Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74524/2014/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету
.- Умань
Zbìrnik naukovih pracʹ Umansʹkogo deržavnogo pedagogìčnogo unìversitetu ìmenì Pavla Tičini

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Анісімов М. Принципи побудови інтегрованих професій. - C. 9-14.
  4. Бардус І. Реалізація міжпредметних зв’язків за видами та функціями діяльності при професійно-орієнтованому навчанні фундаментальних дисциплін майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. - C. 15-22.
  5. Безлюдний О. До питання розвитку умінь і навичок усного й писемного мовлення в студентів немовних спеціальностей. - C. 23-29.
  6. Бєлікова Н. Структурний аналіз готовності майбутніх фахівців з фізичної реабілітації до здоров’язбережувальної діяльності. - C. 30-36.
  7. Біницька К. Досвід розвитку медіаосвіти в зарубіжних країнах 37-44.
  8. Борбич Н. Сучасний аналіз дефініції "соціальна компетентність" особистості. - C. 45-51.
  9. Браславська О., Макаревич І. Сучасні підходи до створення організаційно-педагогічних умов педагогічної практики студентів ВНЗ. - C. 52-58.
  10. Гладка Л. Системний підхід до оцінки якості знань у формі комп’ютерного тестування. - C. 59-69.
  11. Глазкова І. Бар’єр: фасилітатор або інгібітор пізнавальної активності студентів. - C. 70-77.
  12. Гусак В. Специфіка виявлення та розвитку виконавської вправності музиканта-педагога. - C. 78-92.
  13. Деркач С. Стандартні вимоги до майбутніх учителів англійської мови: польський досвід. - C. 93-98.
  14. Дишко О. Теоретичне підґрунтя готовності бакалаврів з туризму до професійної взаємодії зі споживачами туристичних послуг. - C. 99-104.
  15. Дягилева О. Вплив науково-дослідницького середовища на професійну підготовку студентів навчальних закладів морського профілю. - C. 105-112.
  16. Жданова В. Роль системи електронного тестування у формуванні працеохоронної культури бакалаврів ВНЗ України. - C. 113-120.
  17. Ивлева Н. Туристско-краеведческая деятельность как составная часть образовательных программ. - C. 121-126.
  18. Ізотова А. Аналіз основних моделей вивчення процесу соціалізації особистості. - C. 127-133.
  19. Камишин В. Особливості врахування людського чиннику в процесах професійної підготовки авіаційних операторів. - C. 134-144.
  20. Кардашевська Г. Проблема формування професійних ціннісних орієнтацій у студентів медичного університету в наукових дослідженнях. - C. 145-150.
  21. Ключова Л. Професійні вимоги до педагогічного працівника: етичний аспект. - C. 151-156.
  22. Коваль В. Роль ключових компетентностей у професійній підготовці майбутніх учителів-словесників. - C. 157-165.
  23. Коляда Н. Чинники виникнення дитячого руху як нової соціально-педагогічної реальності початку ХХ ст.. - C. 166-174.
  24. Король О., Алексєєв О. Проблеми побудови непрофільного інформатичного курсу для студентів різних спеціальностей ПВНЗ. - C. 175-181.
  25. Краснова И. Туризм как средство образования и воспитания детей. - C. 182-187.
  26. Крисак Л. Підготовка студентів медичних спеціальностей до англомовного професійно орієнтованого діалогічного мовлення. - C. 188-194.
  27. Кришмарел В. Методико-методологічні проблеми підручників з предметів духовно-морального спрямування. - C. 195-203.
  28. Крохмалюк Р. Знайомство з історією рідного краю у контексті християнських цінностей (на прикладі роботи краєзнавчого гуртка НВК c. Вербовець). - C. 204-209.
  29. Лазарєв О. Критерії, показники та рівні сформованості професійної комунікативної компетентності майбутніх фахівців аграрного профілю. - C. 210-216.
  30. Лаппо В. Прилучення студентської молоді до цінностей духовної культури в освітньому просторі класичного університету. - C. 217-222.
  31. Лис В. Организационно-методические основы формирования профессионально-педагогической идентичности у студентов технических университетов. - C. 223-230.
  32. Логвиновська Т. Значення студентського самоврядування у процесі виховання соціальної спрямованості молоді. - C. 231-237.
  33. Лоза Т. Педагогічна підтримка як базова технологія виховання дитини-сироти в умовах дитячого будинку сімейного типу. - C. 238-245.
  34. Люленко С. Компонентний склад підготовки майбутнього вчителя природничих дисциплін до природоохоронної роботи. - C. 246-252.
  35. Мамчур Л. Стандартизація мовної освіти учня як об’єкт вивчення лінгводидактики вищої школи. - C. 253-260.
  36. Маслюк Р. Логіко-історичний аналіз розвитку комплексів "педагогічний коледж – педагогічний університет" у системі неперервної педагогічної освіти. - C. 261-268.
  37. Мишкарьова С. Освітньо-виховна діяльність Братства православних богословів у Польщі (1934–1938 рр.). - C. 269-275.
  38. Можаровська О. Метод case-study як сучасна технологія професійно-орієнтованого іншомовного навчання. - C. 276-283.
  39. Науменко С. Рівень володіння географічною компетентністю та її складовими в учнів основної та старшої школи (результати анкетування учнів). - C. 284-295.
  40. Осаульчик О. Професійне спілкування на іноземній мові як невід’ємний елемент успішної фахової реалізації. - C. 296-301.
  41. Остраус Ю. Структура професійного самовдосконалення майбутніх сімейних лікарів як психолого-педагогічної категорії. - C. 302-311.
  42. Павленко А. Наукові підходи до формування загальнокультурної компетентності учнів професійно-технічних навчальних закладів. - C. 312-319.
  43. Пернарівська Т. Рефлексивний тренінг як засіб формування в студентів готовності до гармонізації міжособистісних відносин. - C. 320-327.
  44. Побірченко О. Професійна підготовка майбутніх учителів образотворчого мистецтва в контексті застосування сучасних інноваційних технологій. - C. 328-335.
  45. Радзієвський В. Про виховний аспект православної духовності в контексті української культури в 1941–1945 рр.. - C. 336-343.
  46. Руссков С. Письмо как исторически универсальное средство и культура общения между людьми. - C. 344-350.
  47. Семина И. Проблема подготовки кураторов к содействию психологической адаптации первокурсников к условиям вуза. - C. 251-256.
  48. Сідун М. Організація самостійної роботи студентів педагогічного профілю щодо вивчення професійно орієнтованої іноземної лексики. - C. 257-262.
  49. Соколенко Л. Здоровий спосіб життя як умова й передумова свідомого виховання сучасного вчителя. - C. 263-269.
  50. Сорочинська Т. Формування засад моральної культури радянського вчителя педагогічних закладів Рівненщини (1939–1950 рр.): історико-педагогічний аспект. - C. 370-377.
  51. Ткачук С. Формування готовності до професійної діяльності майбутніх інженерів-педагогів харчового профілю під час проведення практичних робіт з дисциплін професійного спрямування. - C. 278-286.
  52. Хоменко В. Проблема проектування змісту професійної підготовки студентів інженерно-педагогічних спеціальностей комп’ютерного профілю в умовах компетентністного підходу. - C. 387-394.
  53. Хоменко О. Аналіз мовної політики Європейського Союзу в контексті іншомовної підготовки бізнес-студентів в умовах глобалізації. - C. 395-401.
  54. Хомік О. Особливості формування у майбутніх економістів управлінських умінь і навичок. - C. 402-407.
2014
Вип. 1
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського