладів вищої освіти. - C. 235-254.
- Ситник Н. В., Зінов’єва І. С. Сучасні бази даних NoSQL у підготовці бакалаврів спеціальності "Комп'ютерні науки". - C. 255-271.
- Тадеєва М. І., Купчик Л. Є., Літвінчук А. Т. Використання засобів ІКТ для формування навчальних і комунікативних стратегій під час вивчення іноземної мови у немовних закладах вищої освіти. - C. 272-284.
- Tsyvilskyi F. M., Kozel V. M., Drozdova I. A., Prykhodko O. O. Practical implementation of the BYOD concept in higher educational institutions. - C. 285-296.
- Shykhnenko K. I. Clicker systems as a smart technology-based tool for teaching english to master’s students majoring in public administration. - C. 297-309.
- Yulinetskaya Yu. V., Babii O. Yu., Hloviuk I. V., Stepanenko A. S., Pashkovskyi M. I. Implementing ICT into language and law classroom to develop law students’ communicative competence. - C. 310-326.
- Vorotnykova I. P., Zakhar O. H. Teachers' readiness to use e-portfolios. - C. 327-339.
- Вакалюк Т. А., Мар’єнко М. В. Досвід використання хмаро орієнтованих систем відкритої науки в процесі навчання і професійного розвитку вчителів природничо-математичних предметів. - C. 340-355.
| 2021 | Т. 81 | № 1
|
|
|
|