Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74346/2018/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні питання мистецької освіти та виховання
: зб. наук. пр..- Суми

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Kisiel M. Stanislaw Moniuszko i jego muzyka w polskiejprzestrzeni edukacyjnej i popularno-kulturalnej. - C. 3-17.
  4. Ніколаї Г. Ю., Зав’ялова О. К. Теоретико-методичні основи інструментальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в Україні та Польщі в історичній ретроспективі. - C. 18-34.
  5. Тарапата-Більченко Л. Г. Філософський нарис про майбутнє музики. - C. 35-45.
  6. Чепалов О. І. Ausdruсkstanz та стилістика балетмейстерської творчості в Німеччині ХХ століття. - C. 46-57.
  7. Ван Біньбінь Поняттєво-термінологічне поле дослідження проблеми формування полікультурної компетентності магістрантів-саксофоністів: науково-педагогічний дискурс. - C. 58-67.
  8. Ван Лу Компонентна структура феномену художньо-естетичного світосприйняття у фаховій проекції майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 68-79.
  9. Лі Ліцюань Формування методологічної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва в контексті акмеологічного підходу. - C. 80-88.
  10. Реброва О. Є., Пань Шен Художня освіченість майбутніх учителів музичного мистецтва в компетентнісній парадигмі. - C. 89-97.
  11. Рохас Галик М. А. Музыкальное образование в Латинской Америке: региональные проблемы подготовки студентов-скрипачей. - C. 98-104.
  12. Хмелевська І. О. Інтегральна компетентність майбутніх викладачів мистецьких дисциплін. - C. 105-115.
  13. Чжоу Є Сутність та компонентна структура художньо-емоційного досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 116-124.
  14. Ю Янь Актуалізація художньої спрямованості фортепіанної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в контексті компаративістики. - C. 125-133.
  15. Го Яньцзюнь Спадкоємність вокальних традицій у фаховій підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 134-140.
  16. Кьон Н. Г., Лоу Яньхуа Досвід формування вокально-орфоепічної культури іноземних магістрантів у процесі підготовки до фахової діяльності. - C. 141-149.
  17. Мен Ян Педагогічні умови підготовки китайських студентів магістратури до вокально-викладацької діяльності на засадах соціокультурної адаптації. - C. 150-157.
  18. Тао Жуй Формування виконавсько-педагогічної майстерності майбутнього викладача вокалу. - C. 158-167.
  19. У Сюань Методологічні основи застосування технології партисипації у вокально-педагогічному процесі. - C. 168-176.
  20. Шевченко О. В. Вокально-виконавський досвід майбутнього вчителя музичного мистецтва на консолідаційній основі: структурні особливості. - C. 177-188.
  21. Ян Сяохан Досвід формування в майбутніх викладачів вокалу пропедевтичної компетентності. - C. 189-196.
  22. Андрощук Л. М. Діяльність аматорського колективу в системі хореографічно-педагогічної освіти в Україні. - C. 197-205.
  23. Долматова К. М. Використання танцювального фольклору Слобожанщини у підготовці студентів-хореографів в університетському коледжі. - C. 206-216.
  24. Лісовська Н. Ю., Трощенко В. М. Втілення музично-хореографічного образу в сюжетному танці. - C. 217-225.
  25. Рагозіна В. В. Сприймання та обговорення картин із дошкільниками: вітчизняні й зарубіжні підходи. - C. 226-233.
  26. Рохас Э. Р. Обобщение методического опыта известных скрипачей как средство формирования исполнительской культуры. - C. 234-243.
  27. Фрик В. В., Зуєв С. П. Теоретико-методичні особливості оволодіння джазовою ритмікою на ударних інструментах. - C. 244-253.
  28. Чжу Цянь До питання про підвищення ефективності методики формування співацьких навичок в учнів молодших класів. - C. 254-260.
2018
Вип. 2 (12)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського