Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74382:Пед. н./2017/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету
.- Бердянськ. Сер., Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Вєнцева Н. О., Федчиняк О. А. Актуалізація досвіду вищої історичної педагогічної освіти України 20 - 30 рр. ХХ століття в сучасних умовах. - C. 11-16.
  4. Глазкова І. Я. Педагогічний бар'єр в освітньому середовищі. - C. 17-21.
  5. Головаха М. Л., Моргунцова С. А., Шишка І. В., Кудієвський А. В., Кислиця Є. В. Здоров’я людини як медико-біологічна, екологічна, філософська, соціально-економічна, культурологічна та психолого-педагогічна категорія. - C. 22-27.
  6. Орлянський О. Ю. Спеціальна теорія відносності без парадоксальних постулатів. - C. 28-35.
  7. Симоненко Н. О. Нормативні основи організації самостійної роботи студентів у вищих медичних закладах США. - C. 36-44.
  8. Сліпухіна І. А., Мєняйлов С. М., Рудницька Ж. О. Навчання фізики у вищій школі в контексті формування навичок ХХІ століття. - C. 45-51.
  9. Григор’єва В .В. Методи та прийоми організації творчої діяльності учнів початкової школи на уроках інтегрованого курсу "Мистецтво". - C. 52-58.
  10. Бублей Т. А. Диференційоване навчання фізичних вправ учнів 5 - 9 класів з відхиленнями у стані здоров’я. - C. 59-65.
  11. Бушинська О. Д. Розвиток ключових компетентностей учнів під час виконання міжпредметних навчальних проектів з фізики в основній школі. - C. 66-71.
  12. Зикова К. М., Шишкін Г. О. Аналіз стану якості навчання фізики учнів у Запорізькій області. - C. 72-79.
  13. Косогов І. Г., Шишкін Г. О. Вимоги до навчальних джерел інформації з фізики для учнів старших класів. - C. 80-85.
  14. Лазаренко А. С. Змістові складові профорієнтаційної роботи з фізики. - C. 86-91.
  15. Лапта С. И., Сергеев В. Н., Токарев П. Л., Мирко В. А., Литвинов Ю. В. Виртуальные лаборатории для обучения физике. - C. 92-98.
  16. Левківський А. М. Роль мотиваційного компонента професійно-педагогічної діяльності вчителів фізики в контексті рейтингового оцінювання навчальних досягнень старшокласників. - C. 99-105.
  17. Лягушин С. Ф., Соколовський О. Й. Необхідність і можливість ознайомлення школярів із базовими ідеями статистичної фізики. - C. 106-113.
  18. Марущак М. О. Організаційно-методичні умови оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи в процесі навчання футболу. - C. 114-120.
  19. Мовчан С. М. Особливості створення завдань навчальних проектів для реалізації внутрішньопредметних зв’язків алгебри в основній школі. - C. 121-128.
  20. Нищета В. А. Суб’єкт-суб’єктний принцип взаємодії учасників навчального процесу в контексті феномену "Риторичного". - C. 129-136.
  21. Харченко М. М. Формування компетентності з фізики учнів основної школи в процесі реалізації міжпредметних зв’язків природничих наук. - C. 137-143.
  22. Чумаченко Т. І. Підвищення пізнавальної активності учнів з використанням нестандартних форм проведення уроків математики. - C. 144-149.
  23. Базильчук О. В., Сущенко Л. П. Характеристика італійського досвіду професійної підготовки майбутніх фахівців з фізичної терапії у вищих навчальних закладах. - C. 150-155.
  24. Бакум З. П., Костюк С. С. Підходи до формування компетентностей міжкультурної комунікації студентів-іноземців. - C. 156-161.
  25. Білик В. Г. Компетентнісний підхід до природничо-наукової підготовки майбутніх психологів у вищих навчальних закладах. - C. 162-167.
  26. Благий О. С. Зміст формування здоров’язберігаючої компетентності біологічного напряму майбутніх інженерів-технологів харчової галузі. - C. 168-176.
  27. Бобилєв Д. Є. Навчання функціональному аналізу в педагогічному ВНЗ. - C. 177-182.
  28. Величко С. П., Сірик Е. П. Фізичний практикум з курсу загальної фізики для студентів нефізичних спеціальностей. - C. 183-188.
  29. Войтовська О. М. Роль компетентнісного підходу в професійному розвитку вчителів фізичної культури в умовах післядипломної педагогічної освіти. - C. 189-194.
  30. В’яла О. М. Теоретичне підґрунтя формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійної самореалізації в оздоровчій діяльності. - C. 195-200.
  31. Гевко І. В. Застосування інноваційних технологій в освітньому процесі майбутніх учителів технологій в умовах євроінтеграції. - C. 201-206.
  32. Данилевич М. В. Модель професійної підготовки майбутніх фахівців з фізичного виховання та спорту до рекреаційно-оздоровчої діяльності. - C. 207-212.
  33. Жданюк А. В. Етапи процесу запобігання конфліктам у професійній діяльності юриста. - C. 213-218.
  34. Жерновникова О. А. Психологічний аспект реалізації дистанційних освітніх технологій у навчальний процес майбутніх учителів математики. - C. 219-225.
  35. Захаріна Є. А. Особливості професійної підготовки фахівців з фізичного виховання і спорту для організації спортивного дозвілля учнівської молоді в аквацентрах. - C. 226-232.
  36. Коновальська Л. О. Компетентнісний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів фізичної культури до фізкультурно-оздоровчої роботи в старшій школі. - C. 233-238.
  37. Косенко П. Б. Складники творчої діяльності вчителя музичного мистецтва. - C. 239-243.
  38. Косенко Ю. М. Педагогічна творчість вихователя дошкільного навчального закладу: основні напрями прояву. - C. 244-251.
  39. Кравченко Ю. В. Про досвід підготовки майбутніх учителів фізичної культури в зарубіжних вищих навчальних закладах. - C. 252-257.
  40. Кугай Н. В., Калініченко М. М. Функціонально-структурна модель формування методологічних знань і вмінь майбутнього вчителя математики. - C. 258-264.
  41. Мартиненко О. В. Професійно-творча підготовка студента-хореографа в умовах педагогічного ВНЗ. - C. 265-270.
  42. Мицик Г. М. Сутність поняття професійної компетентності логопеда, зорієнтованого на запити сільського соціуму. - C. 271-278.
  43. Осіпов В. М., Будний О. М. Фізичний стан готовності студентів до тестування фізичних якостей за програмою щорічного оцінювання фізичної підготовленості населення України. - C. 279-283.
  44. Побидайло Н. Г. Застосування дидактичних краєзнавчих ігор на заняттях фізичної географії. - C. 284-289.
  45. Попова О. І. Теоретичні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування комунікативної компетентності учнів. - C. 290-294.
  46. Попович А. С. Набутки української лінгводидактики вищої школи в навчанні стилістики. - C. 295-301.
  47. Прима А. В., Путров С. Ю. Особливості закордонного досвіду підготовки фітнес-тренерів у вищих навчальних закладах. - C. 302-307.
  48. Сивак О. А. Вплив інформатичних дисциплін на формування професійних компетентностей майбутніх документознавців. - C. 308-314.
  49. Юник Д. Г., Юник Т. І. Інноваційна технологія розвитку мнемічних умінь студентів-піаністів у процесі роботи над музичними творами. - C. 315-323.
  50. Лебідь О. В. Готовність керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління як наукова категорія. - C. 324-330.
2017
Вип. 2
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського