Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74584/2019/46(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Причорноморські економічні студії : наук. журн..- Одеса Pričornomorsʹkì ekonomìčnì studìï- Титул.
- Зміст.
- Бублик Л. Я. Передумови формування інвестиційної привабливості для іноземних вкладників та її вплив на розвиток туризму в Україні. - C. 7-12.
- Давидюк Л. П. Розвиток франчайзингового бізнесу в Україні та світі. - C. 13-19.
- Завгородній А. В. Механізми управління ризиками зовнішньоекономічної діяльності Причорноморського регіону. - C. 20-24.
- Мудрак Н. О. Перспективи деофшоризації в Україні: імплементація плану BEPS. - C. 25-32.
- Брояка А. А. Проблеми та перспективи розвитку інформаційно-консультаційної діяльності в сільському господарстві. - C. 33-38.
- Денисов О. Є. Внутрішня структура економічної безпеки галузей промисловості в системі забезпечення економічної безпеки держави. - C. 39-45.
- Іванченко Н. О., Подскребко О. С., Слишинська В. О. Становлення та перспективи розвитку цифрової економіки в Україні. - C. 46-51.
- Кітц Р. Р. Фінансова стабілізація економіки: особливості та завдання. - C. 52-56.
- Косова Т. Д., Соломіна Г. В. Фінансова безпека механізму функціонування інститутів спільного інвестування. - C. 57-61.
- Радченко О. П., Фучеджи Н. Ф. Розвиток агропромислового сектору України: минуле, сучасне, майбутнє. - C. 62-66.
- Соколи І. І., Буковський О. О. Шляхи розвитку українського авіабудування у сучасних умовах. - C. 67-72.
- Юхновська Ю. О. Застосування матриці ADL для обґрунтування стратегії туристичної галузі. - C. 73-76.
- Водолазська О. А. Організаційно-економічні інструменти стимулювання інноваційного розвитку підприємств. - C. 77-82.
- Железняк К. Л., Компанець К. А. Маркетингові дослідження – інструмент стратегічного управління конкурентоспроможністю підприємства. - C. 83-87.
- Затонацький Д. А. Кадрова безпека підприємства: сутність дефініції та індикатори стану в умовах становлення нової економіки. - C. 88-93.
- Зеркаль А. В. Управління персоналом на засадах комерційної свідомості як конкурентна перевага підприємств. - C. 94-98.
- Зоря О. П. Системний розвиток аграрних підприємств в умовах інституційних трансформацій. - C. 99-103.
- Мелень О. В., Жадан Т. Ю., Афанасьєва Т. С. Ділова активність підприємств готельного господарства як показник їх стійкості та конкурентоздатності. - C. 104-107.
- Микула Р. В., Залізко В. Д. Інноваційна діяльність як стимулятор розвитку АПК. - C. 108-112.
- Нагорний Є. І. Ключові чинники успіху товарних інновацій на ринку. - C. 113-117.
- Скляр Д. В. Електронна комерція у нормативно-правовому полі держави. - C. 118-123.
- Струтинська І. В. Шлях вітчизняних бізнес-структур до цифрової трансформації. - C. 123-128.
- Вихідні дані. - C. 130.
| 2019 | | Вип. 46(1)
|
|
|
|