Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74663/2019/спецвип.<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету
: електрон. наук. фах. вид..- Київ
Vidkryteosvitnie e-seredovyshchesuchasnohouniversytetu

  1. Титул.
  2. Нові педагогічні підходи в STEAM освіті

  3. Зміст.
  4. Аніщенко В. Формування професійних компетентностей офіцерів-пенітенціаріїв крізь призму віртуальної та доповненої реальності. - C. 1-9.
  5. Антонова О., Фамілярська Л. Використання цифрових технологій в освітньому середовищі закладу вищої освіти. - C. 10-22.
  6. Bilous V. Basic principles for developing an adaptive learning system. - C. 23-31.
  7. Будник О., Кондур О., Михайлишин Г. Діагностика управлінсько-квалітологічної компетентності здобувачів освіти у закладах вищої освіти. - C. 32-43.
  8. Буйницька О., Василенко С. Використання ЕНК для підвищення цифрової компетентності майбутніх учителів. - C. 44-62.
  9. Данилишина К. Структура інформаційного освітнього середовища та використання його у підготовці майбутніх педагогів професійного навчання. - C. 63-76.
  10. Smyrnova-Trybulska E. Evolution of media competences. - C. 77-92.
  11. Глазунова О., Волошина Т., Корольчук В. Розвиток "soft skills" у майбутніх фахівців з інформаційних технологій: методи, засоби, індикатори оцінювання. - C. 93-106.
  12. Годованюк Т., Махомета Т., Тягай І. Інноваційні навчальні технології – основа модернізації методичної підготовки майбутнього вчителя математики. - C. 107-115.
  13. Horbatovskyi D. Possibilities of using vr in education as a pedagogical tool. - C. 116-122.
  14. Ілійчук Л. Сучасні вимоги щодо розробки та впровадження електронних підручників в освітній процес початкової школи. - C. 123-132.
  15. Кіржа Н. Поняття проектувальної компетентності в умовах освітньо-інформаційного середовища медичних коледжів. - C. 133-143.
  16. Кобися В., Семенов Є. Використання соціальних мереж у підготовці майбутніх вчителів. - C. 144-152.
  17. Ковтун О., Крикун В. Методологія застосування технології "перевернутого навчання" (flipped learning) у процесі підготовки майбутніх учителів іноземної мови. - C. 153-160.
  18. Кухаренко В. Педагогічна підготовка навчального інженера. - C. 161-174.
  19. Мазурок Т., Корабльов В., Черних В. Освітня робототехніка. Аспекти підготовки майбутніх учителів інформатики. - C. 175-182.
  20. Medvediev R., Shevchenko L., Umanets V. Electronic educational resources of teaching of the basis of desktop publishing for the future teachers of vocational education. - C. 183-191.
  21. Midak L., Kuzyshyn O., Baziuk L. Specifics of visualization of study material with augmented reality while studying natural sciences. - C. 192-201.
  22. Морзе Н., Вембер В., Гладун М. Використання цифрових технологій для формувального оцінювання. - C. 202-214.
  23. Mukoviz O., Ihnatenko N., Kovtun O. Selection of the distance learning management system for pedagogical higher education institutions. - C. 215-221.
  24. Отравенко O. Інноваційні методи навчання як основа якісної професійної підготовки майбутнього вчителя фізичної культури. - C. 222-230.
  25. Паска Т. Інноваційні методи навчання майбутніх вчителів в умовах гірської школи українських Карпат. - C. 231-240.
  26. Павлюк Б. Особливості проектної діяльності майбутніх учителів початкової школи. - C. 241-249.
  27. Переяславська С., Смагіна О. Гейміфікація як сучасний напрям вітчизняної освіти. - C. 250-260.
  28. Plaskura P. Predicting the effects of the didactic process using forgetting curves. - C. 261-272.
  29. Шаповалов В., Шаповалов Є., Білик Ж.. Використання інструменту доповненої реальності google lens для забезпечення STEM-підходу на уроках біології у середніх загальноосвітніх закладах. - C. 273-286.
  30. Шерман М., Самчинська Я., Логвіна Є. Інформаційна система навчального призначення для підготовки екологів в Україні. - C. 287-299.
  31. Шкуренко О., Сакалюк О. Формування цифрової та технологічної компетентностей у майбутніх вчителів початкової школи. - C. 300-313.
  32. Синюкова О., Чепок О. Особливості застосування інноваційних методів навчання під час фахової підготовки майбутніх вчителів математики. - C. 314-323.
  33. Струтинська О. Актуальність впровадження освітньої робототехніки в українську школу. - C. 324-344.
  34. Терещук С., Колмакова В. Використання давачів мобільних пристроїв для проведення фізичного експерименту. - C. 345-354.
  35. Цирульник С. Застосування технології доповненої реальності у процесі підготовки фахівців з радіоелектроніки. - C. 355-362.
  36. Вакалюк Т., Медведєва М. Основні компоненти методичної системи використання хмаро орієнтованого навчального середовища підготовки майбутніх фахівців інформаційних технологій. - C. 363-374.
  37. Varchenko-Trotsenko L., Tiutiunnyk A., Terletska T. Using video materials in electronic learning courses. - C. 375-382.
  38. Власій О., Дудка О. Шляхи формування інформаційно-цифрової компетентності учасників освітнього процесу. - C. 383-397.
  39. Воробець О. Інформаційні технології у контексті формування цифрової компетентності майбутніх учителів. - C. 398-404.
  40. Воротникова І. Використання додатків go-lab для організації дослідження в умовах електронної співпраці вчителів та учнів. - C. 405-417.
  41. Захар О. Розроблення стандарту цифрової компетентності педагогів миколаївської області. - C. 418-427.
  42. Морзе Н., Базелюк О., Воротникова І., Дементієвська Н., Захар О., Нанаєва Т., Пасічник О., Чернікова Л. Опис цифрової компетентності педагогічного працівника (проект). - C. 1-53.
2019
спецвип.
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського