Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74512/2019/9(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Теоретичні й прикладні проблеми сучасної філології : зб. наук. пр..- Слов'янськ- Титул.
- Зміст.
- Решетняк О., Данилейченко І. Функціонування біблійних символем у творах Василя Барки. - C. 5-10.
- Полякова Т., Шевченко А. Дієслівна синонімія Яра Славутича як прояв авторської індивідуальності (на основі синонімічних рядів зі словами-покажчиками плакати, сумувати, сміятися, кепкувати; їсти, вмерти). - C. 11-18.
- Гришко Ю. Утворення фонетичних оказіоналізмів шляхом трансформацій внутрішньої форми слова (на матеріалі сучасного українського поетичного дискурсу). - C. 18-25.
- Ализаде А.-У. Речевое значение поэмы Низами Гянджеви "Хосров и Ширин". - C. 25-30.
- Кочукова Н., Кльок К. Практичні рекомендації щодо викладання курсу "Редагування в засобах масової комунікації" у філологів. - C. 31-38.
- Kapnina H. Kreative Methoden im Fremdsprachenerwerb. - C. 38-44.
- Пахомова О. Технологічний аспект гармонізації інтелектуальних й емоційних факторів у процесі професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови. - C. 44-49.
- Коротяєва І., Кандиба Г. Явище культурного шоку в контексті формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетенції студентів мовних спеціальностей. - C. 49-59.
- Самойленко О. Викладання латинської мови як один з провідних факторів фахової підготовки майбутніх фахівців у медичній галузі. - C. 59-65.
- Синявська А., Лісна Т. Дидактичний аспект використання лінгвістичних корпусів у процесі навчання іноземної мови. - C. 66-73.
- Маторина Н., Коломийцева В. Творческие лингвистические задания как способ стимулирования интереса к изучению славянских языков. - C. 73-80.
- Маторина Н., Пащенко В. Дидактический словообразовательный материал по русскому языку. - C. 80-86.
- Біличенко О. Основні художні тенденції в літературній свідомості кінця XX ст. – початку XXI ст.. - C. 87-93.
- Лисенко Н., Ковальова К. Специфіка надрівневих утворень художнього тексту. - C. 93-98.
- Ледняк Г., Ледняк Ю. Особливості гендерної поведінки персонажів роману Дж. Остін "Гордість та упередженість". - C. 99-110.
- Разживін В. Співвіднесення історичного факту та авторської версії моделювання образу Князя Святослава в українській історичній повісті 20–30-х років ХХ століття. - C. 110-116.
- Жижченко Л., Боровиков М. Жанрові особливості роману виховання у творчому доробку Г. Квітки-Основ'яненка (на прикладі роману "Пан Халявський". - C. 116-122.
- Бондаренко Г., Шверова М. Сміх Остапа Вишні – зброя сатири у боротьбі з темнотою та відсталістю. - C. 122-130.
- Ткаченко К., Горбунова В. Специфіка підтексту в драматургії А. П. Чехова. - C. 130-133.
- Брусиловская М., Казаков И. Концепция интертекстуальности бытия и литературоцентризма в повести В. Пьецуха "Новая московская философия". - C. 133-139.
- Клець О. Досвід упровадження технології змішаного навчання в українській загальноосвітній школі. - C. 140-148.
- Рубан А. Вода в літературі: з досвіду роботи в stem-проекті. - C. 148-156.
- Романько В. Навчальна програма з літератури рідного краю (на прикладі розвитку історико-літературного процесу Донеччини). - C. 157-163.
| 2019 | | Вип. 9(2)
|
|
|
|