Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74382:Пед. н./2018/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету.- Бердянськ. Сер., Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Галецький С. М. Історія розвитку дистанційної освіти у світі. - C. 11-16.
- Дружененко Р. С. Роль педагогічного системного підходу в оформленні поняття "методична система навчання мови”. - C. 17-23.
- Мисліцька Н. А., Заболотний В. Ф. Методичний інструментарій викладача в організації вивчення фізики. - C. 24-31.
- Онипченко О. І. Фамілістика та підготовка дітей і підлітків до сімейного життя у вітчизняній педагогічній думці (60-80-ті роки ХХ століття). - C. 32-39.
- Савош В. О. Суть складників діади "виховання – самовиховання” в контексті ієрархічно-рівневої будови, результату, учительських та учнівських міркувань. - C. 40-46.
- Ярова О. Б. Регулятивно-стратегічні та організаційно-змістові засади початкової освіти в Україні. - C. 47-55.
- Гладун Т. О. Розвиток соціальної компетентності батьків, які виховують дитину з розладами спектру аутизму: можливості кіномистецтва. - C. 56-62.
- Сахарова О. М. Іграшка як засіб естетичного виховання дітей дошкільного віку. - C. 63-67.
- Семеняко Ю. Б. Вікові особливості сприймання дітьми дошкільного віку медіа-продукції. - C. 68-76.
- Кулик О. Д. Місце мовленнєвого розвитку в структурі комунікативної компетентності школярів. - C. 77-85.
- Литвиненко О. Г. Технологія формування соціальної активності молодших школярів у позаурочній виховній діяльності. - C. 86-91.
- Петько Л. В. Державний стандарт початкової освіти в ракурсі формування соціальної активності дитини. - C. 92-97.
- Смаковський Ю. В. Організація та зміст констатувального експерименту з формування педагогічної культури майбутніх учителів музики. - C. 98-104.
- Чеховская О. Л. Типы упражнений на интегрированных уроках русского и английского языков в начальной школе. - C. 105-111.
- Ярощук Л. Г. Тестування як метод педагогічного контролю майбутніх учителів початкової школи. - C. 112-116.
- Андрощук І. В. Методи підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій до педагогічної взаємодії. - C. 117-123.
- Бянь Лулу Педагогічні умови формування культури мовлення студентів з КНР у процесі професійної підготовки. - C. 124-130.
- Вербівський Д. C. Соціальне виховання та соціальна реалізація майбутніх учителів інформатики на засадах студентського самоврядування. - C. 131-137.
- Voitovska O. System-forming components of professional development of physical training teachers in the conditions of postgraduate pedagogical education. - C. 138-145.
- Ігнатенко С. А. Понятійно-теоретичні аспекти педагогічних технологій формування культури безпеки життєдіяльності майбутніх учителів початкової школи. - C. 146-151.
- Konovalska L. The axiological and cultural-logical approaches to the professional training of future teachers of physical training for the physical-cultural-healing work at the high school. - C. 152-158.
- Косенко Ю. М. Забезпечення емоційного розвитку дошкільників: підготовка вихователів на етапі професійного навчання. - C. 159-164.
- Кулінка Ю. С. Ігрове проектування як професійно-орієнтована технологія формування дизайнерської культури майбутніх фахівців. - C. 165-170.
- Мінгальова Ю. І. Інформаційно-комунікаційні технології як один із засобів реалізації науково-дослідної діяльності студентів фізико-математичних факультетів. - C. 171-177.
- Ніконенко Т. В. Педагогічні умови підготовки магістрів початкової освіти до застосування технології контекстного навчання. - C. 178-185.
- Ostenda A., Nestorenko T., Ostenda J. Practical education on a higher level in Poland: example of katowice school of technology. - C. 186-190.
- Павленко Є. А. Рухова активність як невід’ємна складова формування здорового способу життя студентської молоді. - C. 191-195.
- Рубель І. С. Візуальне мислення як складова візуальної культури майбутнього вчителя образотворчого мистецтва. - C. 196-202.
- Рыжкова С. В. Проблема профессиональной социализации будущих преподавателей иностранных языков в современной образовательной бреде. - C. 203-207.
- Сальник І. В. Методологічні та методичні аспекти розвитку творчої особистості майбутнього вчителя фізики. - C. 208-214.
- Сизоненко І. Г., Тургенєва А. О. Організаційно-методичні аспекти проведення професійно-орієнтованої (безвідривної) практики студентів спеціальності "Соціальна педагогіка”. - C. 215-219.
- Сікора Я. Б. Управління знаннями в процесі формування предметних компетентностей майбутніх учителів інформатики. - C. 220-226.
- Спірін О. М., Вакалюк Т. А. Хмаро орієнтовані інтелектуальні карти як засіб інформаційно-аналітичної підтримки професійної діяльності викладача. - C. 227-234.
- Тернавська Л. М. Пізнавальний бар'єр як засіб активізації іншомовної діяльності студентів. - C. 235-240.
- Толстова О. В. Готовність майбутніх учителів до гуманітаризації математичної освіти учнів засобами ІКТ. - C. 241-248.
- Цибульська В. В. Мотивація до занять фізичною культурою і спортом студентів педагогічних спеціальностей. - C. 249-254.
- Червонська Л. М. Особливості професійної підготовки студентів-хореографів в умовах сучасної вищої школи. - C. 255-259.
- Шевчук О. Б. Створення та використання високоефективних інформаційних технологій навчання в професійній підготовці фахівців фінансово-економічного напряму. - C. 260-266.
- Щербакова К. Й., Щербакова Н. М. Організація самостійної роботи студентів магістратури. - C. 267-271.
- Пономарьова О. Ю. Педагогічні умови виховання толерантності в старшокласників. - C. 272-277.
- Вихідні дані.
| 2018 | | Вип. 1
|
|
|
|