Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74512/2019/8(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Теоретичні й прикладні проблеми сучасної філології
: зб. наук. пр..- Слов'янськ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Межжеріна Г. Стандартизація термінології і перекладацька діяльність. - C. 3-11.
  4. Радзієвська О. Xарактеристика та особливості перекладу з іноземної мови. Проблеми та шляхи їх вирішення. - C. 12-17.
  5. Кузан Г., Рак Н., Сенькович О. Засоби вираження модальності при перекладі інструкцій з англійської мови на українську. - C. 17-23.
  6. Остапенко С. Варіативність застосування стилістичних трансформацій у процесі перекладу художнього тексту. - C. 23-28.
  7. Фурт Д. Переклад економічної термінології з англійської мови українською: лексико-семантичний аспект. - C. 28-33.
  8. Чурсінова О. Граматичні трансформації в текстах французької газетної преси. - C. 33-39.
  9. Полякова Т., Шевченко А. Дієслівна синонімія Яра Славутича як прояв авторської індивідуальності (на основі синонімічних рядів зі словами-покажчиками дивитися, думати). - C. 40-45.
  10. Мовчун Л. Шляхи поповнення римового ресурсу української поетичної мови. - C. 46-50.
  11. Кочукова Н., Кльок К. "Редагування в засобах масової комунікації" в системі професійної підготовки філологів – фахівців інфокомунікацій. - C. 51-58.
  12. Коротяєва І., Кандиба Г. Використання технології інтелект-карт у викладанні практичного курсу англійської мови у мовному ВНЗ. - C. 58-67.
  13. Соловьева Н. Управление познавательной деятельностью студентов на практических занятиях по методике преподавания иностранного языка. - C. 67-80.
  14. Стрельченко А. Інноваційні технології як засіб формування комунікативної компетентності у студентів на заняттях з англійської мови. - C. 80-87.
  15. Рудич О., Стиркіна Ю. Особливості вивчення іноземної мови в контексті професійної освіти майбутніх учителів початкових класів. - C. 87-95.
  16. Маторина Н., Пащенко В. Морфолого-синтаксический способ словообразования: лингводидактический аспект. - C. 96-104.
  17. Маторина Н., Погорелова А. Сложные синтаксические конструкции: лингводидактический аспект. - C. 104-113.
  18. Олійник С. Педагогічна технологія формування основ культури і техніки усного українського мовлення першокласників. - C. 113-123.
  19. Дзямулич Н., Дмитренко Н. Комунікативно-ситуативні вправи в системі розвитку діалогічного мовлення молодших школярів. - C. 124-133.
  20. Швидка Н., Гриценко М. Методичні рекомендації щодо проведення етнолінгвістичної експедиції. - C. 133-139.
  21. Бабенко О., Нікітіна Н. Андрагогіка: неперервна професійно-педагогічна підготовка. - C. 139-146.
  22. Нагай І. З історії фольклору греків приазов’я. - C. 147-153.
  23. Біличенко О. Проблема вивчення художнього тексту в теоріях Р. Барта та Ж. Дерріди. - C. 154-161.
  24. Pukaliak M. Genesis of the theoretically-critical issues in fairy tales as a fictional text. - C. 161-169.
  25. Гросевич І. Типологія жанрово-стильових особливостей української літературної ґотики. - C. 169-177.
  26. Разживін В. Специфіка розвитку української історичної прози в контексті літературного конкурсу "коронація слова". - C. 178-184.
  27. Тендітна Н., Конотоп І. Смерть як одна з характеристик головної героїні в романі В. Лиса "Соло для Соломії". - C. 184-190.
  28. Тищенко О. , Данилейченко І. Особливості роману О. Забужко "Музей покинутих секретів". - C. 190-195 .
  29. Лисанець Ю. Мотив страждання в літературно-медичному дискурсі прози США. - C. 195-200.
  30. Ледняк Л., Ледняк Г., Писаренко В. Особливості часо-просторової організації оповідання Ф. Дюрренматта "Ковбаса”. - C. 200-204.
  31. Ткаченко К., Горбунова В. "Огонь и пепел" как мотив лирики Ф. И. Тютчева. - C. 205-210.
  32. Бондаренко Г., Пащенко В. Організація навчально-ігрової діяльності учнів під час вивчення художнього твору. - C. 211-219.
  33. Шабанова О. Використання елементів українознавства на уроках літератури рідного краю (на прикладі уроку в 9 класі). - C. 219-226.
2019
Вип. 8(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського