Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74601/2017/9<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Психологія: реальність і перспективи
: зб. наук. пр..- Рівне

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Павелків Р. В. Вікові особливості морального розвитку молодшого школяра. - C. 5-12.
  4. Абсалямова Л. М. Якість життя та харчова поведінка невротично хворих людей. - C. 12-18.
  5. Артемова О. І., Хупавцева Н. О. Психологічні фактори розвитку креативності особистості майбутнього психолога. - C. 18-23.
  6. Безлюдна В. І., Корчакова Н. В., Осьмак Л. П. Використання дітьми непрямої агресії. - C. 24-29.
  7. Борейчук І. О., Назаревич В. В., Шарак Д. Функції фотографії як психологічного тригера. - C. 29-35.
  8. Гріньова О. М. Психологічні особливості становлення етнічної ідентичності особистості пізнього юнацького віку. - C. 35-41.
  9. Джеджера О. В. Емоційні переживання як чинник ефективності навчальної діяльності студентів. - C. 41-48.
  10. Камінська О. В. Психологічні особливості роботи вчителя з обдарованими дітьми. - C. 48-54.
  11. Клочек Л. В. Ціннісне самоставлення вчителя як конструкт емоційно-ціннісної складової соціальної справедливості у педагогічній взаємодії. - C. 54-60.
  12. Корчакова Н. В. Розвиток просоціальної особистості та рівні її функціонування. - C. 60-67.
  13. Кочергіна І. А. Спрямованість саморегуляції жінок при психологічному насильстві з боку родини. - C. 67-75.
  14. Кулакова Л. М., Кулаков Р. С. Психологічні особливості формування моральних цінностей у молодшому шкільному віці в умовах навчальної діяльності. - C. 76-84.
  15. Лісова Л. І. Характеристика навчальної діяльності молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення у процесі розв’язування арифметичних задач. - C. 84-90.
  16. Лохвицька Л. В. Особистісно-деонтологічний підхід у моральному вихованні дошкільників: сучасні виміри психологічної науки. - C. 90-97.
  17. Павелків О. М. Формування у старшокласників інтересу до професій економіки та бізнесу під час вивчення математики. - C. 97-104.
  18. Петренко О. Б. Проблеми педагогічної психології і педагогіки у творчій спадщині В. М. Бєхтєрєва. - C. 105-111.
  19. Сивик Г. Є. Особливості психологічної допомоги при моторній афазії. - C. 111-117.
  20. Сидорович О. І. Модель професійної самосвідомості майбутнього дефектолога. - C. 117-124.
  21. Ставицька О. Г., Ставицький Д. О. Психологічні особливості ціннісно-смислової сфери сучасних студентів-психологів. - C. 125-132.
  22. Ставицький О. О., Гіль Т. А. Емпіричне дослідження психологічних особливостей самовизначення підлітків. - C. 132-139.
  23. Ставицький О. О, Сигін І. М. Емпірико-діагностичний аналіз психологічної готовності студентів до створення сім’ї. - C. 139-145.
  24. Созонюк О. С. Теоретичний аналіз проблеми особистісних деформацій молоді в умовах економічної кризи. - C. 146-153.
  25. Хомич І. С. Мотиваційний компонент психологічної готовності до навчання у школі. - C. 153-159.
  26. Відомості про авторів. - C. 160-161.
2017
Вип. 9
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського