Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74586/2012/3(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови
: наук. метод. зб..- Київ
Osvita osib z osoblyvymy potrebamy: shliakhy rozbudovy

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бабяк О. О. Особливості поведінкового компоненту міжособистісних стосунків у підлітків із ЗПР в шкільній групі. - C. 3-10.
  4. Бистранівська О. С. Проблема надання логопедичної допомоги учням молодших класів в умовах загальноосвітньої школи. - C. 10-18.
  5. Білозерська І. О. Засадничі принципи роботи з батьками дітей з особливими освітніми потребами. - C. 18-31.
  6. Бондар Н. В. Психологічні особливості розвитку мовлення в учнів з інтелектуальною недостатністю. - C. 31-38.
  7. Бондаренко О. О. Актуальність дослідження проблеми опанування навичок читання молодшими школярами з ДЦП. - C. 38-44.
  8. Варшамова Д. Р. Вивчення особливостей розвитку пізнавально-пошукової діяльності у старших дошкільників зі зниженим слухом. - C. 44-54.
  9. Грибань Г. В. Актуальність дослідження проблеми формування знань про дієслово в учнів 2-4 класів з тяжкими порушеннями мовлення. - C. 54-63.
  10. Гриненко О. М. Розвиток фонематичного аналізу в контексті вивчення розділу "Склад слова" молодшими школярами з ТПМ. - C. 63-71.
  11. Гьюз Т. В. Особливості тривожності молодших школярів із затримкою психічного розвитку. - C. 71-81.
  12. Дьякова О. С. Особливості формування комунікативних вмінь у розумово відсталих дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. - C. 81-88.
  13. Зборовська Н. А. Використання жестової мови у навчанні учнів з порушеннями слуху: правове та наукове підґрунтя. - C. 88-98.
  14. Костенко Т. М. Забезпечення умов розвитку та формування пізнавальної активності дітей з порушеннями зору. - C. 98-107.
  15. Косенко Ю. М. Експериментальна перевірка ефективності методу дидактичних ігор у формуванні історичних понять в учнів спеціальної школи. - C. 107-119.
  16. Крупєй Р. Я. Дослідження рухових умінь і окремих компонентів дрібної моторики дошкільників з синдромом Дауна. - C. 119-128.
  17. Макарчук Л. О. Методики психологічної діагностики копінг-поведінки розумово відсталих підлітків. - C. 128-139.
  18. Малишевська І. А. Законодавче забезпечення розвитку інклюзивної освіти в Україні. - C. 139-147.
  19. Мельниченко М. В. Умови формування адекватної статево-рольової поведінки у дівчат-підлітків з порушеннями психофізичного розвитку. - C. 148-155.
  20. Мельніченко Т. В. До питання визначення стану сформованості фонологічних знань в учнів 5-6 класів з ТПМ. - C. 155-162.
  21. Мозолюк-Коновалова О. М. Вивчення стану сформованості уявлень про форму предмета у розумово відсталих дошкільників у процесі образотворчої діяльності. - C. 163-168.
  22. Оппанова Г. Проблеми профессионально-трудовой подготовки подростков с умственной отсталостью в системе корекционно-развивающего обучения. - C. 168-178.
  23. Проскурняк О. І. Вплив психологічних особливостей на комунікативний розвиток розумово відсталих школярів. - C. 178-188.
  24. Шапочка К. А. Особливості організації навчального процесу в класах інтенсивної педагогічної корекції (на уроках англійської мови). - C. 188-199.
2012
Вип. 3(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського