Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74512/2019/8(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Теоретичні й прикладні проблеми сучасної філології : зб. наук. пр..- Слов'янськ- Титул.
- Зміст.
- Межжеріна Г. Стандартизація термінології і перекладацька діяльність. - C. 3-11.
- Радзієвська О. Xарактеристика та особливості перекладу з іноземної мови. Проблеми та шляхи їх вирішення. - C. 12-17.
- Кузан Г., Рак Н., Сенькович О. Засоби вираження модальності при перекладі інструкцій з англійської мови на українську. - C. 17-23.
- Остапенко С. Варіативність застосування стилістичних трансформацій у процесі перекладу художнього тексту. - C. 23-28.
- Фурт Д. Переклад економічної термінології з англійської мови українською: лексико-семантичний аспект. - C. 28-33.
- Чурсінова О. Граматичні трансформації в текстах французької газетної преси. - C. 33-39.
- Полякова Т., Шевченко А. Дієслівна синонімія Яра Славутича як прояв авторської індивідуальності (на основі синонімічних рядів зі словами-покажчиками дивитися, думати). - C. 40-45.
- Мовчун Л. Шляхи поповнення римового ресурсу української поетичної мови. - C. 46-50.
- Кочукова Н., Кльок К. "Редагування в засобах масової комунікації" в системі професійної підготовки філологів – фахівців інфокомунікацій. - C. 51-58.
- Коротяєва І., Кандиба Г. Використання технології інтелект-карт у викладанні практичного курсу англійської мови у мовному ВНЗ. - C. 58-67.
- Соловьева Н. Управление познавательной деятельностью студентов на практических занятиях по методике преподавания иностранного языка. - C. 67-80.
- Стрельченко А. Інноваційні технології як засіб формування комунікативної компетентності у студентів на заняттях з англійської мови. - C. 80-87.
- Рудич О., Стиркіна Ю. Особливості вивчення іноземної мови в контексті професійної освіти майбутніх учителів початкових класів. - C. 87-95.
- Маторина Н., Пащенко В. Морфолого-синтаксический способ словообразования: лингводидактический аспект. - C. 96-104.
- Маторина Н., Погорелова А. Сложные синтаксические конструкции: лингводидактический аспект. - C. 104-113.
- Олійник С. Педагогічна технологія формування основ культури і техніки усного українського мовлення першокласників. - C. 113-123.
- Дзямулич Н., Дмитренко Н. Комунікативно-ситуативні вправи в системі розвитку діалогічного мовлення молодших школярів. - C. 124-133.
- Швидка Н., Гриценко М. Методичні рекомендації щодо проведення етнолінгвістичної експедиції. - C. 133-139.
- Бабенко О., Нікітіна Н. Андрагогіка: неперервна професійно-педагогічна підготовка. - C. 139-146.
- Нагай І. З історії фольклору греків приазов’я. - C. 147-153.
- Біличенко О. Проблема вивчення художнього тексту в теоріях Р. Барта та Ж. Дерріди. - C. 154-161.
- Pukaliak M. Genesis of the theoretically-critical issues in fairy tales as a fictional text. - C. 161-169.
- Гросевич І. Типологія жанрово-стильових особливостей української літературної ґотики. - C. 169-177.
- Разживін В. Специфіка розвитку української історичної прози в контексті літературного конкурсу "коронація слова". - C. 178-184.
- Тендітна Н., Конотоп І. Смерть як одна з характеристик головної героїні в романі В. Лиса "Соло для Соломії". - C. 184-190.
- Тищенко О. , Данилейченко І. Особливості роману О. Забужко "Музей покинутих секретів". - C. 190-195 .
- Лисанець Ю. Мотив страждання в літературно-медичному дискурсі прози США. - C. 195-200.
- Ледняк Л., Ледняк Г., Писаренко В. Особливості часо-просторової організації оповідання Ф. Дюрренматта "Ковбаса”. - C. 200-204.
- Ткаченко К., Горбунова В. "Огонь и пепел" как мотив лирики Ф. И. Тютчева. - C. 205-210.
- Бондаренко Г., Пащенко В. Організація навчально-ігрової діяльності учнів під час вивчення художнього твору. - C. 211-219.
- Шабанова О. Використання елементів українознавства на уроках літератури рідного краю (на прикладі уроку в 9 класі). - C. 219-226.
| 2019 | | Вип. 8(2)
|
|
|
|