Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74382:Пед. н./2020/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету.- Бердянськ. Сер., Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Ашиток Н. Формування інклюзивного педагогічного процесу з позиції системного підходу. - C. 11-20.
- Vaseiko Yu., Yaroshchuk L. Cultural and educational activity of M. O. Korf in the light of development of monitoring of education quality. - C. 21-29.
- Вергун І. Організація лабораторних робіт з фізики у відкритому білінгвально-орієнтованому освітньому середовищі. - C. 30-38.
- Головченко Г. Розвиток медіакомпетентності на робочому місці у США та Канаді. - C. 39-49.
- Дробін А. Освітнє середовище "Природничих наук": теоретичний аспект. - C. 50-59.
- Śliwa S. Prophylactic competences of teachers-tutors. - C. 60 -69.
- Козелець Т. Роль паперової пластики в сучасному дизайні. - C. 70-77.
- Кравченко Г., Лань Дзін. Організаційна культура в адміністративному управлінні закладами вищої освіти Китаю. - C. 78-86.
- Литвин А. Саморозвиток особистості як наукова проблема сучасності. - C. 87-95.
- Семенець С. Супровідний тригранник математичної компетентності. - C. 96-105.
- Чирва А. Розбіжності між риторикою і реаліями інтернаціоналізації вищої освіти Канади. - C. 106-113.
- Шкура І., Шулик Ю. Зарубіжний досвід упровадження міждисциплінарних освітніх програм та можливості його застосування в Україні. - C. 114-127.
- Бочков П. Постуральная гимнастика Бориса Баззани в контексте коррекции функции равновесия у дошкольников. - C. 128-137.
- Волік Н. Практичні аспекти діагностики емоційного інтелекту дітей дошкільного віку. - C. 138-148.
- Ефименко Н., Литвяков М. Антигравитационные свойства водной среды и их использование для гидрокорекции двигательных нарушений у детей. - C. 149-158.
- Єфименко М., Бєсєда В. Принципи корекції порушень постави в дітей раннього віку із затримкою психомоторного розвитку. - C. 159-172.
- Іванчук С. Проблема виховання екологічно доцільної поведінки в чинних програмах дошкільної освіти. - C. 173-182.
- Щербакова К., Комісарик М. Вивчення якості математичного розвитку дітей старшого дошкільного віку. - C. 183-192.
- Другов М. Технологія розвитку критичного мислення учнів на уроках англійської мови в Новій українській школі. - C. 193-200.
- Gromova N. The ways of forming of social competence on the lessons of the Ukrainian language in modern educational area. - C. 201-207.
- Завражна О., Салтикова А., Балабан Я. Модель методики формування предметної компетентності учнів старшої школи при змішаному навчанні фізики. - C. 208-214.
- Соловйова Н. Реалізація змістової лінії "Екологічна безпека та сталий розвиток" у підручнику з англійської мови для 8 класу. - C. 215-226.
- Школа О., Ашифіна О. Формування предметної компетентності учнів з фізики в умовах інтерактивного навчання. - C. 227-235.
- Аверіна К. Мотивація як педагогічний чинник розвитку соціальної активності майбутніх фахівців соціономічних професій в навчальній і позанавчальної діяльності. - C. 236-247.
- Беньковська Н. Формування мотивації до вивчення іноземних мов здобувачами вищої освіти. - C. 248-255.
- Білик В. Потреба в підвищенні кваліфікації науково-педагогічних працівників, що здійснюють природничо-наукову підготовку майбутніх психологів у закладах вищої освіти. - C. 256-265.
- Бойко Ю. Вплив педагогічних умов на формування установок до здорового способу життя студентів закладів вищої освіти. - C. 266-278.
- Голуб О., Лесик А. Підготовка майбутніх учителів до формування сімейних цінностей в учнів початкової школи. - C. 279-288.
- Конох А., Багорка А., Напалкова Т. Використання дистанційних технологій у професійній підготовці майбутніх фахівців фізичної культури і спорту. - C. 289-300.
- Krapchatova Ya., Nazarenko N. Self-assessment of English listening competence as future interpreters’ reflection. - C. 301-309.
- Кременчук А. Стан дослідженості проблем формування полікультурної компетентності іноземних студентів-медиків у процесі вивчення гуманітарних дисциплін. - C. 310-321.
- Ніколащенко Ю. Аудіювання як основний компонент у процесі підготовки майбутніх перекладачів. - C. 322-330.
- Рускуліс Л. Теоретичні засади формування фонетичної субкомпетентності майбутніх учителів української мови на заняттях із лінгвістичних дисциплін. - C. 331-338.
- Савінова Н., Берегова М. Дослідження ефективності підготовки майбутніх учителів-логопедів до роботи в умовах розвивального активно-ігрового середовища. - C. 339-349.
- Sechka S. The training of future English teachers: professional socialization and the entrance to profession. - C. 350-356.
- Сухопара І. Критерії та рівні сформованості емоційної компетентності майбутніх учителів початкової школи. - C. 357-366.
- Танасійчук Ю. Обґрунтування діяльнісно-рефлексивного критерію готовності майбутнього вчителя фізичної культури до здійснення здоров'язбережувальної діяльності. - C. 367-379.
- Тарасова В. Професійна компетентність фахівця, як фактор розвитку суспільства. - C. 380-389.
- Твеліна А. Умови та можливості викладання фітнесу студентам будь-яких спеціальностей у період втілення програм позааудиторного виховання фізичної культури. - C. 390-396.
- Тимощук Н. Електронні підручники на заняттях з іноземної мови як засіб підвищення мотивації студентів. - C. 397-408.
- Упатова І. Інтерактивні методи навчання майбутніх учителів біології. - C. 409-417.
| 2020 | | Вип. 2
|
|
|
|