Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=EJ000028/2017/60/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Інформаційні технології і засоби навчання : електрон. наук. фах. вид..- Київ Ìnformacìjnì tehnologìï ì zasobi navčannâ- Титул.
- Зміст.
- Биков В. Ю., Спірін О. М., Рамський Ю. С., Франчук В. М., Франчук Н. П., Яцишин А. В. Роль наукової школи академіка М. І. Жалдака в інформатизації середньої і вищої педагогічної освіти України. - C. 1-16.
- Vaskivska H. O., Kosianchuk S. V., Skyba H. M. Didactic possibilities of information and communication technologies in the process of development of educational environment in upper secondary school. - C. 17-27.
- Пінчук О. П., Литвинова С. Г., Буров О. Ю. Синтетичне навчальне середовище – крок до нової освіти. - C. 28-45.
- Ріжняк Р. Я. Аналіз забезпечення комп’ютерною технікою технічних університетів України протягом 1991–2011 років. - C. 46-57.
- Ковальчук В. І., Воротникова І. П. Моделі використання елементів дистанційного навчання в школі. - C. 58-76.
- Коневщинська О. Е. Проблема інтернет-мовлення старшокласників в електронних соціальних мережах. - C. 77-86.
- Мелешко Л. В. Формування мовленнєвої компетентності учнів у процесі навчання української мови з використанням комп’ютерних ігор. - C. 87-94.
- Ayvaz U., Gürüler H., Devrim M. O. Use of facial emotion recognition in e-learning systems. - C. 95-104.
- Амеліна С. М., Тарасенко Р. О. Вивчення технологій створення електронних термінологічних баз у процесі професійної підготовки перекладачів. - C. 105-115.
- Болюбаш Н. М. Педагогічне тестування в системі LMS Moodle. - C. 116-127.
- Величко В. Є. Створення електронних навчальних курсів засобами вільного програмного забезпечення. - C. 128-140.
- Glazunova O. G., Voloshyna T. V., Dorosh N. Development of professional and soft skills of future IT specialists in cooperation with leading IT companies. - C. 141-154.
- Ivanova O. V. The use of e-portfolio to develop English language learners' autonomy and independence. - C. 155-165.
- Иванова Е. А., Алексеев А. Н. Критерии компетентности преподавателей при смешанном обучении студентов машиностроительных специальностей. - C. 166-180.
- Книш І. В., Кочубей Н. В. Технологічні аспекти становлення нової освітньої парадигми. - C. 181-194.
- Кравець О. Є., Свириденко І. М. Використання технології проектування навчального матеріалу в процесі дистанційного навчання іноземної мови на нефілологічних факультетах. - C. 195-204.
- Krapchatova Y. A. The use of computer testing for future interpreters’ self-assessment of English listening competence. - C. 205-219.
- Морзе Н. В., Глазунова О. Г., Кузьмінська О. Г. Підготовка менеджерів е-навчання: компетентнісний підхід. - C. 220-238.
- Ніколаєнко С. М., Шинкарук В. Д., Ковальчук В. І., Кочарян А. Б. Використання Big Data в освітньому процесі сучасного університету. - C. 239-253.
- Plaskura P. DerivWWW - web-based symbolic differentiation system. - C. 254-263.
- Подік І. І. Сервіси Google у навчанні студентів покоління Z. - C. 264-274.
- Спірін О. М., Вакалюк Т. А. Критерії добору відкритих web-opiєнтованих технологій навчання основ програмування майбутніх учителів інформатики. - C. 275-287.
- Шийка С. В. Проблема оптимізації комп’ютерного тестового контролю навчальних досягнень студентів з української мови (за професійним спрямуванням). - C. 288-299.
- Гаврілова Л. Г., Ябурова О. В., Ішутіна О. Є. Формування професійної компетентності майбутніх учителів англійської мови початкової школи засобами ІКТ. - C. 300-311.
- Коткова В. В. Реалізація курсу змішаного навчання майбутніх учителів початкових класів. - C. 312-323.
- Лупаренко Л. А. Добір електронних відкритих журнальних систем для наукових видань з освітніх досліджень. - C. 324-343.
| 2017 | Т. 60 | № 4
|
|
|
|