Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74897/2022/66<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр..- Київ- Титул.
- Зміст.
Методологічні проблеми впровадження цифрових технологій та інноваційних методик навчання
- Горбатюк О. В., Поліщук С. В. Особливості функціонування закладів вищої освіти під час війни: очна та дистанційна форми освіти, їх ключові переваги та недоліки. - C. 5-13.
- Гуревич Р. С., Кобися В. М., Коношевський Л. Л., Коношевський О. Л., Опушко Н. Р., Драчук М. І. Електронна (дистанційна) освіта і заочне навчання: точки дотику, проблеми, перспективи. - C. 14-30.
- Добровольська Н. В., Мерінова С. В., Добровольський О. І. Дидактичний аспект формування цифрової компетентності майбутніх фахівців-економістів при викладанні курсу "Моделювання бізнес-процесів". - C. 30-37.
- Севастьянова М. С. Формування цифрової компетентності майбутніх учителів початкових класів в умовах університетської освіти. - C. 38-44.
- Слободянюк І. Ю. Використання національної онлайн-платформи з цифрової грамотності при підготовці бакалаврів спеціальності "Право". - C. 45-52.
Науково-методичне забезпечення проблем навчання, виховання і розвитку учнів у закладах дошкільної, початкової та середньої освіти
- Коваль Ю. А. Експериментальна перевірка ефективності педагогічних умов формування екологічної культури студентів технічного коледжу. - C. 53-62.
- Падалко Н. Й. Нові підходи у методиці викладання математичних курсів за вибором в школі. - C. 62-71.
Інформаційні технології та інноваційні методики навчання в закладах вищої освіти
- Балакірєва Г. Ю. Комікси як навчальний інструмент для закріплення знань на заняттях з іноземної мови. - C. 72-82.
- Галашова О. Г. Використання іншомовної рольової гри як методу формування емоційного інтелекту майбутніх фахівців з економіки. - C. 82-89.
- Zapadynska I. G. The role of learning a foreign language in the globalization process of higher education institutions. - C. 89-95.
- Іванченко Є. А., Бурлімова Б. М. Інформаційні технології та інноваційні методики навчання майбутніх бакалаврів з готельно-ресторанної справи у професійній підготовці. - C. 96-103.
- Прісовська Г. Є., Іванова О. В. Проблеми створення інтерактивних онлайн курсів мовної підготовки для студентів-іноземців рівня А0-А1. - C. 104-115.
- Хникін О. В. Сутність понять "мораль" і "воля", особливості їх виховання та самовиховання. - C. 115-122.
- Шаманська О. І. Організаційно-інноваційна модель розвитку освіти дорослих в Україні. - C. 122-131.
Інформаційні технології та інноваційні методики навчання в освіті дорослих
- Горохівська Т. М., Демчук Б. А. Проєктне навчання як фактор підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників ЗВО. - C. 132-141.
- Кузьмінський А. І., Орос І. І., Кучай Т. П., Шовш К. С., Силадій І. М., Біда О. А. Модернізація професійної підготовки майбутніх керівників закладів освіти. - C. 142-149.
| 2022 | | Вип. 66
|
|
|
|