Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74629/2020/13<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка
.- Кременець. Серія, Педагогіка

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Історія педагогіки

  4. Дем’яненко Н. М. Автономія університету як умова інтернаціоналізації вищої освіти: українські історичні практики і виклики сьогодення. - C. 5–25.
  5. Мокляк В. М. Організаційна й академічна автономія Харківського імператорського університету (1804–1835 рр.). - C. 26–37.
  6. Павелко В. В. Становлення й розвиток вітчизняної професійної освіти майбутніх учителів початкової школи. - C. 38–49.
  7. Семеновська Л. А. Концептульно-методологічні засади періодизації історико-педагогічного явища. - C. 50–57.
  8. Вища школа

  9. Галан О. М. Студентоцентризм як системоутворювальний принцип підготовки майбутніх соціальних працівників у контексті сучасних освітніх викликів. - C. 58–72.
  10. Цісарук І. В. Моделювання процесу професійного розвитку майбутнього вчителя трудового навчання та технологій у процесі самостійної роботи. - C. 73–92.
  11. Силадій І. М. Гуманізація і гуманітаризація освіти в контексті її демократизації. - C. 93–102.
  12. Теорія навчання і виховання

  13. Бабій Н. В., Саланда І. П., Цісарук В. Ю., Гарматюк Р. Т. Формування міжпредметних зв’язків засобами інформаційно-комунікативних технологій в процесі підготовки майбутніх педагогів професійного навчання. - C. 103–113.
  14. Бойко А. М. Упровадження педагогічної теорії у масову шкільну практику. - C. 114–127.
  15. Горопаха Н. М., Павлюк Т. О. Формування екологічної компетенції учнів із порушеннями мовлення на уроках математики. - C. 128–140.
  16. За рубежем

  17. Онищенко Н. П., Лиховид О. Р. Зарубіжний досвід професійної підготовки майбутніх учителів. - C. 141–158.
  18. Ступак К. Є. Реалізація рефлексивної моделі практики освіти у сучасній фінській школі. - C. 159–172.
2020
Вип. 13
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського