Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74346/2014/1-2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні питання мистецької освіти та виховання
: зб. наук. пр..- Суми

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Теоретико-методологічні основи розвитку мистецької педагогіки

  4. Філіпчук Г. Г. Духовне й націокультурне у змісті освіти. - C. 3-18.
  5. Kisiel M., Wilk K. Rynek pracy nauczyciela edukacji artystycznej w sytuacji zmiany spolecznej w Polsce – perspektywy i bariery. - C. 19-33.
  6. Ключко В. В. Рухова інтерпретація музичних творів у ритміці Еміля Жак-Далькроза: наукова думка Польщі. - C. 34-44.
  7. Коган І. П. Метроритмічна основа класичного екзерсису та музичного супроводу: проблема взаємовпливу. - C. 45-53.
  8. Сегеда Н. А. Модельні маркери підготовки студентів мистецьких спеціальностей до самореалізації в професійній педагогічній діяльності. - C. 54-68.
  9. Розділ 2. Історична ретроспектива мистецької освіти

  10. Никифоров А. М. Літературна творчість Никанора Онацького в контексті його культурно-просвітницької діяльності. - C. 69-77.
  11. Теслева Ю. В. Становлення системи підвищення кваліфікації музично-педагогічних працівників у радянській Україні. - C. 78-87.
  12. Ткаченко І. О. Особливості розвитку системи вищої хореографічної освіти в Німеччині. - C. 88-95.
  13. Розділ 3. Інтеркультурний вимір мистецької освіти

  14. Єфіменко Ю. В. Хореографічно-педагогічна освіта в Республіці Казахстан: сучасний стан і перспективи розвитку. - C. 96-104.
  15. Максименко А. І. Хореографічна освіта в Китаї: традиції та сучасність. - C. 105-113.
  16. Pasternak A. Zastosowanie metody rytmiki w edukacji muzyczno-ruchowej tancerzy. refleksje z wlasnych doswiadczen w pracy na kierunku taniec w akademii Humanistyczno-ekonomicznej w Lodzi. - C. 114-125.
  17. Повалій Т. Л. Сутність модернізації хореографічної освіти в Польщі та Україні. - C. 126-135.
  18. Солощенко В. М., Титович Д. А. Розвиток провідних шкіл танцю в Німеччині, Швейцарії та Австрії. - C. 136-145.
  19. Розділ 4. Інноваційні технології та практика викладання мистецьких дисциплін

  20. Ляшенко А. В. Український танець у підготовці фахівців-хореографів в училищах культури. - C. 146-154.
  21. Овчиннікова Л. О. Особливості опанування фактури джазових стилів у школах естетичного виховання (на прикладі свінгу та блюзу). - C. 155-163.
  22. Пушкар Л. В. Формування музичних компетенцій бакалаврів дошкільної освіти в межах курсу "Теорія та методика музичного виховання". - C. 164-173.
  23. Słyk U. Proces rozwijania postawy tworczej dziecka podczas zajec muzycznych i zintegrowanych w szkole podstawowej – doswiadczenia polskie. - C. 174-182.
  24. Тарапата-Більченко Л. Г. Зміст музично-інструментальної підготовки педагога-хореографа. - C. 183-192.
  25. Розділ 5. Музично-педагогічна освіта

  26. Бірюкова Л. А. Вокальне мистецтво як засіб розвитку духовної культури вчителя музики. - C. 193-203.
  27. Єременко О. В. Особливості методичного забезпечення підготовки фахівців музично-педагогічного профілю. - C. 204-214.
  28. Карпенко Є. В. Проблема внутрішньодольової пульсації в диригентській підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 215-224.
  29. Kisiel M. Voice of a teacher and of a child as a mean of expression in elementary education: from Polish pedagogics experiences. - C. 225-236.
2014
Вип. 1-2 (3-4)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського