Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74430/2016/5<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні питання мистецької педагогіки
: зб. наук. пр..- Хмельницький
Aktualni Pytannia Mystetskoi Pedahohiky

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Баранецька Ю. М. Виховний потенціал музичного мистецтва як об’єкт науково-педагогічної рефлексії. - C. 4-8.
  4. Вознюк О. В. Нова постнекласична парадигма мистецької освіти. - C. 8-14.
  5. Гаврілова Л. Г. Використання форм і методів дистанційного навчання у мистецькій підготовці майбутніх учителів початкових класів. - C. 15-20.
  6. Данілішина М. Ф. Українська дитяча фортепіанна музика та її дидактично-виховні можливості. - C. 21-25.
  7. Ілініцька Н. С. Педагогічне керівництво в процесі музичної самоосвіті та самовиховання. - C. 25-28.
  8. Каленик І. В., Журавльова Н. І. Підготовка майбутніх учителів музики до навичок ансамблевого виконання в курсі "Концертмейстерський клас" (фортепіано). - C. 29-34.
  9. Колосова Л. М., Руденко О. М. Формування естетичної культури учнів на уроках музичного мистецтва та художньої культури на засадах інтегративного підходу. - C. 34-38.
  10. Кондратова В. В., Калашнікова О. В. Розвиток творчих здібностей учнів у процесі викладання інтегрованого курсу "Мистецтво" в початковій школі. - C. 38-44.
  11. Кондрацька Л. А. Сакральний простір і HOMO MUSICUS. - C. 44-51.
  12. Котов В. Г. Опанування майбутніми керівниками дитячих хореографічних колективів традицій українського народного танцю в процесі фахової підготовки. - C. 51-58.
  13. Кравчук К. Г., Нагорняк Х. М. Стан художньої освіти Хмельниччини в 1990-і рр.. - C. 59-64.
  14. Лу Тао Сутність поняття "виконавська майстерність" майбутніх педагогів-музикантів. - C. 64-68.
  15. Мен Фаньцзюань Особливості хорового навчання школярів у дитячих школах мистецтв. - C. 69-72.
  16. Михаськова М. А. Педагогічний досвід вчителя музики: проблема визначення. - C. 72-78.
  17. Остапенко Н. І. Курс методики музичного виховання у підготовці майбутніх педагогів-музикантів. - C. 78-82.
  18. Павленко В. В. Програми розвитку креативності в педагогічному процесі Польщі. - C. 82-87.
  19. Павленко О. М. Вдосконалення інструментально-виконавської підготовки майбутнього вчителя музики засобами джазового мистецтва. - C. 87-92.
  20. Піддубна О. М. Педагогічний малюнок як основа професійної підготовки майбутнього вчителя образотворчого мистецтва у процесі вивчення предметів "Малюнок" і "Живопис". - C. 92-96.
  21. Пшеничних М. М., Дермельова Н. М. Теоретичні аспекти формування інструментально-виконавської компетентності майбутніх учителів музики. - C. 96-100.
  22. Ся Цзюань Педагогічні умови формування емоційно-вольових якостей підлітків на уроках музики. - C. 101-104.
  23. Сяо Лі Теоретичні та методичні аспекти формування поліфонічного мислення майбутніх вчителів музики. - C. 105-111.
  24. Телячий Ю. В. Активізація українського мистецтвознавства як складової культуротворчого процесу революційної доби (1917–1921 рр.). - C. 111-120.
  25. Cherkasov V. F. Training of teachers of music and singing in the system of pedagogical education of the 60-ies of XX century. - C. 120-124.
  26. Щербініна О. М. Фортепіанна підготовка у вищих закладах мистецької освіти: сучасний стан та перспективи модернізації. - C. 124-128.
2016
Вип. 5
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського