Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74513/2015/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Інноватика у вихованні
: зб. наук. пр..- Рівне

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Антонець М. Я. Педагогічна симфонія любові до дитини у творчій спадщині Василя Сухомлинського. - C. 6-15.
  4. Коберник О. М. Еволюція мети виховання в незалежній Україні. - C. 15-26.
  5. Павелків Р. В. Психологічні особливості прояву та розвитку самостійності в учнів молодшого шкільного віку. - C. 27-35.
  6. Пустовіт Г. П. Інтерактивні методи навчання і виховання у позашкільному навчальному закладі. - C. 35-48.
  7. Шугаєва Л. М. Релігія в школі: роздуми релігіє знавця. - C. 48-54.
  8. Петренко О. Б. Трансформація системи освіти й виховання: модернізація, реформування, інновація чи історико-педагогічна реконструкція. - C. 54-63.
  9. Карпенчук С. Г. Педагогічні ідеї А.С. Макаренка: гуманістичні контексти. - C. 63-74.
  10. Литвиненко С. А., Ямницький В. М. Супервізія як інноваційна технологія підготовки майбутніх психологів до професійної діяльності. - C. 74-82.
  11. Лісова С. В. Синергетичний підхід як инноваційна методологічна орієнтація в педагогіці. - C. 83-92.
  12. Пироженко Л. В. Диференціація змісту шкільної освіти у 60- 80-х рр. ХХ ст.. - C. 92-99.
  13. Потапчук Т. В. Перцептивний етап формування національно-культурної ідентичності студентів. - C. 99-111.
  14. Антонець Н. Б. Загальноосвітня школа-інтернат як складова системи народної освіти України (друга половина 1950-х рр.). - C. 111-126.
  15. Бісовецька Л. А. Роль засобів масової комунікації у формуванні особистості учня. - C. 127-133.
  16. Бричок С. Б. Психолого-педагогічна діагностика як провідний компонент діяльності вчителя. - C. 134-142.
  17. Гавриш І. І. Програмно-методичне забезпечення процесу виховання культури взаємин молодших школярів у добродійній діяльності. - C. 142-149.
  18. Генсіцька-Антонюк Н. О. Особливості гендерного аналізу шкільних підручників з математики. - C. 149-156.
  19. Гринькова Н. М. Формування моральних якостей молодших школярів як важлива передумова становлення громадянина. - C. 157-164.
  20. Дупак Н. В. Інноваційні процеси та основні тенденції розвитку системи післядипломної освіти вчителів у Великій Британії. - C. 164-172.
  21. Жданович Ю. М. Виховання патріотизму підлітків шляхом залучення до доброчинної діяльності на підтримку воїнів АТО. - C. 172-180.
  22. Кособуцька Г. П. Феномен творчого потенціалу як базова складова розвитку особистості педагога. - C. 180-191.
  23. Міхно О. П. Внесок Миколи Грунського у розроблення методики складання педагогічної характеристики (за матеріалами книги "Лекції з педагогіки", 1914). - C. 191-198.
  24. Нечипорук Л. І. Ноосферна освіта як механізм формування моральної культури особистості. - C. 198-205.
  25. Сергєєва Н. В. Підготовка соціальних педагогів до діагностики ціннісно-орієнтованої активності молодших підлітків. - C. 205-212.
  26. Сойчук Р. Л. Виховання національного самоствердження в учнівської молоді: зарубіжний досвід. - C. 212-221.
  27. Сорочинська Т. А. Підготовка майбутніх учителів до інноваційної діяльності в педагогічних закладах Рівненщини (1939−1964 рр.). - C. 221-228.
  28. Стельмашук Ж. Г. Роль газети "Радянська освіта” в організації виховання дисциплінованості (1944-1954 рр.). - C. 229-237.
  29. Трохимчук І. М. Методичні аспекти формування екологічної вихованості. - C. 237-245.
  30. Tsipan T. S. Theoretical and methodological bases of pedagogical analysis of activity of children's public associations. - C. 245-254.
  31. Доробки молодих науковців

  32. Баліка Л. М. Читацький інтерес як педагогічний феномен: історико-педагогічна рефлексія. - C. 254-262.
  33. Дем’янюк І. В. Внесок Т. Д. Дем’янюк у розвиток теорії і практики виховання в Україні. - C. 263-269.
  34. Пташук О. А. Формування естетичної культури молодших школярів у позакласній та позаурочній роботі. - C. 269-274.
  35. Савельєв М. Г. Професійна підготовка майбутніх вчителів технологій: аналіз вікових особливостей розвитку. - C. 274-282.
  36. Федорук О. М. Електронний документообіг як ефективна умова організації роботи викладача та студента у ВНЗ. - C. 282-287.
  37. Шелюк Г. В. Естетичне виховання у школах духовного відомства (за публікаціями журналу "церковно-приходская школа"). - C. 287-295.
  38. Шпичак І. П. Проблема психічного розвитку дітей раннього та дошкільного віку (на основі щоденникових спостережень В. Ф. Шмідт). - C. 296-302.
  39. Відомості про авторів. - C. 303-304.
2015
Вип. 2
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського