Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74512/2016/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Теоретичні й прикладні проблеми сучасної філології
: зб. наук. пр..- Слов'янськ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Глущенко В. Порівняльно-історичний метод як гетерогенний феномен. - C. 8-15.
  4. Орел А. Історія підсистеми консонантизму протослов’янського діалекту праіндоєвропейської мови(лінгвоісторіографічний аспект). - C. 15-21.
  5. Піскунов О. Українські мовознавці 30 – X рр. XX ст. про реконструкцію прамовних станів. - C. 21-27.
  6. Глущенко В., Рябініна І. Джерела вивчення історії східнослов’янських мов у студіях П. О. лавровського. - C. 27-37.
  7. Пампура С. Становлення системного підходу в етимологічних дослідженнях XІX ст. – початку XX ст.. - C. 37-43.
  8. Маторина Н. Слова категории состояния как часть речи (лингвоисториографический аспект). - C. 43-51.
  9. Бурковська О. Означено-особові речення в російському мовознавстві: лінгвоісторіографічний аспект. - C. 51-57.
  10. Маторін Б. Виділення членів речення західноєвропейськими й американськими лінгвістами (лінгвоісторіографічний аспект). - C. 57-64.
  11. Ніколайчук А., Хлиніна М. Еволюція паратаксису й гіпотаксису в студіях учених харківської лінгвістичної школи. - C. 64-70.
  12. Гаврилова В. Методологія та методика дослідження паремій із компонентом "календарний хрононім". - C. 70-76.
  13. Денисова А. Лінгвістичні методи дослідження фразеологічних одиниць на позначення відчуттів людини. - C. 76-81.
  14. Луковенко Т. Тематична класифікація української гомеопатичної термінології (тематичний розряд власне-гомеопатичних термінів). - C. 82-88.
  15. Швидка В. Лексичні новотвори як відбиття українсько-російської збройної конфронтації. - C. 88-97.
  16. Роман В., Куренна К. До питання про способи адаптації лексичних запозичень. - C. 97-106.
  17. Kovalenko V. Spoken english versus standard. - C. 107-111.
  18. Сушко О., Ковальова Г. Шляхи проникнення образних фразеологічних одиниць у парадигму офіційно-ділового стилю (на матеріалі службових документів першої половини ХХ ст.). - C. 111-116.
  19. Быкова Л. Морфема ↔ морфемный анализ (попытка аналитического представления). - C. 117-130.
  20. Шепель Ю. Место семантических процессов в моделировании словообразовательных рядов. - C. 130-146.
  21. Кущ Н. Проблема аналітизму прийменникових конструкцій у сучасному мовознавстві. - C. 146-152.
  22. Габидуллина А. Парентеза в научно-популярном дискурсе. - C. 152-161.
  23. Ледняк Г., Ледняк Ю. Звертання в сучасній німецькій мові. - C. 161-169.
  24. Ледняк Ю., Ледняк Г. Своєрідність темпоральної організації оповідання М. Л. кашніц "одного разу опівдні, в середині червня". - C. 169-176.
  25. Колесов В. Концепт мышление в поле русского сознания. - C. 177-189.
  26. Пименова М. Словарь образов. - C. 190-196.
  27. Александрова О., Корольова Т. Лiнгвiстичнi особливостi англомовної та україномовної комунiкацiї молодi. - C. 197-204.
  28. Решетняк О., Швидка Н., Баришева М. До питання функціонування онімних символем у біблійній картині світу. - C. 204-210.
  29. Слабоуз В. Проблема разработки метаязыка для описания культурологического компонента семантики имён собственных. - C. 210-215.
  30. Soroka T. Understanding culture as a social value: theoretical considerations. - C. 215-223.
  31. Спічка А. Формування у студентів дослідницьких умінь лексичного аналізу художніх іншомовних текстів. - C. 224-230.
  32. Коротяєва І. Формування рефлексивних умінь у процесі професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови. - C. 230-239.
  33. Нікітіна Н., Маляр О. До проблеми білінгвальної культури спілкування студентів вищих педагогічних навчальних закладів. - C. 240-246.
  34. Голуб О., Мірошніченко Д. Типові помилки студентів при передачі українських власних імен людей латиницею у перекладах з української на англійську мову. - C. 246-252.
  35. Руденко Т. Методика впровадження інтерактивних технологій навчання в сучасний освітній мовознавчий процес. - C. 252-261.
  36. Бондаренко Г., Зінов’єва В. Розвиток творчих здібностей учнів 5 класу в процесі мовленнєвої діяльності. - C. 261-266.
  37. Біличенко О. Дискурс як механізм актуалізації інформаційних і комунікаційних аспектів художньої літератури. - C. 267-275.
  38. Ткаченко К. Особенности воплощения художественного замысла в жанре романа-эпопеи. - C. 275-280.
  39. Жижченко Л., Грязнова К. Поетика пейзажу: роль та функції в художньому творі. - C. 281-287.
  40. Жижченко Л., Князєва Р. Теоретичні аспекти вивчення пейзажу в українській літературі. - C. 288-295.
  41. Рубан А. Мотив круга в структуре романа Л. Н. Толстого "Анна Каренина". - C. 296-302.
  42. Казаков И., Аверина Л. Мотив времени и образ часов в пьесе А. Введенского "Елка у Ивановых". - C. 302-308.
  43. Сиротенко В., Бурлака Р. Історії, які не повинні стати історією: роздуми з приводу книги "Донбас – арена війни". - C. 308-317.
  44. Тищенко К. Літературні портрети слов’янщини. - C. 318-324.
2016
Вип. 3
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського