Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=EJ000028/2017/61/5<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Інформаційні технології і засоби навчання : електрон. наук. фах. вид..- Київ Ìnformacìjnì tehnologìï ì zasobi navčannâ- Титул.
- Зміст.
- Гаврілова Л. Г., Топольник Я. В. Цифрова культура, цифрова грамотність, цифрова компетентність як сучасні освітні феномени. - C. 1-14.
- Кобися В. М., Зарічанська Н. В., Боблієнко О. П. Створення і використання електронного підручника для вивчення іноземної мови. - C. 15-23.
- Андрощук І. В., Андрощук І. П. Технологія розроблення електронного посібника з дисципліни "Методика трудового навчання". - C. 24-35.
- Осадча К. П. Тьюторський супровід навчання математики засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 36-49.
- Аврамчук А. М. Модель розвитку компетентностей викладачів мовних дисциплін щодо проектування мультимедійних електронних освітніх ресурсів у системі Moodle. - C. 50-60.
- Гуренко О. І., Алєксєєва Г. М., Лопатіна Г. О., Кравченко Н. В. Використання комп’ютерних тифлотехнологій та тифлозасобів у інклюзивному освітньому просторі університету. - C. 61-75.
- Заболоцький А. Ю. Модель використання системи підтримки e-learning для розвитку ІКТ-компетентностей працівників центрів дистанційної освіти університетів. - C. 76-83.
- Камінський О. Є., Єрешко Ю. О., Кириченко С. О. Хмаро орієнтована платформа сучасного університету – передумова переходу до інноваційної моделі економічного розвитку. - C. 84-95.
- Касаткін Д. Ю., Рудик Я. М., Шостак А. В. Принципи інформаційного забезпечення мотивації науково-педагогічних працівників у дослідницькому університеті. - C. 96-109.
- Ковальчук Г. О. Реалізація діяльнісного, особистісно та професійно орієнтованих підходів у викладанні соціально-економічних дисциплін з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 110-126.
- Korsun I. V. How e-learning demonstrates the formation of students' cognitive activity in the teaching of quantum physics. - C. 127-139.
- Петренко С. В. Оптимізація й аналіз результатів використання LMS Moodle у системі змішаного навчання в університеті. - C. 140-150.
- Подласов С. О., Матвійчук О. В., Бригінець В. П. Елементи змішаного навчання фізики в технічному університеті. - C. 151-161.
- Сікора Я. Б. Використання методів управління знаннями для організації електронного навчання. - C. 162-174.
- Shulska N. M., Matviichuk N. M., Hromyk Yu. V., Kolenda N. V., Rymar N. Yu. Organizing ICT-supported workshops at universities. - C. 175-187.
- Самчук Л. І. Бібліографічні посібники в забезпеченні інформаційних потреб освітян. - C. 188-195.
- Спірін О. М., Лупаренко Л. А. Досвід використання програмної платформи Open Journal Systems для інформаційно-комунікаційної підтримки науково-освітньої діяльності. - C. 196-218.
- Boichuk P. M., Fast O. L. Organizational culture and technology-infused management in higher education: theoretical and empirical aspects. - C. 219-232.
- Гриценко В. Г. Критерії ефективності створення і впровадження інформаційно-аналітичної системи управління в освітній процес університету. - C. 233-244.
- Ковалюк Т. В., Пасічник В. В., Кунанець Н. Е. Моделювання розвитку вищої освіти на базі компетентнісного підходу та особистісно орієнтованих освітніх траєкторій. - C. 245-260.
- Кравченко А. О. Використання хмарних сервісів для інформаційно-аналітичної підтримки організації міжнародного співробітництва університетів. - C. 261-275.
| 2017 | Т. 61 | № 5
|
|
|
|