Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74524/2020/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету
.- Умань
Zbìrnik naukovih pracʹ Umansʹkogo deržavnogo pedagogìčnogo unìversitetu ìmenì Pavla Tičini

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бєлкіна С. Мета, завдання і загальна структура економічної підготовки майбутніх інженерів в умовах неоіндустріалізації. - C. 6-14.
  4. Брежнєва О., Гавриш Н. Оптимізація процесу викладання фахових дисциплін на основі застосування графічних організаторів. - C. 15-24.
  5. Букрєєва О. Аналіз системи освіти у галузі стандартизації в Україні. - C. 25-35.
  6. Григоренко Т., Коваль В. Професійна підготовка вчителів-філологів в американських закладах вищої освіти. - C. 36-44.
  7. Данилова Ю., Лєбошина Н., Савченко О. Застосування системного підходу для формування та розвитку мовленнєвих компетенцій в ході вивчення англійської мови. - C. 45-55.
  8. Дерда І. Формування професійної компетентнoсті майбутнього педагога-музиканта у процесі фахової підготовки. - C. 56-63.
  9. Іванчук А., Матвійчук А. Технічні явища як засіб формування технічної грамотності школярів. - C. 64-72.
  10. Іващук А. Зміст та структура підручників з французької мови у Галичині (1867–1890 рр.). - C. 73-81.
  11. Кан О. Key approaches of the language teaching: then and now. - C. 82-91.
  12. Канова Л., Тарасенко С. Особливості професійної іншомовної підготовки офіцерів тактичного рівня ЗСУ. - C. 92-98.
  13. Коломієць О. Тенденції розвитку програм міжнародної діяльності у системі вищої освіти України (1991–2004 рр.): законодавчий аспект. - C. 99-106.
  14. Комар О. Сучасні методи впровадження комунікативного підходу до навчання англійської мови. - C. 107-114.
  15. Онищенко І. Веб-квест як засіб формування мотивації до професійної діяльності в майбутніх учителів початкової школи. - C. 115-124.
  16. Поберецька В. Впровадження інтегрованого навчання в початковій освіті: закордонний досвід. - C. 125-132.
  17. Савінова Н., Стельмах Н., Берегова М., Іванова Т. Агресія підлітків як психолого-педагогічна проблема. - C. 133-141.
  18. Свиридюк О., Веремюк Л. Використання платформи Moodle та онлайн додатка Myenglishlab в процесі викладання іноземних мов. - C. 142-151.
  19. Сулаєва Н. Формальні та неформальні ознаки художньої освіти на теренах України від Київської Русі до 1917 року. - C. 152-159.
  20. Тітаренко С. Формування елементарних астрономічних уявлень у старших дошкільників засобами художньої літератури та народної творчості. - C. 160-166.
  21. Фрицюк В., Герасимова І. Професійна мобільність у підготовці майбутніх докторів філософії. - C. 167-172.
2020
Вип. 3
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського