Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74663/2021/10<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : електрон. наук. фах. вид..- Київ Vidkryteosvitnie e-seredovyshchesuchasnohouniversytetu- Титул.
- Зміст.
- Андрієвська В. М., Олефіренко Н. В. Інструментальна підтримка використання елементів stem-освіти у навчанні молодших школярів. - C. 1-9.
- Анісімова О. Е. Використання засобів дистанційного навчання у професійній підготовці майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. - C. 10-19.
- Афанасьєва Т. О., Гревцева Є. О. Організація ефективної командної взаємодії в умовах дистанційної роботи педагогічних працівників. - C. 20-32.
- Бойчук В. М., Уманець В. О., Фу Г. Підготовка майбутніх викладачів художньо-мистецьких дисциплін за допомоги інноваційних технологій в освіті. - C. 33-42.
- Васильченко Л. В., Шацька Н. М. Досвід реалізації дистанційного навчання в умовах пандемії. - C. 43-55.
- Волянюк А. С. Розвиток сталої мотивації у майбутніх вчителів початкової школи в умовах змішаного навчання. - C. 56-66.
- Девін В. В., Ткачук В. С., Бурдега В. Ю., Семенишена Р. В. Комп'ютерні технології в розрахунку геометричних характеристик складених перерізів. - C. 67-76.
- Друшляк М. Г., Юрченко А. О., Розуменко А. М., Розуменко А. О., Семеніхіна О. В. Ефективні форми навчання для підвищення кваліфікації вчителів. - C. 77-88.
- Кропочева Н. М. Інформаційно-бібліотечні ресурси з питань педагогіки та освіти (за матеріалами сайтів бібліотек університетів німеччини). - C. 89-102.
- Кузьмінська О. Г. Засоби підтримки життєвого циклу наукового дослідження: цифровізація наукової комунікації та рекомендації магістрам. - C. 103-115.
- Luhova Т. А. Development of augmented reality technologies for academic libraries as an experience of synergetic learning. - C. 116-135.
- Могілевська В. М., Сібіль О. І., Барліт О. О. Змішане навчання як ефективний інструмент професійного розвитку педагогів позашкільної освіти. - C. 136-148.
- Морзе Н. В., Василенко М. В., Смирнова-Трибульска Є. М. Деякі результати дослідження в галузі формування цифрової компетентності вчителів закладів середньої освіти. - C. 149-165.
- Наливайко О. Модель проектної діяльності здобувачів освіти в цифровому просторі на прикладі дисциплін педагогічного циклу. - C. 166-179.
- Порядченко Л. А., Вдовика І. О. Використання інтернет-сервісу доповненої реальності blippar як засобу формування читацької компетентності другокласників. - C. 180-190.
- Сокол І. М., Стадниченко К. В. Дистанційне викладання інформатики: особливості, проблеми, цифрові інструменти. - C. 191-202.
- Соломаха А. В. Підготовка майбутніх педагогів до діджиталізації в ранньому навчанні іноземних мов. - C. 203-215.
- Староста В. І. Moodle до, під час і після пандемії covid-19: використання студентами бакалаврату та магістратури. - C. 216-230.
- Цирульник С. М. Програмно-апаратний комплекс "arduino learner kit". - C. 231-240.
- Шувалова О. І. Методика навчання мови html та css стилів в дисципліні інформатика для студентів педагогічних вишів. - C. 241-253.
| 2021 | | Вип. 10
|
|
|
|