Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74663/2019/7<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : електрон. наук. фах. вид..- Київ Vidkryteosvitnie e-seredovyshchesuchasnohouniversytetu- Титул.
- Зміст.
- Буйницька О., Смірнова В., Тютюнник А. Інтернет-портал як складова формування іміджу сучасного університету. - C. 1-16.
- Девін В., Ткачук В., Скоробогатов Д. Використання програмного комплексу "GIM" у викладанні дисципліни "Технічна механіка". - C. 17-29.
- Грановська Т. Готовність учителів природничих наук до застосування мобільних технологій для навчання учнів. - C. 30-39.
- Nastas D. Analysis of the experience of the countries of eastern asia in preparation of future primary school teachers by the implementation of digital technologies. - C. 40-47.
- Паламар С., Науменко М. Сторітелінг у професійній підготовці майбутніх педагогів: сучасні інструменти. - C. 48-55.
- Рябко А., Толмачов В. Обчислення похибок саморобних фізичних приладів з цифровими і аналоговими датчиками. - C. 56-68.
- Sherman M., Samchynska Y., Kuzhelyuk N. Web resource for studying the arduino platform for software engineers in higher education of Ukraine. - C. 69-77.
- Синюкова О., Чепок О. Про сутність і різні форми впровадження практико-орієнтованого навчання під час підготовки майбутніх учителів математики закладів загальної середньої освіти. - C. 78-86.
- Скорнякова О. Формування конкурентоспроможності майбутніх іт-фахівців засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 87-95.
- Струтинська О. Використання робототехніки та 3d технологій в умовах розвитку STEM освіти. - C. 96-109.
- Уманець В., Касянчук Н. Аналіз міжнародного досвіду при підготовці майбутніх фахівців з інформаційної безпеки. - C. 110-118.
- Varchenko-Trotsenko L., Vember V., Terletska T. Main aspects of educational video materials design for use in educational process of higher educational institutions. - C. 119-126.
- Житєньова Н. Критерії та показники компонентів готовності майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до використання технологій візуалізації у освітньому процесі. - C. 127-132.
| 2019 | | Вип. 7
|
|
|
|