Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74584/2019/43<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Причорноморські економічні студії : наук. журн..- Одеса Pričornomorsʹkì ekonomìčnì studìï- Титул.
- Зміст.
- Кравцов О. О. Формалізація споживчої поведінки в умовах ринкового саморегулювання на основі моделі homo economicus. - C. 5-9.
- Маршалок Т. Я. Теоретичні підвалини виникнення економічних коливань та методологічні особливості управління ними. - C. 9-17.
- Бугель Ю. В., Чекаловська Г. З. Напрями трансформації державної митної справи як складника зовнішньоекономічної діяльності. - C. 18-28.
- Любчик К. Л. Парадигма глобального інформаційного суспільства: формування й основні засади. - C. 29-33.
- Васильців Т. Г., Кириченко О. С., Зайченко В. В. Наукові підходи до дослідження модернізації промисловості та її інвестиційно-інноваційного забезпечення. - C. 34-39.
- Водовозов Є. Н., Палант О. Ю. Теоретичне обґрунтування забезпечення достатнього рівня громадського транспортного обслуговування м. Києва. - C. 40-48.
- Голбан Т. Т. Чинники інвестиційно-інноваційного розвитку аграрного виробництва: класифікація та ступінь впливу. - C. 49-53.
- Крамарев Г. В. Сутність поняття "конкурентоспроможність промисловості" та видів її економічної діяльності (галузей). - C. 54-58.
- Мостова А. Д. Сучасний стан продовольчої безпеки України та методичні підходи до його оцінки. - C. 59-68.
- Носань Н. С. Проблемні аспекти діагностики стану фінансової безпеки України: експертний підхід. - C. 69-73.
- Омельяненко В. А. Мережевий аспект інформаційно-аналітичного забезпечення стратегій інноваційного розвитку. - C. 74-78.
- Bashynska I. Clarification of the definition and economic content of the category "smartization". - C. 79-82.
- Буторіна В. Б. Тенденції розвитку медійного складника рекламно-комунікаційного ринку України. - C. 83-88.
- Головчук Ю. О., Дибчук Л. В. Маркетинг взаємовідносин як важливий елемент конкурентної маркетингової стратегії. - C. 89-92.
- Гросул В. А., Аскеров Т. Т. Методи оцінки адаптаційного потенціалу підприємств роздрібної торгівлі. - C. 93-98.
- Зоря О. П. Оцінка ефективності виробництва продукції аграрними підприємствами України як складник процесу розроблення стратегії їх сталого розвитку. - C. 99-103.
- Клімова О. І. Особливості пріоритетно-орієнтованого галузевого підходу до трансформації авіаційних підприємств. - C. 104-110.
- Нагорний Є. І., Березова С. М., Шевлюга О. Г. Науково-методичний підхід до визначення видів комерційних невдач інноваційної продукції на промисловому ринку. - C. 111-115.
- Старинець О. Г. Використання дронів у діяльності підприємств аграрної сфери. - C. 116-119.
- Шпатакова О. Л. Сутність поняття екологічної стратегії будівельного підприємства. - C. 120-125.
- Ревко А. М. Імперативи просторового розвитку медичної сфери соціальної інфраструктури Причорноморського регіону. - C. 126-131.
- Хомюк Н. Л. Діагностика розвитку сільських територіальних громад у Волинській області. - C. 132-138.
- Яков’юк В. А. Значення транскордонних водних ресурсів у процесі оцінки водозабезпечення України. - C. 139-143.
- Мельник В. М., Житар М. О. Рівні ієрархії та динаміка змін фінансової архітектури. - C. 144-150.
- Пантєлєєва Н. М., Пантєлєєва К. О. Цифрова екосистема інвестиційного кредитування. - C. 151-155.
- Кравченко М. В., Мартинець О. Є. Нарахування амортизації в підприємствах агропромислового сектору. - C. 156-160.
- Лега О. В. Інтернет-торгівля: облік та оподаткування. - C. 161-166.
- Новий вид наукових послуг.
- Вихідні дані.
| 2019 | | Вип. 43
|
|
|
|