Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74524/2020/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету.- Умань Zbìrnik naukovih pracʹ Umansʹkogo deržavnogo pedagogìčnogo unìversitetu ìmenì Pavla Tičini- Титул.
- Зміст.
- Бєлкіна С. Мета, завдання і загальна структура економічної підготовки майбутніх інженерів в умовах неоіндустріалізації. - C. 6-14.
- Брежнєва О., Гавриш Н. Оптимізація процесу викладання фахових дисциплін на основі застосування графічних організаторів. - C. 15-24.
- Букрєєва О. Аналіз системи освіти у галузі стандартизації в Україні. - C. 25-35.
- Григоренко Т., Коваль В. Професійна підготовка вчителів-філологів в американських закладах вищої освіти. - C. 36-44.
- Данилова Ю., Лєбошина Н., Савченко О. Застосування системного підходу для формування та розвитку мовленнєвих компетенцій в ході вивчення англійської мови. - C. 45-55.
- Дерда І. Формування професійної компетентнoсті майбутнього педагога-музиканта у процесі фахової підготовки. - C. 56-63.
- Іванчук А., Матвійчук А. Технічні явища як засіб формування технічної грамотності школярів. - C. 64-72.
- Іващук А. Зміст та структура підручників з французької мови у Галичині (1867–1890 рр.). - C. 73-81.
- Кан О. Key approaches of the language teaching: then and now. - C. 82-91.
- Канова Л., Тарасенко С. Особливості професійної іншомовної підготовки офіцерів тактичного рівня ЗСУ. - C. 92-98.
- Коломієць О. Тенденції розвитку програм міжнародної діяльності у системі вищої освіти України (1991–2004 рр.): законодавчий аспект. - C. 99-106.
- Комар О. Сучасні методи впровадження комунікативного підходу до навчання англійської мови. - C. 107-114.
- Онищенко І. Веб-квест як засіб формування мотивації до професійної діяльності в майбутніх учителів початкової школи. - C. 115-124.
- Поберецька В. Впровадження інтегрованого навчання в початковій освіті: закордонний досвід. - C. 125-132.
- Савінова Н., Стельмах Н., Берегова М., Іванова Т. Агресія підлітків як психолого-педагогічна проблема. - C. 133-141.
- Свиридюк О., Веремюк Л. Використання платформи Moodle та онлайн додатка Myenglishlab в процесі викладання іноземних мов. - C. 142-151.
- Сулаєва Н. Формальні та неформальні ознаки художньої освіти на теренах України від Київської Русі до 1917 року. - C. 152-159.
- Тітаренко С. Формування елементарних астрономічних уявлень у старших дошкільників засобами художньої літератури та народної творчості. - C. 160-166.
- Фрицюк В., Герасимова І. Професійна мобільність у підготовці майбутніх докторів філософії. - C. 167-172.
| 2020 | | Вип. 3
|
|
|
|