Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74524/2013/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету
.- Умань
Zbìrnik naukovih pracʹ Umansʹkogo deržavnogo pedagogìčnogo unìversitetu ìmenì Pavla Tičini

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Білан В. Категорія "естетичне ставлення" до праці як психолого-педагогічна проблема. - C. 8-17.
  4. Величко О. Провідні теоретичні підходи до проблеми формування громадянської компетентності майбутніх фахівців туристичної індустрії. - C. 18-28.
  5. Вертегел В. Рольова гра у навчанні магістрантів вищих навчальних закладів юридичного профілю "професійної іноземної мови". - C. 29-34.
  6. Гензьора Т. Проблема формування в учнів наукової картини світу у процесі біологічної освіти. - C. 35-41.
  7. Горбатюк О. Забезпечення умов успішного функціонування системи особистісно-орієнтованого навчання студентів вищих навчальних закладів. - C. 42-47.
  8. Грабовий П. Використання ресурсів корпусної лінгвістики в процесі підготовки фахівця з англійської мови. - C. 48-54.
  9. Гузій Н. Здобутки вітчизняної педагогіки 20-х рр. ХХ ст. у становленні дидаскалогії як галузі наукових знань про вчителя та його професійну працю. - C. 55-61.
  10. Жук Н. Християнські цінності як основа психологічного здоров’я студентської сім’ї. - C. 62-68.
  11. Задворна С. Педагогічна модель формування у студентів ВНЗ умінь і навичок концептуального моделювання навчальної інформації. - C. 69-78.
  12. Ізотова А. Вплив ЗМІ на гендерну соціалізацію та громадянську позицію дітей з сімей трудових мігрантів. - C. 79-85.
  13. Казанішена Н. Формування екологічної культури студентів у процесі викладання екології. - C. 86-93.
  14. Кіндрась І. Використання методів педагогічного стимулювання на початковому етапі навчання турецької мови у філологічному ВНЗ. - C. 94-100.
  15. Коваль В. Проблема формування професійної компетентності майбутніх учителів-філологів (методологічний аспект). - C. 101-107.
  16. Коломієць О. Гуманітарні основи сучасної системи освітньо-професійної підготовки майбутнього фахівця. - C. 108-116.
  17. Кочубей Т., Семенов А. Наукові підходи до вивчення емоційної стійкості як особистісної лідерської якості. - C. 117-124.
  18. Лаппо В. Проблеми впровадження навчальних курсів духовно-морального спрямування у систему сучасної української освіти. - C. 125-130.
  19. Макарова Т. Шляхи підвищення гуманістичних цінностей як складова професійної культури студентів спеціальностей "менеджмент організацій" та "менеджмент зовнішньоекономічної діяльності". - C. 131-140.
  20. Малик В. Гуманістичні засади єзуїтської педагогіки. - C. 141-146.
  21. Малюська В. Особливості імплементації аспектів православної педагогіки в контексті підготовки фахівців у вищих навчальних закладах: культурологічний аспект. - C. 147-152.
  22. Мартинюк М., Декарчук М., Хитрук В. Моно- і поліпредметні концепції підготовки вчителів природничо-наукових дисциплін в умовах неперервної педагогічної освіти. - C. 153-159.
  23. Москальова Л. Духовно-моральне виховання студентів у вищих навчальних закладах. - C. 160-169.
  24. Мотрич В. Гуманістичні ідеї В. О. Сухомлинського та їх творче впровадження у навчально-виховний процес спеціальної школи-інтернату. - C. 170-177.
  25. Олексін Ю. Традиційні та нетрадиційні форми навчання історії в старшій школі. - C. 178-187.
  26. Орлова О. Особистісне самовдосконалення учня основної школи: аналіз категорій та понять. - C. 188-196.
  27. Петровська К. Методика формування суспільно-нормативної поведінки учнівської молоді творчих неформальних об’єднань. - C. 197-204.
  28. Пиж’янова Н. Вплив хорової музики на розвиток дітей. - C. 205-210.
  29. Поперечна Л. Критерії професійного розвитку вчителя початкових класів. - C. 211-219.
  30. Пучко А. Вплив ефективності навчання у вальдорфських школах Німеччини на професійне становлення її випускників. - C. 220-229.
  31. Радзієвський В. Субкультура бідності у педагогічному вимірі. - C. 230-238.
  32. Рассказова О. Історичні витоки та сучасний стан проблеми розвитку соціальності учнів з інвалідністю у системі освіти. - C. 239-246.
  33. Ровенчак І. Молодіжний рух як середовище формування активної громадської позиції підростаючого покоління (друга половина ХІХ – початок ХХ століття). - C. 247-253.
  34. Садовий М. Дотримання принципу історизму при вивченні моделей будови атома у старшій школі. - C. 254-262.
  35. Сас Н. Сутність інноваційного управління як професійної діяльності майбутнього керівника навчального закладу. - C. 263-272.
  36. Слободиська О Про результати дослідження оціночних суджень взаємодії "викладач-студент". - C. 273-279.
  37. Смагін І. Підходи до оцінювання функціональної ефективності підручників з історії для загальноосвітньої школи. - C. 280-288.
  38. Совгіра С. Психолого-педагогічні аспекти пізнання екологічних проблем навколишнього світу. - C. 289-295.
  39. Сорока Т. Розвиток пізнавальних інтересів вихованців на гуртках науково-технічної творчості в багатопрофільному позашкільному навчальному закладі. - C. 296-304.
  40. Стріхар О. Використання міжнаукових зв’язків як основи педагогічної інтеграції на уроках музичного мистецтва. - C. 305-312.
  41. Тарарак Н. Сутність дефініції "ціннісні орієнтації"в сучасній науково-педагогічній теорії. - C. 313-320.
  42. Турчак А. Попередження шкідливих звичок старших підлітків у процесі фізкультурно-спортивної діяльності. - C. 321-331.
  43. Устименко-Косоріч О. Сербська банно-акордеонна школа академічно-народного типу: порівняльно-функціональний аналіз. - C. 332-338.
  44. Филипська В. Реформування системи матеріального стимулювання вчителів великої Британії(друга половина ХХ століття). - C. 339-345.
  45. Хребтова В. Інтерактивні технології полікультурного виховання студентів юридичних спеціальностей засобами іноземних мов. - C. 346-351.
  46. Чирва А. Полікультурна компетентність викладачів як умова інтернаціоналізації змісту вищої освіти Канади. - C. 352-359.
  47. Школа О. Формування поняття ентропії в курсі термодинаміки і статистичної фізики. - C. 360-368.
  48. Щepбань І. Подолання комунікативних бар’єрів на заняттях з іноземної мови. - C. 369-375.
  49. .
2013
Вип. 1
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського