Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=EJ000028/2017/62/6<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Інформаційні технології і засоби навчання : електрон. наук. фах. вид..- Київ Ìnformacìjnì tehnologìï ì zasobi navčannâ- Титул.
- Зміст.
- Бушуєв С. Д., Молоканова В. М. Формалізація методу врахування ціннісних мемів у портфелях розвитку організацій та ІКТ-інструменти його реалізації. - C. 1-15.
- Cтрижак О. Є., Сліпухіна І. А., Полісун Н. І., Чернецький І. С. STEM-освіта: основні дефініції. - C. 16-33.
- Биков В. Ю., Литвинова С. Г., Мельник О. М. Ефективність навчання з використанням електронних освітніх ігрових ресурсів у початковій школі. - C. 34-46.
- Гарна С. Ю. Організація уроку зарубіжної літератури в системі дистанційного навчання школярів. - C. 47-57.
- Лобода С. М., Денисенко С. М. Використання інформаційно-комунікаційних інтерактивних технологій у професійній підготовці фахівців видавництва і поліграфії. - C. 58-69.
- Осадча К. П., Чемерис Г. Ю. Добір засобів тривимірного моделювання для формування графічної компетентності майбутніх бакалаврів комп'ютерних наук. - C. 70-85.
- Бескорса О. С. Система Moodle як засіб організації змішаного навчання практичної фонетики німецької мови. - C. 86-97.
- Glazunova O. G., Kuzminska O. G., Voloshyna T. V., Sayapina T. P., Korolchuk V. I. Е-environment based on Microsoft SharePoint for the organization of group project work of students at higher education institutions. - C. 98-113.
- Єщенко М. Г. Використання інформаційно-комунікаційних технологій як засобу формування фахової компетентності майбутніх менеджерів і економістів у процесі навчання правознавства. - C. 114-129.
- Koretska V. O., Shlianchak S. O. Use of Moodle-based informational technologies for test tasks analysis. - C. 130-139.
- Marcial D. E., Habalo D. P. Success level of a hybrid training in teacher education: experiences in a developing country. - C. 140-150.
- Perig A. V., Kostikov A. A., Skyrtach V. M., Lozun R. R., Stadnik A. N. Application of JModelica.org to teaching the fundamentals of dynamics of Foucault pendulum-like guided systems to engineering students. - C. 151-178.
- Решетняк О. О. Застосування інтернет-орієнтованої проектної технології навчання сучасної української літературної мови в закладах вищої освіти. - C. 179-191.
- Slipukhina І. A., Gedenach T. V., Olkhovyk V. V. Creating an informational website for physics academic course: web design specifics. - C. 192-202.
- Тылец В. Г., Краснянская Т. М. Принцип безопасности электронной образовательной среды в профессиональной подготовке студентов высшего учебного заведения. - C. 203-215.
- Byrka M. F. Blended learning strategy in teacher training programs. - C. 216-224.
- Vorobiyenko P. P., Vasylenko O. A., Chepelyuk N. I. Psychological and pedagogical bases for the creation of an automated system for the diagnosis of levels of perception channels development (perception.guide). - C. 225-239.
- Семеног О. М., Семеніхіна О. В., Безуглий Д. С. Формування академічної культури педагога-дослідника в умовах цифрового творчого середовища. - C. 240-251.
- Vdovychyn T. Ya. Formation of bachelors of informatics competence in the use of open systems network technologies. - C. 252-263.
- Матвійчук-Юдіна О. В. Вітчизняний та зарубіжний досвід формування змісту навчання комп’ютерної графіки майбутніх бакалаврів кібербезпеки. - C. 264-276.
- Олексюк В. П., Олексюк О. Р. Стан сформованості компетентностей з інформаційної безпеки майбутніх учителів інформатики. - C. 277-291.
| 2017 | Т. 62 | № 6
|
|
|
|