Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74419/2022/20<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Advanced education
: зб. наук. пр..- Київ
Advanced Education

  1. Титул.
  2. Contents.
  3. Uysal D., Kürşat Uysal A. Automatic classification of EFL learners' self-reported text documents along an affective continuum. - C. 4-14.
  4. Synekop O. Individual and group autonomy in differentiated ESP instruction of information technology students. - C. 15-24.
  5. Odehova N., Nevska Y., Perlova V. The effectiveness of cooperative learning in developing grammar skills. - C. 25-34.
  6. Morska L., Polok K., Bukowska M., Ladanivska I. New technologies and their impact on foreign language teacher professional burnout (COVID-19 pandemic conditions). - C. 35-44.
  7. Kyrpa A., Stepanenko O., Zinchenko V., Udovichenko H., Dmytruk L. Integration of internet memes when teaching philological disciplines in higher education institutions. - C. 45-52.
  8. Bezliudnyi O., Komar O., Kolisnichenko A., Kapeliushna T. Academic staff adaptation to the challenges of the COVID-19 pandemic: a case of Pavlo Tychyna Uman State Pedagogical University. - C. 53-69.
  9. Gluchmanova M. Slovak as a foreign language for the first-year bachelor students . - C. 70-78.
  10. Zubenko T., Gavrylenko A., Zhyvotovska T., Vasylieva N. Spaced vocabulary acquisition while incidental listening by ESL university students. - C. 79-87.
  11. Berezenko V., Cherkhava O., Musiienko Y. Communicative language teaching approach in promoting the linguistic competence of EFL learners. - C. 88-96.
  12. Estremera M., Gilbas S. Written & oral codeswitching prevalence: functions & didactic implications in ESL context. - C. 97-107.
  13. Chaikovska O., Bodnar A., Spivachuk V. Mastering test-taking reading skills with contextual guessing: the case of unified entrance exam. - C. 108-114.
  14. Zabolotna O., Gut N., Shcherban I. The role of English for academic purposes in maintaining future teachers’ interest in research. - C. 115-120.
  15. Mykytenko N., Fedorchuk M., Ivasyuta O., Hrynya N., Kotlovskyi A. Intercultural communicative competence development in journalism students. - C. 121-131.
  16. Verhovtsova O., Ishchenko O., Kalay D., Tikan Y. Analytical reading for students-philologists in the English class. - C. 132-142.
2022
№ 20
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського