Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=EJ000028/2014/40/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Інформаційні технології і засоби навчання : електрон. наук. фах. вид..- Київ Ìnformacìjnì tehnologìï ì zasobi navčannâ- Титул.
- Зміст.
Теоретико-методологічні та науково-методичні засади створення комп'ютерно-орієнтованого навчального середовища
- Белоусова Л. И., Житенева Н. В. Дидактические аспекты использования технологий визуализации в учебном процессе общеобразовательной школы. - C. 1-13.
- Глушак О. М. Сформованість когнітивного компоненту інформаційної культури майбутніх бакалаврів з філології. - C. 14-25.
- Литвинова С. Г. Поняття й основні характеристики хмаро орієнтованого навчального середовища середньої школи. - C. 26-41.
Засоби навчання в сучасних педагогічних системах
- Гребеник Л. І., Прімова Л. О., Берест О. Б. Використання комп'ютерного моделювання лабораторних робіт на практичних заняттях з біологічної хімії. - C. 42-49.
- Кобильник Т. П., Когут У. П. Системи комп’ютерної математики у навчанні студентів напряму підготовки "Інформатика". - C. 50-64.
- Спірін О. М., Шевчук П. Г. Порівняльний аналіз програмних технологій операційної системи Windows 8 для навчання програмування. - C. 65-73.
Ікт орієнтовані педагогічні технології та інформаційні навчальні ресурси єдиного освітнього інформаційного простору
- Балалаєва О. Ю. Аналітичний огляд електронних ресурсів для вивчення латинської мови. - C. 74-82.
- Кривонос О. М. Використання задачного підходу в процесі навчання програмування майбутніх учителів інформатики. - C. 83-91.
- Морзе Н. В., Варченко-Троценко Л. О. Формування навичок ефективної співпраці студентів під час використання Вікі-порталу. - C. 92-106.
- Попова М. А., Бревус С. М. Середовище навчально-дослідницької діяльності учнів на основі поєднання онтологічного інтерфейсу і ГІС-технологій. - C. 107-114.
Розробка і впровадження освітніх програмно-технічних засобів
- Мосійчук В. С., Руденко Н. М., Процько І. В. Досвід застосування вебінарів у профорієнтаційній роботі серед абітурієнтів. - C. 115-125.
- Петков А. А., Петкова М. А. Определение сложности заданий при контроле усвоения языковых выражений. - C. 126-134.
Ікт для підтримки проведення наукових досліджень
- Букшина Т. Ф. Бібліометричний аналіз наукових публікацій з питань дошкільної освіти і виховання в загальнодержавній реферативній БД "Україніка наукова" (1998–2012 рр.). - C. 135-150.
- Лупаренко Л. А. Інструментарій виявлення плагіату в наукових роботах: аналіз програмних рішень. - C. 151-169.
| 2014 | Т. 40 | № 2
|
|
|
|