Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74513/2017/5<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Інноватика у вихованні : зб. наук. пр..- Рівне- Титул.
- Зміст.
- Пустовіт Г. П. Ставлення дитини до природи як домінанта формування екологічної вихованості учнів у позашкільних навчальних закладах. - C. 7-19.
- Павелків Р. В. Психологічні особливості рефлексії у структурній організації особистості. - C. 20-31.
- Петренко О. Б., Пелех Ю. В., Пелех Л. Р. Інноваційне управління вищими навчальними закладами: теоретичний аналіз проблеми. - C. 31-40.
- Jagieła J. Tratsactional analysis – educational applications. - C. 41-51.
- Карпенчук С. Г., Іванюк-Семенюк Л. Ю. Педагогічний закон у контексті історії розвитку науково-педагогічної думки. - C. 51-65.
- Лісова С. В. Педагогічна креативність як складова професійної компетентності майбутнього вчителя в умовах розвитку інноваційної освіти. - C. 65-74.
- Потапчук Т. В. Відповідальність як наукова проблема. - C. 75-86.
- Ящук І. П. Шкільна бібліотека у структурі загальноосвітнього навчального закладу. - C. 86-95.
- Кіндрат В. К., Литвиненко С. А., Кіндрат Н. П. Проблема національно-патріотичного виховання студентів спеціальності "фізичне виховання" у Рівненському державному гуманітарному університеті. - C. 95-108.
- Боровець О. В., Демчук М. В. Особливості формування соціальної компетентності молодших школярів. - C. 109-115.
- Бричок Б. П. Природовідповідна освіта – вимога сьогодення. - C. 115-120.
- Гудовсек О. А. Проблема підготовки учителів образотворчого мистецтва в Україні: стан дослідженості. - C. 120-130.
- Дупак Н. В. Проектування змісту професійної освіти у сучасний період розвитку суспільства. - C. 130-139.
- Казанішена Н. В. Організація освітньо-виховної роботи на екологічній стежці "Сатанівська перлина". - C. 139-147.
- Кіндрат П. В., Кіндрат В. К., Семенович C. В. Упровадження національної стратегії з оздоровчої рухової активності: нормативні аспекти. - C. 147-154.
- Панчук А. П., Панчук І. В. Туристична індустрія України. - C. 154-161.
- Петренко С. В. Активні форми навчання у вищій школі: актуалізація інноваційного досвіду США. - C. 161-171.
- Сойчук Р. Л. Методи виховання національного самоствердження в учнівської молоді. - C. 172-183.
- Стельмашук Ж. Г. Освітньо-виховний простір сільської школи як чинник національно-патріотичного виховання учнів. - C. 183-194.
- Сяська Н. А. Виховання інформаційної культури під час вивчення елементів стохастики у курсі математики основної школи. - C. 194-200.
- Федоришин О. П. Collaborative learning and its influence on the development and formation of students’ social skills. - C. 200-207.
- Ціпан Т. С., Гоголь В. А. Учнівське самоврядування як чинник формування акмеологічного простору школи. - C. 207-218.
- Кислюк О. О., Кислюк П. В. Застосування комп’ютерних технологій у роботі класного керівника. - C. 218-224.
- Регула Т. А., Михальчук Т. М., Береговська Н. О. Шкільний сайт як засіб організації національно-патріотичного виховання учнівської молоді. - C. 225-233.
- Баліка Л. М. Використання інформаційних технологій у роботі шкільної бібліотеки. - C. 233-240.
- Дем’янюк І. В. Т. Д. Дем’янюк про формування сучасної парадигми науково-методичної роботи з педагогами. - C. 241-251.
- Дуброва А. С. Застосування комп’ютерних технологій, а саме методу проектів у системі інтенсивного вивчення іноземних мов. - C. 252-257.
- Осипчук О. П. Психолого-педагогічні засади розуміння й усвідомлення моральних норм та вимог учнями молодшого шкільного віку. - C. 258-265.
- Тимощук А. А. Формування творчої особистості школяра у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 265-272.
- Федорук О. М. Використання інформаційних технологій у професійній підготовці документознавця. - C. 272-278.
- Шпичак І. П. Інноваційні форми соціального виховання дітей (20-ті роки ХХ ст. ): пошуки, реалії, перспективи. - C. 279-287.
- Відомості про авторів. - C. 288-290.
| 2017 | | Вип. 5
|
|
|
|