Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74346/2016/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні питання мистецької освіти та виховання
: зб. наук. пр..- Суми

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Єременко О. В. Інтеграційні процеси: особливості реалізації в хореографічній освіті. - C. 3-12.
  4. Петренко М. Б. Діяльність концертмейстера-піаніста: теоретичний аспект. - C. 13-21.
  5. Пушкар Л. В. Музично-терапевтичний потенціал ритмічно-рухових компетенцій бакалаврів дошкільної освіти. - C. 22-31.
  6. Степанова Л. В. Методологічні основи дослідження герменевтичної компетентності майбутніх викладачів музики та хореографії. - C. 32-42.
  7. Танько Т. П. Особливості ігрового навчання в музично-педагогічній підготовці майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. - C. 43-51.
  8. Андрощук Л. М. Етапи становлення інноваційної педагогічної моделі хореографічної освіти "Школа мистецтв – Кіровоградський обласний загальноосвітній навчально-виховний комплекс – Кіровоградський державний педагогічний університет". - C. 52-65.
  9. Алексеева Г. В. Украинские истоки новаторства Прокофьева-пианиста (к 125-летию со дня рождения). - C. 66-73.
  10. Гулей О. В. Волокитинська порцеляна в змісті краєзнавчої підготовки майбутнього вчителя образотворчого мистецтва. - C. 74-80.
  11. Никифоров А. М. Стан художньої освіти на Слобожанщині кінця ХІХ – початку ХХ століття. - C. 81-87.
  12. Мукменєва Р. І. Культурно-просвітницька діяльність кобзарів Сумщини. - C. 88-97.
  13. Теслева Ю. В. Підвищення кваліфікації вчителів-керівників хореографічних гуртків в Україні у 60-ті – 80-ті роки ХХ століття. - C. 98-107.
  14. Горських Ю. В. Науковий хореографічний простір Республіки Білорусь: сучасний стан та перспективи розвитку. - C. 108-114.
  15. Гекалюк Л. Ю. Розвиток творчого потенціалу студентської молоді засобами хореографії під час проведення "Танцювального марафону "Ми – українці"". - C. 115-120.
  16. Зуєв С. П. Використання комп’ютерних технологій у діяльності хореографа-постановника. - C. 121-130.
  17. Криворотенко А. Ю. Формування творчої індивідуальності майбутнього педагога-хореографа у процесі проведення міжвузівської олімпіади зі спеціальності "Хореографія". - C. 131-137.
  18. Куценко С. В. Народно-сценічний танець як засіб усебічного виховання майбутнього педагога-хореографа. - C. 138-147.
  19. Бірюкова Л. А. Реалізація педагогічних умов і принципів формування вокально-сценічної майстерності студентів на музично-педагогічних факультетах. - C. 148-161.
  20. Вей Сімін Педагогічні умови формування темпо-ритмічних виконавських умінь майбутнього вчителя музики. - C. 162-170.
  21. Ластовецька Т. М. Формування навичок вокального академічного звукоутворення в майбутніх фахівців з мистецтва. - C. 171-182.
  22. Філіппенко Н. А. Розвиток рефлексійного мислення майбутніх учителів початкової школи Польщі в процесі музичної підготовки. - C. 183-191.
  23. Konieczna-Nowak Ludwika Beauty in music therapy – clinicians’ perspective. - C. 192-202.
  24. Lenska D. Rodzice wobec wczesnej nieformalnej edukacji muzycznej dziecka. - C. 203-213.
  25. Полянська К. В. Особливості формування навичок ансамблевої гри в учнів-віолончелістів у дитячих музичних школах і школах мистецтв. - C. 214-224.
  26. Фалько М. І. Наступність у музично-естетичному вихованні дітей шестирічного віку. - C. 225-233.
  27. Федорова Л. М. Гуманізація взаємовідносин між членами опікунської родини засобами сімейної терапії. - C. 234-242.
  28. Jeremus-Lewandowska A. Specyfika szkolenia sopranu koloraturowego. - C. 243-254.
  29. Жулінський М. В. Методика опанування образотворчої грамоти у вищій школі засобами фотографії й малюнку. - C. 255-264.
  30. Зуєв П., Зуєва Л. Особливості створення баянного акомпанементу в контексті виражальних засобів вокальної музики (на прикладі пісень М. Ведмедері). - C. 265-273.
  31. Ключко В. В. Методичні засади функціонування ритміки Е. Жак-Далькроза. - C. 274-284.
  32. Лай Сяоцянь Методичні вектори вокальної підготовки студентів педагогічних університетів. - C. 285-292.
2016
Вип. 2 (8)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського