Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74629/2015/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка.- Кременець. Серія, Педагогіка- Титул.
- Зміст.
- Бенера В. Наукова спадщина В. С. Іконникова в історико-педагогічному дискурсі: ІІ пол. XIX – поч. XX ст. . - C. 3-15.
- Задорожна-Княгницька Л. Особистість керівника навчального закладу у вітчизняній педагогічній теорії та практиці другої половини ХІХ – початку ХХ ст. . - C. 15-23.
- Кючюк Д. Аналіз структурно-функціонального й управлінського аспектів підготовки вчителів у Туреччині (кінець ХХ – початок ХХІ століття). - C. 24-30.
- Мостіпака Т. Здоров’язберігаюча освіта: історія, сьогодення, перспективи. - C. 30-37.
- Мотуз Т. Ідея толерантності в освітній парадигмі України початку ХХІ ст. . - C. 37-45.
- Сопіга М. Роль Богдана Лепкого як педагога та перекладача у поширенні української культури у світі. - C. 45-52.
- Вітвицька С. Підготовка майбутніх магістрів освіти до самореалізації в інноваційній діяльності засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 53-63.
- Грибан Г. Модернізація методичної системи фізичного виховання студентів як складової навчального процесу. - C. 64-70.
- Княжева І. Модель розвитку методичної культури майбутніх викладачів педагогічних дисциплін спеціальності "Дошкільна освіта”. - C. 71-78.
- Койчева Т. Функції наукової діяльності в інноваційному розвитку сучасного педагогічного університету. - C. 79-87.
- Крук М., Крук А. Вплив занять аеробікою на рівень фізичної підготовленості студентів ВНЗ. - C. 87-94.
- Майковська В. Застосування інструментів мерчандайзингу в процесі формування комунікаційної політики вищого навчального закладу. - C. 95-104.
- Цісарук В., Цісарук І. Методика організації самостійної роботи майбутніх учителів технологій у процесі вивчення фахових дисциплін. - C. 105-108.
- Курач М. Методологічні аспекти формування у майбутніх учителів технологій художньо-проектних знань і умінь. - C. 109-115.
- Терещук А. Моделювання навчального процесу технологічної підготовки учнів старшої загальноосвітньої школи. - C. 116-121.
- Батрак Т. Принципи естетичного виховання студентів у позанавчальній діяльності вищого навчального закладу. - C. 122-126.
- Ганжа М. Дизайн-діяльність як чинник естетичного виховання та духовного розвитку молодшого школяра. - C. 126-133.
- Кульчицький В. Педагогічна характеристика категорії "патріотичне виховання” в історичному аспекті. - C. 133-141.
- Клак І. Створення іншомовного комунікативного середовища як педагогічна умова формування професійної комунікативної компетентності в майбутніх учителів-філологів. - C. 142-147.
- Колесник Н. Культурологічний підхід у підготовці майбутніх учителів початкової школи до формування предметно-перетворювальної компетентності учнів. - C. 147-154.
- Кузько М. Педагогічні шляхи забезпечення адаптації майбутніх геологів на робочому місці. - C. 155-162.
- Ситняківська С., Хливнюк М. Активізація професійної підготовки фахівців інженерно-технічних напрямків. - C. 162-167.
- Парфанович І. Компоненти, критерії, показники, рівні сформованості відповідального ставлення дівчат до соціальних норм. - C. 168-173.
- Рассказова О. Соціально-педагогічна підтримка сімей учнів з проблемами здоров’я в умовах інклюзивного навчання: від теорії до методики. - C. 174-180.
- Pashechko M., Dziedzic K., Barszcz M. Właściwości powłok ze stopów eutektycznych Fe-Mn-C-B-Si-Ni-Cr. - C. 181-185.
- Репортаж про Бесерівські студії. - C. 186-187.
| 2015 | | Вип. 4
|
|
|
|