Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74346/2015/1-2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні питання мистецької освіти та виховання
: зб. наук. пр..- Суми

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ І. Теоретико-методологічні основи мистецької педагогіки

  4. Бикова О. В. Аналіз дослідження проблеми розвитку творчих здібностей: теоретичний аспект. - C. 3-13.
  5. Лі Ює Феномен уявлень у структурі художньо-виконавської інтерпретації творів: музично-педагогічний аспект. - C. 14-25.
  6. Пальчик А. О. Концепт чуда в освітньому просторі Польщі: від богословської теорії до академічного знання. - C. 26-38.
  7. Семенова О. В. Теоретичне обґрунтування структури критеріїв і показників художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва. - C. 39-49.
  8. Розділ ІІ. Історична ретроспектива мистецької освіти

  9. Горських Ю. В. Регіональні особливості підготовки вчителів хореографії в країнах пострадянського простору. - C. 50-60.
  10. Зав’ялова О. К. Чеська віолончельна школа в концепті європейської музичної культури XVIII – початку ХІХ ст.. - C. 61-74.
  11. Сулаєва Н. В., Лещенко М. П. Мистецька освіта України другої половини ХVІ – середини ХVІІІ століть: формальні й неформальні ознаки. - C. 75-85.
  12. Розділ IІІ. Формування творчої особистості майбутнього вчителя хореографії

  13. Андрощук Л. М. Формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії в процесі постановки розгорнутої танцювальної форми як аспект професійної самореалізації в системі хореографічно-педагогічної освіти. - C. 86-95.
  14. Гекалюк Л. Ю. Розвиток творчого потенціалу майбутніх педагогів-хореографів у процесі викладання циклу дисциплін "Режисура в танці". - C. 96-104.
  15. Криворотенко А. Ю. Прояв творчої індивідуальності майбутнього вчителя хореографії як аспекту педагогічної майстерності під час проходження педагогічної практики. - C. 105-112.
  16. Куценко С. В. Педагогічна майстерність майбутнього вчителя хореографії як гарант ефективності формування творчого потенціалу. - C. 113-121.
  17. Петрова Ю. В. Народно-сценічний танець як засіб формування етнокультурної компетентності майбутніх учителів хореографії. - C. 122-133.
  18. Чен Люсін Сутність творчих якостей студента-вокаліста як педагогічна проблема. - C. 134-144.
  19. Розділ ІV. Фахова компетентність майбутнього вчителя музики

  20. Ван Чжун Підготовка майбутніх учителів музики до керівництва вокально-ансамблевим музикуванням школярів у контексті соціалізації особистості. - C. 145-155.
  21. Уткан Байкал Демір Досвід впровадження міждисциплінарної координації у практику підготовки майбутніх учителів музики. - C. 156-168.
  22. Лі Цзяці Специфіка підготовки майбутнього вчителя музики до здійснення художньо-проектної діяльності. - C. 169-180.
  23. Цзяо Їн Критерії оцінювання стану естетичного розвитку майбутніх учителів музики в процесі навчання гри на фортепіано. - C. 181-190.
  24. Чжу Цзюньцяо Критериальный аппарат и его поуровневые характиристики формирования вокальной культуры преподавателя музыкального искусства. - C. 191-200.
  25. Юань Янь Умови самопідготовки майбутніх учителів музики до педагогічної практики. - C. 201-211.
  26. Розділ V. Методика викладання мистецьких дисциплін

  27. Максименко А. І. Методика викладання народно-сценічного танцю в позашкільному навчальному закладі. - C. 212-219.
  28. Ніколаї Г. Ю. Методичні особливості вивчення творів українських композиторів у підготовці майбутніх учителів музики та хореографії (на прикладі "Космічних алюзій" Олени Чернової). - C. 220-229.
  29. Сян Чжао Методика работы со школьниками на начальном этапе освоения музыкальной письменности. - C. 230-242.
  30. Розділ VІ. Сучасний стан та перспективи розвитку мистецької освіти

  31. Грошовик І. С. Підготовка керівника хореографічного колективу в Уманському гуманітарно-педагогічному коледжі імені Т. Г. Шевченка. - C. 243-249.
  32. Дін Юнь Змістово-структурна характеристика музичної культури молодшого школяра. - C. 250-259.
  33. Kisiel M. Uczestnictwo uczniów nauczania początkowego w mini-koncertach muzycznych oraz jego uwarunkowania. - C. 260-272.
  34. Ткаченко І. О. Особливості хореографічної підготовки фахівців у вибраних вишах Німеччини: порівняльний аналіз. - C. 273-280.
  35. Тригуб І. В., Тригуб С. В. Специфіка роботи дитячого хореографічного колективу. - C. 281-290.
2015
Вип. 1-2 (5-6)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського