Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74382:Пед. н./2020/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету.- Бердянськ. Сер., Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Бабич Н., Тичина К. Критеріально-показникова база діагностики складоритмічної структури мовлення. - C. 11-26.
- Бажміна Е. Використання BYOD технологій в освітньому процесі. - C. 27-40.
- Бублієнко О. Втілення українських архетипів у хореографічних образах телевізійного шоу "Танці з зірками" 2017-2019 років. - C. 41-47.
- Губіна О. Порівняльна характеристика ключових аспектів розвитку відкритої освіти в роботах вітчизняних компаративістів. - C. 48-55.
- Красножон О., Мацюк В. Комп’ютерна підтримка вивчення теми "Кореляційний зв'язок, коефіцієнт кореляції” курсу теорії ймовірностей із елементами математичної статистики. - C. 56-65.
- Куліченко А. Витоки розвитку інноваційної діяльності в медичних коледжах Пенсільванії. - C. 66-75.
- Островська Л. Онлайн-консультації як складова дистанційної освіти у вищій школі. - C. 76-87.
- Перегудова В. MIND MAP як засіб візуалізації технологічних процесів. - C. 88-97.
- Полєжаєв Ю. Культурна грамотність як педагогічна категорія: наукова дискусія. - C. 98-107.
- Линдіна Є., Козинець О. Ретроспективний аналіз логопедичної допомоги дітям із порушеннями інтелектуального розвитку. - C. 108-117.
- Сараєва І. Мистецькі види діяльності в просторі дошкільного дитинства. - C. 118-126.
- Шевчук Л. Теоретичні засади диференційованої роботи учнів початкових класів з текстами: до питання про форми диференціації. - C. 127-137.
- Богданова М., Богданова М. Формування ціннісних орієнтацій учнів під час вивчення зарубіжної літератури в 10-11 класах закладів загальної середньої освіти. - C. 138-142.
- Гаврюшенко Г. Загальні аспекти підготовки учнів до географічних олімпіад. - C. 143-151.
- Єленіна Є. Застосування виставкових матеріалів краєзнавчого музею в освітньому процесі школи. - C. 152-161.
- Семенець С., Луцик О. Задачна система компетентнісно орієнтованого навчання математики учнів основної школи. - C. 162-170.
- Чугунова О. Розвиток математичних здібностей старшокласників у процесі формування основних понять алгебри і початків аналізу. - C. 171-181.
- Бойко Ю. Визначення структурних компонентів, критеріїв та рівнів їх сформованості в процесі формування аксіологічних установок до здорового способу життя студентів закладів вищої освіти. - C. 182-194.
- Бялик О. Особливості статевого виховання учнівської молоді в країнах другої та третьої хвиль вступу до європейського співтовариства. - C. 195-203.
- Верітов О. Формування інформаційно-комунікаційного компонента підприємницької культури бакалаврів фізичної культури і спорту. - C. 204-214.
- Вінтюк Ю. Дослідження здібностей у навчальній роботі зі студентами-психологами. - C. 215-223.
- Возносименко Д. Викладання курсу вищої математики для майбутніх екологів. - C. 224-230.
- Воробйов П. Роль електронних курсів на платформі Moodle у формуванні професійної компетентності майбутніх суднових механіків. - C. 231-240.
- Галецький С. Особливості системного підходу до проблеми формування комунікативної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 241-249.
- Гостра К. Специфіка застосування інтерактивних методів на уроках російської мови як іноземної. - C. 250-259.
- Добровольська В., Місєвич С. Формування екологічної компетентності майбутніх фахівців під час вивчення дисципліни "Географія судноплавства". - C. 260-269.
- Єрьоменко Е. Аналіз результатів наукового дослідження стану вихованості у студентів фізичної культури та основ здоров’я в процесі занять бойовим хортингом. - C. 270-283.
- Книш С., Корвегіна О. Підготовка майбутніх учителів біології на заняттях анатомії в контексті вимог Нової української школи. - C. 284-290.
- Кудря О. Формування в студентів знань з етнодизайну в процесі опанування навчальної дисципліни "Технологічний практикум”. - C. 291-299.
- Люта Д. Перспективні напрями формування готовності майбутніх фахівців з туризмознавства до професійної діяльності у сфері соціального туризму. - C. 300-307.
- Liashenko I. Reflective practice as a means of critical thinking development in distance learning with university students. - C. 308-315.
- Майвалдова О. Зміст психофізичної готовності майбутніх фітнес-тренерів. - C. 316-328.
- Малицька О. Cинтез мистецтв як інновація в процесі професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. - C. 329-334.
- Нестерова О. Відповідальність у контексті розвитку академічної доброчесності студентів у США. - C. 335-342.
- Осадча К., Осадчий В., Круглик В., Наумук І. Змішане навчання при викладанні дисциплін для магістрів професійної освіти. - C. 343-353.
- Пелипенко М. Самозбереження майбутнього рятувальника як аспект сталого розвитку суспільства. - C. 354-362.
- Позднякова В. Oсобливості підготовки здобувачів морської освіти до майбутньої професійної діяльності. - C. 363-370.
- Поляковська О. Індикація тенденцій розвитку системи підготовки іноземних студентів у закладах вищої освіти України в період з 1991 р. по 2002 р. на основі аналізу нормативно-правової бази. - C. 371-380.
- Попова О., Лесик А. Теоретичні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування толерантності в учнів. - C. 381-387.
- Расторгуєва І., Єфімова А. Використання самостійних занять оздоровчої спрямованості здобувачами вищої освіти. - C. 388-394.
- Ushakova N., Artiomova O. Listening as one of the ways to teach a foreign language to foreign students. - C. 395-404.
- Хоменко В., Скурська М., Старостенко К. Розробка моделі змісту навчання архітектури ЕОМ студентів інженерно-педагогічного профілю. - C. 405-418.
- Чистякова Л. Формування позитивної мотивації студентів до екологозбережувальної діяльності. - C. 419-427.
- Shportko V. Pedagogical modeling of development of professional culture of military doctors in the system of military medical education. - C. 428-437.
| 2020 | | Вип. 3
|
|
|
|