Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74675/2017/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Льотної академії : зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки Naukovij vìsnik Lʹotnoï akademìï. Serìâ: Pedagogìčnì nauki- Титул.
- Зміст.
- Аксьонова В. І. Творчість А. С. Макаренка – постнекласичний символ лицарського відношення до ідеалів козакофільства. - C. 11-16 .
- Бондар О. П., Семенюта М. Ф., Ковальов Ю. Г., Задорожна О. В., Ковальова О. С., Якуніна І. Л., Якунін Р. П. Математична статистика як елемент педагогічної технології навчання у вищій школі. - C. 17-23.
- Вітряк А. М., Кірпітньов С. В., Сліпак Б. Я. Комп’ютерна лінгводидактика авіаційної та загальної англійської мови. - C. 24-30.
- Дудікова Л. В., Діденко О. В. Тенденції розвитку етичних уявлень про лікарську діяльність в історичній ретроспективі. - C. 31-37 .
- Задкова О. В. Помилки пілота в льотній експлуатації повітряних суден як предмет контролю в процесі тренажерної підготовки курсантів-пілотів. - C. 38-44 .
- Зубченко Л. В., Голик В. А. Гуманістичні засади оптимізації процесу фізичного виховання студентів. - C. 45-50.
- Коваленко О. П. Особливості дослідження формування професійної компетентності майбутніх фахівців авіаційної галузі у процесі вивчення природничих дисциплін. - C. 51-56.
- Лещенко Г. А. Викладач-тьютор як суб’єкт дистанційного освітнього процесу у вищій школі. - C. 57-62.
- Lomakina M. YE., Surkova K. V. Intersubject connections in professional training of air traffic controllers. - C. 63-68 .
- Мельник Ю. Б. Організація досліджень психофізіологічних особливостей курсантів у вищої школи. - C. 69-74 .
- Півень М. І., Півень В. В., Ковальова І. В. Професійно-освітній простір як чинник і умова становлення особистості курсанта в навчальній діяльності. - C. 75-81 .
- Пухальська Г. А., Дмітрієв А. О. Екологічна свідомость і важливість її формування у майбутніх авіаційних фахівців як психолго-педагогічна проблема. - C. 82 .
- Радул С. Г., Кумпан О. О. Професійна самореалізація в контексті життєвої перспективи особистості. - C. 89-95 .
- Романько І. І. Досвід реформування національної системи освіти та його використання в сучасній Україні: історіографія питання. - C. 96-105 .
- Скловська О. І. Динаміка соціокультурного простору та становлення патріотизму молодого авіатора. - C. 106-11.
- Смоликова Т. М. От дистанционных технологий к педагогическим профессиям будущего. - C. 112-120 .
- Сосницька Н. Л., Кривильова О. А. Психолого-педагогічна підготовка майбутніх викладачів професійно-технічних навчальних закладів: акмеологічний аспект. - C. 121-126 .
- Чорногор Н. О. Тренінгові технології як основа формування конфліктологічної культури в процесі професійного становлення менеджерів ЗЕД. - C. 127-132 .
- Бочарова О. А. Концептція рівності освітніх шансів в японській системі освіти. - C. 133-140 .
- Krasnozhon V. О. Future air traffic controllers’ preparation in the collegiate educational system of the USA. - C. 141-145.
- Підлубна О. М., Куліш І. В. Основні критерії забезпечення якості вищої освіти: досвід Сполучених Штатів. - C. 146-151.
- Плачинда Т. С. Професійна підготовка фахівців авіаційної галузі: зарубіжний досвід. - C. 152-160.
- Фроде Нільсон, Суркова К. В., Мандрик Я. С. Порівняльне дослідження норвезького та українського досвіду професійної підготовки фахівців з пошуку і рятування. - C. 161-166.
- Герасименко Л. С., Чорноглазова Г. В. Реалізація принципу інтегративності у процесі професійної підготовки майбутніх інженерів-механиків в льотних навчальних закладах. - C. 167-172 .
- Кузьменко О. С. Використання поняття симетрії для формування наукового світогляду студентів у процесі навчання фізики в умовах розвитку STEM-освіти. - C. 173-179 .
- Москаленко О. І., Шеремет П. М., Пухальська Г. А. Метод проектів як сучасна педагогічна технологія: визначення та основні функції. - C. 180-184 .
- Урсол О. В. Гуманітарна складова в становленні професійних і морально-етичних якостей авіаційних фахівців. - C. 185-191 .
- Харламова Л. С., Чернявська О. О., Чала Н. Д. Використання методу проектів на уроках англійської мови для формування мовленнєвої компетентності майбутніх авіаційних фахівців. - C. 192-196 .
- Шевченко В. Б., Чередниченко Н. Г. Використання інтерактивних методів у процесі самостійної англомовної підготовки студентів. - C. 197-201 .
- Демченко І. В. Взаємозв’язок професійної та міжкультурної комунікації у фаховій підготовці студентів-іноземців. - C. 202-206 .
- Зеленська Л. М., Тимченко С. В. Деякі аспекти практично-діяльнісного етапу методики формування комунікативних умінь майбутніх диспетчерів управління повітряним рухом у процесі вивчення професійної англійської мови. - C. 207-211 .
- Каліниченко Л. В., Мельниченко Т. Є., Маклякова В. Є. Проблеми впровадження спецкурсу "Теорія та практика реферування" для іноземних студентів немовних вишів. - C. 212-216.
- Царьова Л. В. Специфіка навчання майбутніх авіаційних спеціалістів професійно-орієнтованому усному мовленню. - C. 217-221 .
- Файнман І. Б., Токарь Є. Б., Муравська С. М. Діалогічна взаємодія як основа комунікації між суб’єктами освітнього процесу в авіаційному ВНЗ. - C. 222-228 .
| 2017 | | Вип. 2
|
|
|
|