Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=EJ000023/2015/1/2-3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Траектория науки
: электрон. науч. журн..- Харьков
Traektoriâ nauki

  1. Титул.
  2. Содержание.
  3. Раздел "Бизнес и администрирование"

  4. Катаев А. В. Методология и базовые процедуры идентификации интенсивности рыночной конкуренции. - C. 2.1-2.8.
  5. Оберемок С. В. Інструменти та технології маркетингу: еволюція та розвиток на випередження. - C. 2.9-2.20.
  6. Клюева Е. Р. Интернет-брендинг как инструмент маркетинговых коммуникаций. - C. 2.21-2.27.
  7. Болотна О. В. Маркетинг відносин як сучасна концепція маркетингу. - C. 2.28-2.33.
  8. Корженко К. А. Формування лояльності споживачів на основі оцінки конкурентоспроможності продукції. - C. 2.34-2.40.
  9. Раздел "Производство и технологии"

  10. Переяслова Ю. А., Гребенюкова О. О., Рассказова Є. С. Готельні послуги для гіпотоніків в Україні: науково-практичні результати економіко-організаційного та маркетингового обґрунтування. - C. 3.1-3.21.
2015
Т. 1
№ 2-3
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського