Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74897/2021/62<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр..- Київ- Титул.
- Зміст.
Розділ 1. Проблеми викор истання інформаційних технологій у сучасних закладах освіти / Chapter 1. Problems of using information technologies in modern educational institutions
- Глуханюк В. М., Шимкова І. В., Гаркушевський В. С., Цвілик С. Д. Застосування системи управління навчанням collaborator у створенні електронного освітнього середовища з підготовки педагогів середньої та професійної освіти. - C. 5-18.
- Гриценчук О. О. Загальні підходи до побудови та розвитку інформаційно-цифрового навчального середовища: досвід нідерландів. - C. 18-27.
- Гуревич Р. С., Кадемія М. Ю., Опушко Н. Р., Ільніцька Т. С., Плахотнюк Г. М. Роль цифрових технологій навчання в епоху цивілізаційних змін. - C. 28-38.
- Мельник Л. В., Зарічна О. В., Колядич Ю. В. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі формування іншомовної комунікативної компетентності студентів гуманітарних спеціальностей. - C. 38-45.
- Новицький С. В. Загальні підходи до оцінювання результативності педагогічних досліджень з використанням інформаційно-цифрових технологій. - C. 46-54.
- Пінчук О. П., Прокопенко А. А. Розвиток цифрової компетентності – професійно значущого складника підготовки офіцерів збройних сил україни. - C. 54-69.
- Радкевич В. О., Гуменний О. Д., Радкевич О. П. Розроблення і застосування smart-комплексів навчальних дисциплін у професійній підготовці майбутніх фахівців. - C. 69-96.
- Чепелевська М. М., Кадемія М. Ю. Застосування інформаційних технологій у професійній підготовці фахівців. - C. 96-104.
- Шерман М. І., Романенко В. М., Лемещук О. І. Інтеграція сервісу веб конференцій для забезпечення дистанційної освіти в освітнє інформаційно-комунікаційне середовище херсонського державного університету. - C. 104-113.
Розділ 2. Підготовка майбутніх учителів в умовах інформаційно-освітнього середовища педагогічних закладів освіти / Chapter 2. Training of future teachers in the conditions of information and educational environment of pedagogical educational institutions
- Білоус В. П. Основи оволодіння руховими навичками музиканта-виконавця. - C. 114-123.
- Bondar N. D. Formation of positive motivation for philologists-translators by means of distance technologies. - C. 124-129.
- Гордійчук Г. Б., Коношевський Л. Л., Коношевський О. Л., Данилишина К. О., Шахіна І. Ю. Інформаційно-освітній портал – ефективний засіб навчання студентів. - C. 130-137.
- Гриб’юк О. О. Імерсивні технології в освіті: особливості когнітивного розвитку дитини у віртуальному середовищі в процесі дослідницького навчання. - C. 138-161.
- Дем’яненко В. М., Дем’яненко В. Б. ІКТ як основний змістовий фокус у системі підготовки вчителів. - C. 162-171.
- Petliovana L. L. Authenticity and motivation in teaching ESP. - C. 171-181.
- Федорова О. В., Бабічева М. Г., Степенко О. Г. Шляхи подолання ризиків групової роботи у навчанні іноземних мов. - C. 182-191.
- Хомишак О. Б. Викладацький блог як сучасний засіб формування професійно-методичної компетентності майбутніх учителів іноземних мов. - C. 191-206.
- Чекан О. І., Гедеон (Кравченко) М. Ю. Дидактична модель формування професійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку засобами комп’ютерних технологій. - C. 206-214.
- Яськова Н. В. Про використання електронних соціальних мереж researchgate та academia.edu для оцінювання результативності науково-педагогічних досліджень. - C. 214-222.
Розділ 3. Застосування нових технологій навчання у професійній освіті і освіті дорослих / Chapter 3. Application of new technologies of education in professional and adult education
- Богачков Ю. М., Мілашенко В. М., Ухань П. С. Індекс якості освітньої траєкторії індивіда (ОТІ). - C. 223-237.
- Дембіцька С. В., Кобилянський О. В., Горохівська Т. М., Пугач В. М. Розвиток вищої освіти в посткоронавірусному суспільстві. - C. 237-249.
- Кадемія М. Ю., Кізім С. С., Люльчак С. Ю., Савчук І. В. Реалізація змішаного навчання засобами цифрового освітнього середовища. - C. 249-256.
- Кобися В. М., Кобися А. П., Куцак Л. В. Інтернет-освіта - сучасні технології, методи та засоби електронного навчання. - C. 256-265.
- Коломієць А. М., Швець О. А., Коломієць Д. І., Бабчук Ю. М. Методологічні підходи до організації дизайн-освіти (аналіз і використання німецького досвіду). - C. 265-274.
- Марчук І. П. Психолого–педагогічні проблеми професійної підготовки майбутніх соціологів: гендерний підхід. - C. 275-281.
- Protsenko I. I. Conditions of professional management of teacher competence development of the new ukrainian school. - C. 281-286.
- Сороко Н. В., Гаєвська О. В. Використання імерсивних технологій для підготовки майбутніх перекладачів східних мов. - C. 287-298.
- Саранча І. Г., Швед В. В., Омельченко О. В. Індивідуальна інклюзивна освітня траєкторія: сутність та зміст. - C. 299-306.
- Шевчук О. Ф. Прогностична валідність двомодельної системи конкурсного відбору студентів економічного напрямку. - C. 307-318.
| 2021 | | Вип. 62
|
|
|
|