Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74663/2018/5<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : електрон. наук. фах. вид..- Київ Vidkryteosvitnie e-seredovyshchesuchasnohouniversytetu- Титул.
- Зміст.
- Авраменко У. В. Модернізація психолого-педагогічної діагностики в умовах інклюзивної освіти. - C. 1-9.
- Антохова А. О. Електронні підручники: аналіз пропозицій та досвіду впровадження в освітню практику. - C. 10-22.
- Bilous V. Methods of determination of the level of formation of critical thinking in kids of elementary school. - C. 23-28.
- Буйницька О. П. Тест з самодіагностики як один із інструментів визначення рівня цифрової компетентності магістра. - C. 29-40.
- Вембер В. П. Використання екосистеми Go-Lab для організації дослідницького навчання. - C. 41-50.
- Воскобойнікова-Гузєва О. В. Вебінар як засіб реалізації освітніх проектів громадської організації. - C. 51-57.
- Gladun M., Nastas D., Spivak S. Formation of digital competence of future teachers of elementary school using blended learning and personal learning environment. - C. 58-65.
- Даниско О. В. Електронний навчальний курс як засіб ресурсної підтримки професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в умовах змішаного навчання. - C. 66-76.
- Девін В. В., Ткачук В. С., Скоробогатов Д. В. Використання програмного комплексу MDSolids у викладанні дисципліни "Механіка матеріалів і конструкцій". - C. 77-87.
- Дудка О. М., Власій О. О., Магомета Н. М. Реалізація компетентнісного підходу до вивчення програмування на Scratch. - C. 88-96.
- Житєньова Н. В., Шигимага В. А. Потенціал технологій візуалізації в навчанні шкільного курсу математики. - C. 97-106.
- Іващенко М. В., Бикова Т. Б. SWOT-аналіз процесу впровадження змішаного навчання в закладах вищої освіти. - C. 107-115.
- Кадемія М. Ю., Кобися А. П., Кобися В. М. Психолого-педагогічні принципи навчання впродовж життя в сучасному суспільстві. - C. 116-122.
- Канюка І. О., Сердюк Л. С. "Language coach" – інструмент формування та розвитку крос-культурної компетентності. - C. 123-132.
- Koryakin O. Use of multimedia technologies in the process of training of future bachelors of musical art. - C. 133-139.
- Kravchyna T. Types of interactive methods of teaching english for technical students. - C. 140-145.
- Кулімова Ю. Г. Підготовка майбутніх педагогів до використання фототерапії засобами цифрових технологій. - C. 146-152.
- Машкіна І. В., Носенко Т. І. Закордонний досвід формування магістерських програм з спеціальності "Urban-інформатика". - C. 153-159.
- Морзе Н. В., Василенко С. В., Гладун М. А. Шляхи підвищення мотивації викладачів університетів до розвитку їх цифрової компетентності. - C. 160-177.
- Морзе Н. В., Струтинська О. В., Умрик М. А. Освітня робототехніка як перспективний напрям розвитку STEM-освіти. - C. 178-187.
- Osmolyk K., Toit du J. Electronic social art. - C. 188-196.
- Павлюк Р. О. Розвиток дослідницької компетеності магістрантів спеціальності "Соціальна робота" у процесі роботи з електронним навчальним курсом "Професійне спілкування іноземною мовою". - C. 197-209.
- Тихонова Т. В., Кошкіна Г. Л. Computational thinking як сучасний освітній тренд. - C. 210-221.
- Фамілярська Л. Л. Google Scholar як інструмент моніторингу професійного розвитку викладача закладу вищої освіти. - C. 222-231.
- Folomieieva N. Method of use of technical tools and software in the processes of professional training of future artist-vocalist. - C. 232-239.
| 2018 | | Вип. 5
|
|
|
|