Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74524/2012/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету
.- Умань
Zbìrnik naukovih pracʹ Umansʹkogo deržavnogo pedagogìčnogo unìversitetu ìmenì Pavla Tičini

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Авраменко О. Системний підхід як необхідна умова якості технологічної освіти. - C. 9-18.
  4. Бербец В. Сутність професійного самовизначення учнівської молоді як психолого-педагогічна проблема. - C. 19-25.
  5. Бербец Т. Особливості змісту та класифікації рівнів самостійної творчої навчально-трудової діяльності учнів на уроках технологій. - C. 26-33.
  6. Гайдук В. Етапність формування трудових умінь та навичок майбутніх учителів технологій у навчальному процесі вищих навчальних закладів. - C. 34-41.
  7. Гедзик А. Переваги та недоліки тестового контролю в процесі графічної підготовки майбутніх учителів технологій. - C. 42-48.
  8. Гервас О. Теоретичні аспекти підготовки майбутніх інженерів-педагогів основам екодизайну. - C. 49-55.
  9. Григоряк О., Пелагейченко М. Умови формування культури проектної діяльності майбутнього вчителя. - C. 56-61.
  10. Грицай Н. Застосування методу проектів у викладанні методики навчання біології. - C. 62-69.
  11. Гуменюк Т. Зміст навчання та оцінювання навчальної діяльності майбутніх учителів технологій з технологічного практикуму. - C. 70-79.
  12. Дубова Н. Шляхи організації позаурочної діяльності вчителя технологій з обдарованими дітьми. - C. 80-85.
  13. Дягілєва Л. Особливості застосування методу проектів у професійній підготовці майбутніх правоохоронців. - C. 86-92.
  14. Жерноклєєв І. Формування у майбутніх вчителів технологій країн північної Європи особистісної потреби в удосконаленні професійної компетентності. - C. 93-100.
  15. Коберник О. Сутнісна характеристика проектування педагогічного процесу. - C. 101-109.
  16. Коваленко О. Особливості формування технологічної культури майбутніх фахівців освітньої галузі "технологія" в умовах ринкових відносин. - C. 110-117.
  17. Ковальчук Ю. Особливості процесу формування системи економічних понять в технологічній підготовці. - C. 118-124.
  18. Кононенко С. Досвід впровадження проектної технології при проведенні практикуму з електротехнічних робіт. - C. 125-131.
  19. Король А. Традиційні методики художньо-проектної діяльності учнів у загальноосвітніх навчальних закладах. - C. 132-138.
  20. Кравченко К. Особливості змісту та контролю підготовки майбутніх учителів іноземної мови в системі вищої освіти Німеччини. - C. 139-143.
  21. Кравченко Л. Підготовка майбутніх учителів технологій до формування безпечної поведінки учнів у процесі вивчення курсу "безпека життєдіяльності". - C. 144-150.
  22. Кравченко Т. Формування науково-дослідницьких умінь майбутніх техніків-технологів, інженерів-педагогів харчових технологій. - C. 151-155.
  23. Кривий Ю. Розвиток творчої обдарованості підлітків у процесі художньо-конструкторської діяльності. - C. 156-162.
  24. Кришталь М. Професійно-педагогічна компетентність викладачів спеціальних дисциплін ВНЗ МНС України: зміст і структура. - C. 169-172.
  25. Крутченко Л. Проблема художньо-конструкторської діяльності учнів в процесі проектування і виготовлення виробів на уроках трудового навчання. - C. 173-178.
  26. Кулінка Ю. Технологія педагогічного проектування у превентивній діяльності майбутнього вчителя. - C. 179-184.
  27. Курач М. Роль художньо-проектної діяльності в процесі естетизації особистості майбутнього учителя технологій. - C. 185-191.
  28. Майборода Л. Розвиток інформаційно-технологічної культури майбутніх кваліфікованих робітників галузі зв’язку засобами педагогічного проектування. - C. 192-198.
  29. Малишевський О. Проблеми інформатичної підготовкибакалаврів професійної освіти. - C. 199-204.
  30. Мачача Т. Проектування змісту варіативної складової навчальної програми з предмета технології в основній школі. - C. 205-211.
  31. Мелентьєв О. Загальнотеоретичні основи творчої діяльності та інтелектуальної власності. - C. 212-217.
  32. Мельник О. Метод проектів у навчально-виховній діяльності старшокласників на уроках інформатики. - C. 218-223.
  33. Мельничук І. Функції контролю навчальних досягнень майбутніх економістів-міжнародників у процесі іншомовної підготовки. - C. 224-231.
  34. Мироненко Н. Моніторинг навчальних досягнень учнів у процесі проектно-технологічної діяльності. - C. 232-238.
  35. Нелюб А. Сутність техніко-конструкторської діяльності учнів основної школи в процесі технологічної освіти. - C. 239-244.
  36. Нестерова Л. Педагогічне проектування у формуванні економічної культури інженера-педагога. - C. 245-252.
  37. Ніколайчук С. Організація проектно-технологічної діяльності майбутніх учителів технологій з текстильного матеріалознавства. - C. 253-258.
  38. Рогозіна О. Розвиток творчих здібностей вчителя технологій як передумова його професійної підготовки. - C. 259-264.
  39. Слатвінська О. Дидактичні засади щодо використання CASE-STUDY технології у профтехосвіті. - C. 265-271.
  40. Тадеєва М. Розвиток шкільної іншомовної освіти в чеській республіці. - C. 272-281.
  41. Терещук А. Компетентнісний підхід у технологічній підготовці учнів старшої школи. - C. 282-291.
  42. Тименко В. Педагогічна технологія "дизайн-освіта" у загальноосвітніх і вищих навчальних закладах. - C. 292-299.
  43. Ткачук С. Форми та методи професійної підготовки майбутнього вчителя. - C. 300-307.
  44. Харитонова В. Художньо-конструкторський аспект у технологічній підготовці старшокласників. - C. 308-313.
  45. Хоменко Л. Використання досвіду роботи вчителів технологій при викладанні текстильного матеріалознавства. - C. 314-321.
  46. Цина А. Соціальний діалог з охорони праці в галузі освіти в європейському союзі. - C. 322-327.
  47. Цідило І. Педагогічне прогнозування засобами інтелектуальних технологій у професійній діяльності інженера-педагога. - C. 328-334.
  48. Юрженко В. Порівняльні характеристики фрактальної психології і гештальтпсихології та можливості їх реалізації в сучасній педагогічній науці (на прикладі освітньої галузі "технологія"). - C. 335-340.
  49. Ящук С. Компетентнісний підхід у підготовці магістрів технологічної освіти. - C. 341-348.
2012
Вип. 2
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського