Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74629/2019/12<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка
.- Кременець. Серія, Педагогіка

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Волікова М. М. Проблема статевого виховання дітей та молоді у педагогічній думці початку ХХ століття. - C. 7-16.
  4. Дем’янчук О. Н. Видатні постаті в контексті культурно-освітніх традицій Кременця. - C. 17-22.
  5. Коляденко С. М. Неформальний підхід до організації навчально-виховного процесу у Волинському ліцеї. - C. 23-34.
  6. Левандовська Л. Ю., Довгань О. М., Банах В. І. Значення Кременецького ліцею в розвитку фізичної культури і спорту на Волині у міжвоєнний період. - C. 35-41.
  7. Легкун О. Г. Постать Єжи Гаше крізь призму періодичних видань 20–30-х років ХХ ст.. - C. 42-48.
  8. Пасічник Л. В. Підготовка вчителів української мови і літератури в Україні (друга половина ХХ – початок ХХІ століття): досвід історико-педагогічної періодизацій. - C. 49-55.
  9. Бенера В. Є., Цісарук І. В. Професійний розвиток майбутніх учителів трудового навчання та технологій у вищій школі за кордоном. - C. 56-71.
  10. Білик Р. М., Домбровська О. В. Компетентнісний підхід у контексті професійної підготовки фахівців працеохоронної галузі. - C. 72-82.
  11. Борова В. Є. Використання мультимедійних презентацій у підготовці майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до розвитку мовлення дітей. - C. 83-92.
  12. Курач М. С., Ємець О. П. Особливості вдосконалення асинхронних двигунів у контексті підготовки майбутніх учителів технологій. - C. 93-104.
  13. Олексюк М. П. Формування дизайнерської культури майбутніх учителів трудового навчання та технологій у процесі роботи над дизайнерськими проєктами. - C. 105-110.
  14. Шевченко В. В. Методологічні особливості навчання охорони праці засобами ІКТ у ЗВО. - C. 111-122.
  15. Заблоцький А. Р. Професійна готовність майбутнього працівника соціальної сфери до роботи в альтернативних формах державної опіки над дітьми. - C. 123-134.
  16. Клак Д. С. Можливості використання онлайн-сервісу TinkerCard під час дистанційних занять з електротехніки. - C. 135-142.
  17. Кравець Л. М., Гаврилюк Д. В. Соціальна адаптація дошкільників з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного освітнього простору. - C. 143-152.
  18. Маліновська Н. В. Розвиток монологічного мовлення дітей передшкільного віку засобами моделювання. - C. 153-158.
  19. Солтис О. В., Бенера В. Є. Принцип природовідповідності як основа інноваційного потенціалу авторської технології М. М. Єфименка з фізичного розвитку дошкільників. - C. 158-170.
  20. Бенера В. Є., Кашубський В. В. Розвиток полікультурної компетентності у вчителя- гуманітарія у вищій школі Республіки Польща. - C. 171-185.
  21. Шевченко Ж. М. Трансформації становлення і розвитку практичної підготовки соціальних працівників у вищій школі Польщі. - C. 186-198.
  22. Ломакович А. М. Вищій освіті у Кременці – 200 років!. - C. 199-203.
2019
Вип. 12
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського