Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74382:Пед. н./2020/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету
.- Бердянськ. Сер., Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бабич Н., Тичина К. Критеріально-показникова база діагностики складоритмічної структури мовлення. - C. 11-26.
  4. Бажміна Е. Використання BYOD технологій в освітньому процесі. - C. 27-40.
  5. Бублієнко О. Втілення українських архетипів у хореографічних образах телевізійного шоу "Танці з зірками" 2017-2019 років. - C. 41-47.
  6. Губіна О. Порівняльна характеристика ключових аспектів розвитку відкритої освіти в роботах вітчизняних компаративістів. - C. 48-55.
  7. Красножон О., Мацюк В. Комп’ютерна підтримка вивчення теми "Кореляційний зв'язок, коефіцієнт кореляції” курсу теорії ймовірностей із елементами математичної статистики. - C. 56-65.
  8. Куліченко А. Витоки розвитку інноваційної діяльності в медичних коледжах Пенсільванії. - C. 66-75.
  9. Островська Л. Онлайн-консультації як складова дистанційної освіти у вищій школі. - C. 76-87.
  10. Перегудова В. MIND MAP як засіб візуалізації технологічних процесів. - C. 88-97.
  11. Полєжаєв Ю. Культурна грамотність як педагогічна категорія: наукова дискусія. - C. 98-107.
  12. Линдіна Є., Козинець О. Ретроспективний аналіз логопедичної допомоги дітям із порушеннями інтелектуального розвитку. - C. 108-117.
  13. Сараєва І. Мистецькі види діяльності в просторі дошкільного дитинства. - C. 118-126.
  14. Шевчук Л. Теоретичні засади диференційованої роботи учнів початкових класів з текстами: до питання про форми диференціації. - C. 127-137.
  15. Богданова М., Богданова М. Формування ціннісних орієнтацій учнів під час вивчення зарубіжної літератури в 10-11 класах закладів загальної середньої освіти. - C. 138-142.
  16. Гаврюшенко Г. Загальні аспекти підготовки учнів до географічних олімпіад. - C. 143-151.
  17. Єленіна Є. Застосування виставкових матеріалів краєзнавчого музею в освітньому процесі школи. - C. 152-161.
  18. Семенець С., Луцик О. Задачна система компетентнісно орієнтованого навчання математики учнів основної школи. - C. 162-170.
  19. Чугунова О. Розвиток математичних здібностей старшокласників у процесі формування основних понять алгебри і початків аналізу. - C. 171-181.
  20. Бойко Ю. Визначення структурних компонентів, критеріїв та рівнів їх сформованості в процесі формування аксіологічних установок до здорового способу життя студентів закладів вищої освіти. - C. 182-194.
  21. Бялик О. Особливості статевого виховання учнівської молоді в країнах другої та третьої хвиль вступу до європейського співтовариства. - C. 195-203.
  22. Верітов О. Формування інформаційно-комунікаційного компонента підприємницької культури бакалаврів фізичної культури і спорту. - C. 204-214.
  23. Вінтюк Ю. Дослідження здібностей у навчальній роботі зі студентами-психологами. - C. 215-223.
  24. Возносименко Д. Викладання курсу вищої математики для майбутніх екологів. - C. 224-230.
  25. Воробйов П. Роль електронних курсів на платформі Moodle у формуванні професійної компетентності майбутніх суднових механіків. - C. 231-240.
  26. Галецький С. Особливості системного підходу до проблеми формування комунікативної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 241-249.
  27. Гостра К. Специфіка застосування інтерактивних методів на уроках російської мови як іноземної. - C. 250-259.
  28. Добровольська В., Місєвич С. Формування екологічної компетентності майбутніх фахівців під час вивчення дисципліни "Географія судноплавства". - C. 260-269.
  29. Єрьоменко Е. Аналіз результатів наукового дослідження стану вихованості у студентів фізичної культури та основ здоров’я в процесі занять бойовим хортингом. - C. 270-283.
  30. Книш С., Корвегіна О. Підготовка майбутніх учителів біології на заняттях анатомії в контексті вимог Нової української школи. - C. 284-290.
  31. Кудря О. Формування в студентів знань з етнодизайну в процесі опанування навчальної дисципліни "Технологічний практикум”. - C. 291-299.
  32. Люта Д. Перспективні напрями формування готовності майбутніх фахівців з туризмознавства до професійної діяльності у сфері соціального туризму. - C. 300-307.
  33. Liashenko I. Reflective practice as a means of critical thinking development in distance learning with university students. - C. 308-315.
  34. Майвалдова О. Зміст психофізичної готовності майбутніх фітнес-тренерів. - C. 316-328.
  35. Малицька О. Cинтез мистецтв як інновація в процесі професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. - C. 329-334.
  36. Нестерова О. Відповідальність у контексті розвитку академічної доброчесності студентів у США. - C. 335-342.
  37. Осадча К., Осадчий В., Круглик В., Наумук І. Змішане навчання при викладанні дисциплін для магістрів професійної освіти. - C. 343-353.
  38. Пелипенко М. Самозбереження майбутнього рятувальника як аспект сталого розвитку суспільства. - C. 354-362.
  39. Позднякова В. Oсобливості підготовки здобувачів морської освіти до майбутньої професійної діяльності. - C. 363-370.
  40. Поляковська О. Індикація тенденцій розвитку системи підготовки іноземних студентів у закладах вищої освіти України в період з 1991 р. по 2002 р. на основі аналізу нормативно-правової бази. - C. 371-380.
  41. Попова О., Лесик А. Теоретичні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування толерантності в учнів. - C. 381-387.
  42. Расторгуєва І., Єфімова А. Використання самостійних занять оздоровчої спрямованості здобувачами вищої освіти. - C. 388-394.
  43. Ushakova N., Artiomova O. Listening as one of the ways to teach a foreign language to foreign students. - C. 395-404.
  44. Хоменко В., Скурська М., Старостенко К. Розробка моделі змісту навчання архітектури ЕОМ студентів інженерно-педагогічного профілю. - C. 405-418.
  45. Чистякова Л. Формування позитивної мотивації студентів до екологозбережувальної діяльності. - C. 419-427.
  46. Shportko V. Pedagogical modeling of development of professional culture of military doctors in the system of military medical education. - C. 428-437.
2020
Вип. 3
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського