Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74663/2019/спецвип.<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : електрон. наук. фах. вид..- Київ Vidkryteosvitnie e-seredovyshchesuchasnohouniversytetu- Титул.
Нові педагогічні підходи в STEAM освіті
- Зміст.
- Аніщенко В. Формування професійних компетентностей офіцерів-пенітенціаріїв крізь призму віртуальної та доповненої реальності. - C. 1-9.
- Антонова О., Фамілярська Л. Використання цифрових технологій в освітньому середовищі закладу вищої освіти. - C. 10-22.
- Bilous V. Basic principles for developing an adaptive learning system. - C. 23-31.
- Будник О., Кондур О., Михайлишин Г. Діагностика управлінсько-квалітологічної компетентності здобувачів освіти у закладах вищої освіти. - C. 32-43.
- Буйницька О., Василенко С. Використання ЕНК для підвищення цифрової компетентності майбутніх учителів. - C. 44-62.
- Данилишина К. Структура інформаційного освітнього середовища та використання його у підготовці майбутніх педагогів професійного навчання. - C. 63-76.
- Smyrnova-Trybulska E. Evolution of media competences. - C. 77-92.
- Глазунова О., Волошина Т., Корольчук В. Розвиток "soft skills" у майбутніх фахівців з інформаційних технологій: методи, засоби, індикатори оцінювання. - C. 93-106.
- Годованюк Т., Махомета Т., Тягай І. Інноваційні навчальні технології – основа модернізації методичної підготовки майбутнього вчителя математики. - C. 107-115.
- Horbatovskyi D. Possibilities of using vr in education as a pedagogical tool. - C. 116-122.
- Ілійчук Л. Сучасні вимоги щодо розробки та впровадження електронних підручників в освітній процес початкової школи. - C. 123-132.
- Кіржа Н. Поняття проектувальної компетентності в умовах освітньо-інформаційного середовища медичних коледжів. - C. 133-143.
- Кобися В., Семенов Є. Використання соціальних мереж у підготовці майбутніх вчителів. - C. 144-152.
- Ковтун О., Крикун В. Методологія застосування технології "перевернутого навчання" (flipped learning) у процесі підготовки майбутніх учителів іноземної мови. - C. 153-160.
- Кухаренко В. Педагогічна підготовка навчального інженера. - C. 161-174.
- Мазурок Т., Корабльов В., Черних В. Освітня робототехніка. Аспекти підготовки майбутніх учителів інформатики. - C. 175-182.
- Medvediev R., Shevchenko L., Umanets V. Electronic educational resources of teaching of the basis of desktop publishing for the future teachers of vocational education. - C. 183-191.
- Midak L., Kuzyshyn O., Baziuk L. Specifics of visualization of study material with augmented reality while studying natural sciences. - C. 192-201.
- Морзе Н., Вембер В., Гладун М. Використання цифрових технологій для формувального оцінювання. - C. 202-214.
- Mukoviz O., Ihnatenko N., Kovtun O. Selection of the distance learning management system for pedagogical higher education institutions. - C. 215-221.
- Отравенко O. Інноваційні методи навчання як основа якісної професійної підготовки майбутнього вчителя фізичної культури. - C. 222-230.
- Паска Т. Інноваційні методи навчання майбутніх вчителів в умовах гірської школи українських Карпат. - C. 231-240.
- Павлюк Б. Особливості проектної діяльності майбутніх учителів початкової школи. - C. 241-249.
- Переяславська С., Смагіна О. Гейміфікація як сучасний напрям вітчизняної освіти. - C. 250-260.
- Plaskura P. Predicting the effects of the didactic process using forgetting curves. - C. 261-272.
- Шаповалов В., Шаповалов Є., Білик Ж.. Використання інструменту доповненої реальності google lens для забезпечення STEM-підходу на уроках біології у середніх загальноосвітніх закладах. - C. 273-286.
- Шерман М., Самчинська Я., Логвіна Є. Інформаційна система навчального призначення для підготовки екологів в Україні. - C. 287-299.
- Шкуренко О., Сакалюк О. Формування цифрової та технологічної компетентностей у майбутніх вчителів початкової школи. - C. 300-313.
- Синюкова О., Чепок О. Особливості застосування інноваційних методів навчання під час фахової підготовки майбутніх вчителів математики. - C. 314-323.
- Струтинська О. Актуальність впровадження освітньої робототехніки в українську школу. - C. 324-344.
- Терещук С., Колмакова В. Використання давачів мобільних пристроїв для проведення фізичного експерименту. - C. 345-354.
- Цирульник С. Застосування технології доповненої реальності у процесі підготовки фахівців з радіоелектроніки. - C. 355-362.
- Вакалюк Т., Медведєва М. Основні компоненти методичної системи використання хмаро орієнтованого навчального середовища підготовки майбутніх фахівців інформаційних технологій. - C. 363-374.
- Varchenko-Trotsenko L., Tiutiunnyk A., Terletska T. Using video materials in electronic learning courses. - C. 375-382.
- Власій О., Дудка О. Шляхи формування інформаційно-цифрової компетентності учасників освітнього процесу. - C. 383-397.
- Воробець О. Інформаційні технології у контексті формування цифрової компетентності майбутніх учителів. - C. 398-404.
- Воротникова І. Використання додатків go-lab для організації дослідження в умовах електронної співпраці вчителів та учнів. - C. 405-417.
- Захар О. Розроблення стандарту цифрової компетентності педагогів миколаївської області. - C. 418-427.
- Морзе Н., Базелюк О., Воротникова І., Дементієвська Н., Захар О., Нанаєва Т., Пасічник О., Чернікова Л. Опис цифрової компетентності педагогічного працівника (проект). - C. 1-53.
| 2019 | | спецвип.
|
|
|
|