Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74524/2014/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету
.- Умань
Zbìrnik naukovih pracʹ Umansʹkogo deržavnogo pedagogìčnogo unìversitetu ìmenì Pavla Tičini

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Авраменко О. Соціалізація дошкільника крізь призму педагогічних поглядів Марії Монтессорі. - C. 8-14.
  4. Албул І. Роль Володимира Науменка у діяльності "Київського товариства грамотності". - C. 15-20.
  5. Балдинюк О. Становлення молодіжного руху в Україні крізь призму історико-педагогічних досліджень. - C. 21-29.
  6. Біла О. До питання про введення навчальних тренінгів у поетапний процес професійної підготовки майбутніх фахівців соціономічної сфери. - C. 30-37.
  7. Біліченко П. Участь членів родини українських меценатів Терещенко у діяльності громадських просвітницьких організацій у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст.. - C. 38-44.
  8. Бикасова С. Взаємодія дитячих громадських організацій з соціально-педагогічними службами школи як засіб формування національної свідомості. - C. 45-49.
  9. Бойко Ю. Шляхи формування ціннісного ставлення до здоров’я та здорового способу життя у студентської молоді. - C. 50-56.
  10. Бойко Я. Моніторинг сформованості екологічної культури вітчизняних та американських старшокласників. - C. 57-68.
  11. Будник О. Педагогічний аналіз змісту понять "соціалізація" і "виховання". - C. 69-78.
  12. Войтова Л. Санкт-Петербурзьке педагогічне товариство: історія становлення. - C. 79-87.
  13. Герасименко О. До історії створення інституту попечительства в середніх навчальних закладах (ХІХ – початок ХХ століття). - C. 88-95.
  14. Голуб Н. Психологічний тренінг як засіб корекції мовлення у дітей з мовленнєвими порушеннями. - C. 96-102.
  15. Дудник Н. Формування економічної компетенції дошкільників як психолого-педагогічна проблема. - C. 103-109.
  16. Загородня Л., Барсуковська Г. Інноваційні педагогічні технології як засіб формування фізкультурно-оздоровчої компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. - C. 110-118.
  17. Зайцева Л. Оцінка ефективності оволодіння об’єктами довкілля дітьми старшого дошкільного віку. - C. 119-126.
  18. Зданевич Л. Використання освітніх інтернет-ресурсів у процесі підготовки майбутніх вихователів до роботи з дошкільниками. - C. 127-133.
  19. Кабанова О. Дитячий рух та його значення в педагогічній спадщині Івана Соколянського (1889–1960). - C. 134-139.
  20. Кобрюшко О. Загальні засади формування природоохоронних інтересів студентів природничих факультетів під час проведення навчально-польової практики. - C. 140-144.
  21. Коваль О. Розвиток педагогічної майстерності майбутніх викладачів економічних дисциплін в умовах аспірантури. - C. 145-153.
  22. Козубцов І. Теорія та практика розвитку методологічної компетентності в аспірантів: аналіз науково-педагогічної літератури. - C. 154-161.
  23. Колесниченко Н. Застосування активних та інтерактивних методів у процесі модернізації професійної підготовки бакалаврів романо-германської філології. - C. 162-169.
  24. Корінна Г. Особливості професійної підготовки вихователів до статево-рольової соціалізації дошкільників. - C. 170-176.
  25. Корнієнко Т. Питання організації дозвіллєвої діяльності школярів у роботі дитячих громадських організацій другої половини ХІХ – початку ХХ століття. - C. 177-182.
  26. Кочубей Т. Антропоцентричний вимір у творчому доробку Григорія Сковороди. - C. 183-191.
  27. Кравченко О. Пролеткульт у системі державного управління культурно-просвітницькою діяльністю (20–30 рр. ХХ ст.). - C. 192-201.
  28. Левків С. Значення громадського екологічного руху у формуванні світогляду підростаючого покоління. - C. 202-208.
  29. Любченко І. Розвиток логічного мислення у старших дошкільників як запорука успішного навчання і виховання. - C. 209-214.
  30. Малишевська І. Сучасні тенденції розвитку корекційної освіти в Україні. - C. 215-220.
  31. Матвіїв-Лозинська Ю. Розвиток компетентності викладачів-кураторів як складова процесу підвищення кваліфікації у вищому навчальному закладі туристичного профілю. - C. 221-227.
  32. Мисловська С. Використання інформаційно-комунікаційних технологій при викладанні дисципліни "Медична інформатика". - C. 228-234.
  33. Моісеєва О Необхідність застосування інтерактивних технологій у вищих навчальних закладах України. - C. 235-239.
  34. Новіцька І. Огляд існуючих класифікацій педагогічних задач. - C. 240-247.
  35. Онофрійчук Л. "Case study" у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти. - C. 248-253.
  36. Павленко О. До історії розвитку феномену "педагогічна культура вчителя". - C. 254-261.
  37. Павловська В. Аналіз впровадження гендерного підходу в систему освіти в працях польських дослідників. - C. 262-267.
  38. Петренко М. Розвиток комунікативно-регулюючої спроможності як один з напрямів у роботі з формування концертмейстерських інтерпретаційних умінь. - C. 269-276.
  39. Перфільєва М. Діяльність українських громадських організацій та осередків, спрямованих на соціалізацію осіб з обмеженими можливостями в Україні. - C. 277-282.
  40. Поліщук О. Дороговкази Василя Сухомлинського: заповіді педагогу. - C. 283-290.
  41. Рацул О. Психологічні засади системного розвитку інформаційної культури майбутніх соціальних педагогів. - C. 291-298.
  42. Руднєва І. Вплив громадських рухів на розвиток вищої гуманітарної освіти Франції: історичний аспект. - C. 299-304.
  43. Русакова Л. Вплив творчості Тараса Шевченка як художника на перспективи підвищення ефективності художньої освіти на Черкащині. - C. 305-313.
  44. Савельєв М. Наступність як важливий чинник фахової підготовки майбутніх вчителів технологій. - C. 314-320.
  45. Семчук С. Медіасоціалізуючий вплив комп’ютерних технологій на молоде покоління. - C. 321-328.
  46. Cкрипник Н. Особливості впливу різних видів мистецтва на розвиток гуманних почуттів у дошкільників. - C. 329-334.
  47. Степанова Т. Роль змісту освіти у формуванні мовної особистості дитини-дошкільника. - C. 335-341.
  48. Суятинова К. Соціально-педагогічний супровід соціалізації дітей дошкільного віку в сім’ях розлучених батьків: теоретичні аспекти. - C. 342-348.
  49. Таран І. Організація підготовки майбутніх вихователів до застосування інформаційно-комунікаційних технологій в умовах ДНЗ. - C. 349-356.
  50. Федорова М. Виховання моральних цінностей у дітей дошкільного віку: діяльнісний аспект. - C. 357-362.
  51. Фурман І. Вдосконалення педагогічної підготовки викладачів математики на матеріалах журналу "Вістник дослідної фізики та елементарної математики". - C. 363-372.
  52. Хомишак О. Теоретична підготовка студентів-філологів до викладання іноземної мови у вищій школі. - C. 373-378.
2014
Вип. 3
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського