Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74586/2012/3(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови
: наук. метод. зб..- Київ
Osvita osib z osoblyvymy potrebamy: shliakhy rozbudovy

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Блеч Г. О. Упровадження змісту корекційно-спрямованого навчання "Ознайомлення з навколишнім" в спеціальні дошкільні навчальні заклади для розумово відсталих дітей. - C. 5-9.
  4. Бобренко І. В. Профілактика та корекція плоскостопості у дітей дошкільного віку з помірною розумовою відсталістю засобами фізичного виховання. - C. 9-12.
  5. Вавіна Л. С. Реалізація компетентнісного підходу до навчання української мови і читання молодших школярів з порушенням зору. - C. 13-17.
  6. Гладченко І. В. Корекційно-розвиткові технології формування творчої гри у розумово відсталих дітей в спеціальному дошкільному навчальному закладі (перший рік навчання та виховання). - C. 17-23.
  7. Дмітрієва М. В. Особливості формування ігрової діяльності у дошкільників із затримкою психічного розвитку. - C. 23-27.
  8. Довгопола К. С. Вплив глибоких порушень зору на становлення самоконтролю образотворчої діяльності у дітей молодшого шкільного віку. - C. 27-32.
  9. Жук В. В. Теоретичні засади розробки Державного стандарту початкової освіти з української мови для дітей з порушеннями слуху. - C. 32-35.
  10. Ільяна В. М. Сучасний стан вивчення читання як процесу (психолого-педагогічний аспект). - C. 36-40.
  11. Квітка Н. О. Використання музичного фольклору в навчально-виховному процесі шкіл інтенсивної педагогічної корекції. - C. 41-46.
  12. Кобильченко В. В. Формування особистості як психолого-педагогічна проблема. - C. 46-52.
  13. Коваль Л. В. До проблеми виявлення рівня готовності старших дошкільників із ДЦП до засвоєння навичок письма. - C. 53-57.
  14. Компанець Н. М. Використання програмно-методичного комплексу в складанні індивідуальної програми з математики для дітей з особливими освітніми потребами. - C. 57-64.
  15. Кондратенко С. В. Стан сформованості навичок просторового орієнтування у молодших дошкільників з порушеннями зору. - C. 65-70.
  16. Куценко Т. О. Дослідження рівня розвитку комунікативних навичок у дітей з розладами аутичного спектра. - C. 70-75.
  17. Лапін А. В. Формування загальнотрудових умінь у дітей молодшого шкільного віку зі складними порушеннями психофізичного розвитку в процесі роботи з конструктором типу LEGO на уроках трудового навчання. - C. 76-80.
  18. Легкий О. М. Напрямки корекційно-розвивальної роботи освітньої галузі "Технології” для учнів початкових класів шкіл для дітей з порушенням зору. - C. 81-84.
  19. Литвинова В. В. Умови опанування цензовою освітою дітьми з порушеннями слуху. - C. 85-88.
  20. Литовченко С. В. Інклюзивне навчання дітей з особливими потребами: актуальні аспекти. - C. 89-91.
  21. Макарчук Н. О., Грикун А. С. Особливості формування соціальної саморегуляції особистості з порушеннями інтелектуального розвитку. - C. 92-99.
  22. Максименко Н. Л. Організація діяльності старших дошкільників з порушеннями слуху. - C. 100-105.
  23. Омельченко І. М. Мотиваційно-ціннісне поле комунікативної діяльності дошкільника із затримкою психічного розвитку. - C. 105-110.
  24. Покутнєва С. О. Концепція компетентнісного підходу до навчання дітей з глибокими порушеннями зору та розвитком їх теоретичного мислення за матеріалами освітньої галузі "Людина і світ". - C. 110-118.
  25. Пригода З. С. Методика діагностики порушень писемного мовлення у школярів 5-6 класів із ТПМ. - C. 118-122.
  26. Прокопенко О. А. Вплив самооцінки на стан емоційно-вольової саморегуляції підлітків з розумовою відсталістю. - C. 122-129.
  27. Прохоренко Л. І. Особливості мотиваційного компоненту саморегуляції у молодших школярів із затримкою психічного розвитку в навчальній діяльності. - C. 129-133.
  28. Риндер І. Д. Модель психомоторного розвитку дітей з розладами аутичного спектра. - C. 134-139.
  29. Рібцун Ю. В. Медичний аспект міжсистемної взаємодії мовленнєвих порушень. - C. 139-144.
  30. Сак Т. В. Психолого-педагогічні складові навчального середовища в інклюзивному класі. - C. 145-149.
  31. Супрун Д. М., Супрун М. О. Вплив гуманістичних ідей ХVІІІ – ХІХ ст. на розвиток загальної і спеціальної педагогіки. - C. 149-155.
  32. Таранченко О. М. Особливості становлення національних систем спеціальної освіти осіб з порушеннями слуху в країнах західної Європи: Німеччина. - C. 155-159.
  33. Федоренко О. Ф. Науково-методичні засади організації роботи з розвитку слухового сприймання та формування вимови дітей із порушеннями слуху. - C. 160-164.
  34. Чеботарьова О. В. Комплексне програмно-методичне забезпечення змісту навчання та виховання розумово відсталих дітей дошкільного віку. - C. 164-168.
  35. Шевченко В. М. Значення, зміст та методи фізичного виховання дітей дошкільного віку з порушеннями слуху. - C. 168-173.
  36. Ярмола Н. А. Організація уроків соціально побутового орієнтування в спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах для розумово відсталих дітей. - C. 173-178.
2012
Вип. 3(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського