Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=EJ000028/2015/45/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Інформаційні технології і засоби навчання : електрон. наук. фах. вид..- Київ Ìnformacìjnì tehnologìï ì zasobi navčannâ- Титул.
- Зміст.
Методологія, теорія та історія використання ІКТ в освіті
- Головко М. В. Генеза впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у фізичній освіті: від комп’ютерної підтримки навчання до формування ключових і предметних компетентностей. - C. 1-11.
- Коневщинська О. Е. Розвиток поняття інформаційно-освітнього середовища навчання старшокласників в аспекті використання соціальних електронних мереж. - C. 12-20.
- Локшина О. І. ІКТ-зорієнтованість змісту шкільної освіти в країнах Європейського Союзу. - C. 21-27.
- Marcial D. E., Caballero R. D. B., Rendal J. B., Patrimonio G. A. I am offline”: measuring barriers to open online learning in the Philippines. - C. 28-41.
- Морозов Д. С., Зайцев В. Є. Модель спільної розробки курсів у платформах дистанційного освіти. - C. 42-49.
- Овчарук О. В., Сороко Н. В. Огляд порівняльно-педагогічних досліджень у галузі розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності в системі освіти. - C. 50-58.
ІКТ і засоби навчання у початковій та загальній середній освіті
- Клебан Ю. В., Клебан О. І. Онлайн-сервіс для тренування швидкості читання мовчки з української мови. - C. 59-67.
- Столбов Д. В. Вимоги до програмних засобів навчання підлітків інтернет-безпеки. - C. 68-77.
- Хомутенко М. В., Садовий М. І., Трифонова О. М. Комп’ютерне моделювання процесів в атомному ядрі. - C. 78-92.
ІКТ і засоби навчання у вищих навчальних закладах
- Гарбич-Мошора О. Р. Впровадження дистанційного навчання в навчальний процес для підготовки фахівців з інформаційних технологій. - C. 93-105.
- Корнута В. А. Вільна лабораторія на базі технічного університету. - C. 106-122.
- Луценко Г. В., Бевз В. П. Організація проектно-орієнтованого навчання майбутніх інженерів у вивченні методології управління проектами. - C. 123-133.
- Щербина О. А. Оцінювання компетентностей засобами платформи Moodle. - C. 134-145.
- Umryk M. A. Organization of distance learning for meeting the needs of modern students. - C. 146-155.
- Франчук В. М., Микитенко П. В. Використання Open Source Physics у LCMS Moodle. - C. 156-168.
ІКТ і засоби навчання в системі післядипломної педагогічної освіти
- Сокол І. М. Модель підготовки вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти до використання квест-технології в освітній діяльності. - C. 169-175.
ІКТ підтримки психолого-педагогічних досліджень
- Самчук Л. І. Досвід діяльності державної науково-педагогічної бібліотеки України імені в. О. Сухомлинського щодо інформаційно-бібліографічного забезпечення наукових досліджень Національної академії педагогічних наук України. - C. 176-186.
| 2015 | Т. 45 | № 1
|
|
|
|