Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74675/2022/12<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Льотної академії : зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки Naukovij vìsnik Lʹotnoï akademìï. Serìâ: Pedagogìčnì nauki- Титул.
- Зміст.
- Вайнтpауб М. А. Фоpмування пeдагогічної культуpи у майбутніх пeдагогів пpофeсійного навчання у закладах вищої освіти. - C. 11-16.
- Гляненко К. А. Професійна підготовка педагогів в умовах оновлення змісту освіти. - C. 17-22.
- Данилюк І. М. Педагогічні особливості застосування методів продуктивного навчання під час підготовки майбутніх офіцерів Національної гвардії України. - C. 23-29.
- Демченко І. В., Харламова Л. С. Ефективність дистанційного освітнього процесу за допомогою засобів інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 30-35.
- Дефорж Г. В., Калініченко Н. А. Розвиток біологічної освіти у центральному регіоні України. - C. 36-44.
- Дроздова І. П., Іванишин Г. Я. Особливості процесу породження іншомовної професійної діяльності студентів немовних спеціальностей закладів вищої освіти. - C. 45-52.
- Зеленська Л. М., Тимченко С. В. Інноваційні технології ситуативного моделювання в іншомовній підготовці майбутніх авіаційних фахівців. - C. 53-59.
- Лопатюк О. В. Використання цифрових технологій під час занять із фізичної підготовки фахівців авіаційної галузі. - C. 60-65.
- Лещенко Г. А. Формування дослідницької компетентності майбутніх магістрів авіаційного транспорту. - C. 66-72.
- Мандрик Я. С., Овчаренко О. Я. Інтеграція професійно орієнтованих дисциплін і фахової практики на підставі головних контекстних ознак освітньо-професійної програми "Аварійне обслуговування та безпека на авіаційному транспорті" в умовах дистанційного навчання. - C. 73-80.
- Москаленко О. І., Попков Б. І. Екологічна освіта майбутніх судноводіїв як психолого-педагогічна проблема. - C. 81-86.
- Олексенко К. Б. Експериментальне дослідження підготовки майбутніх учителів початкової школи до проєктування навчального середовища. - C. 87-93.
- Пухальська Г. А., Керницька Л. І. Теоретичний аналіз проблеми формування готовності майбутніх пілотів цивільної авіації до взаємодії у виробничо-технологічній діяльності. - C. 94-100.
- Радул С. Г., Харламова Л. С. Іншомовна підготовка майбутніх авіаційних фахівців: дослідження соціокультурного складника. - C. 101-107.
- Сальник І. В. Підходи до організації лабораторного практикум у підготовці вчителя фізики під час дистанційного навчання. - C. 108-116.
- Соснова М. А. Аналіз історичного досвіду та сучасної концепції підготовки майбутніх педагогів. - C. 117-125.
- Сундукова І. В. Забезпечення емоційної стійкості в умовах здоров'язбереження майбутніх учителів фізичної культури. - C. 126-131.
- Суркова К. В., Ломакіна М. Є., Данилко О. Г. Компоненти моделі формування емоційної стійкості авіадиспетчерів. - C. 132-139.
- Fomenko T., Bilotserkovets M. Interactive efl classes for developing students' critical thinking in agrarian university. - C. 140-145.
- Herasymenko L., Muravska S. Main aspects of teaching Academic English for PhD students. - C. 146-151.
- Piven V., Cherednychenko N. Professional competence development of future pilots in air communication. - C. 152-157.
- Tsarova L., Kovalova I., Martynenko N. Self-study work in online mode as an innovative foreign language learning technology. - C. 158-164.
| 2022 | | Вип. 12
|
|
|
|