Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74297/2022/51<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Актуальні питання гуманітарних наук : міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчен. Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка.- Дрогобич- Титул.
- Зміст.
Історія / History
- Артимишин П., Ільницький В. Українські революції кінця ХХ – початку ХХІ ст.: причини та наслідки. - C. 4-18.
- Біліченко Л. Історіографія дослідження системи каторжних тюрем України (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 19-24.
- Гетьманчук М., Луцишин Г. Ставлення політичної еліти Російської Федерації до незалежності України на етапі становлення українсько-російських міждержавних відносин (1991 – 2000 рр.). - C. 25-33.
- Іваньо С. Пропольські наративи вивчення та популяризації історії Львова як ключовий аспект культурно- просвітницької діяльності товариства любителів історії Львова (1906 – 1939). - C. 34-39.
- Красносілецький Д. Період ув’язнення та заслання дружини отамана Якова Гольчевського Марії Шуматій (1922 – 1927). - C. 40-45.
- Курдина Ю. Українці в Бразилії: нариси життєпису інженера-випускника Львівської політехніки Павла Борушенка. - C. 46-52.
- Малець О., Калій В., Малець Н. Формування української ідентичності у закарпатських русинів-українців другої половини ХІХ – початку ХХ століття. - C. 53-60.
- Монсевич В. Українська військова історія у батальному живописі Андрія Серебрякова. - C. 61-66.
- Приходько М. Кристалізація народно-демократичного руху на польських землях наприкінці 19 ст. – першій чверті 20 ст. в призмі партійної преси. - C. 67-72.
- Ронай Л. Забезпечення релігійної свободи та конфесійної рівноправності в Угорщині у міжвоєнний період. - C. 73-76.
- Філоретова Л., Безшкуренко А. Окремі аспекти будівництва ліній електричного трамваю у місті Єлисаветграді наприкінці ХІХ століття. - C. 77-82.
- Хан Є. Рашизм як політична ідеологія та соціальна практика в сучасній Російській Федерації. - C. 83-89.
Мистецтвознавство / Art studies
- Borangulova A., Dushniy А. On the issue of working on a musical work in the class of instrumental training (bayan / accordion). - C. 90-96.
- Буга О. Костянтин Мясков. Принципи вільної обробки народних пісень. - C. 97-101.
- Ваврищук С. Хорова театралізація творів інструментальної генези (на прикладі проєкту "Симфонічні танці Мирослава Скорика" камерного хору "Київ"). - C. 102-109.
- Дєточка О. Особливості формотворення тонкокерамічних чайників Британії другої половини ХVIІ – першої половини ХІХ століть. - C. 110-117.
- Дробиш А. "Сатири" Леоніда Лісовського: жанрово-стильовий аспект. - C. 118-126.
- Захарова О. Атрибуція мистецьких творів радянського дипломатичного подарункового фонду. - C. 127-132.
- Іщенко О. Виконавська особистість в українській вокально-естрадній творчості XXI ст.. - C. 133-141.
- Козій О., Тарасюк Л. Робота над художнім образом у вокальних творах. - C. 142-147.
- Кондратенко І., Роговець Л., Борщ Р. Організація музичними факультетами освітнього процесу під час війни. - C. 148-155.
- Король А. Теоретичні основи зображення верхніх кінцівок людини та практична реалізація їх у студії "Вечірній малюнок". - C. 156-162.
- Малежик Ю., Перетрухіна Т. Тенденції дизайнерського еко-арту у сучасному українському мистецтві. - C. 163-167.
- Нагорняк Х. Маловідомі імена в мистецтвознавчих працях Володимира Луканя. - C. 168-172.
- Ніколаєва К. Особливості індивідуального стилю та композиторської манери Володимира Івасюка на прикладі його вокальних творів. - C. 173-177.
- Панченко Ю. Культура як двигун економічного зростання в Україні. - C. 178-182.
- Перцов М. Специфіка опанування дисципліни "Читання хорових партитур". - C. 183-187.
- Польська І. Система фортепіанного виконавства: жанрова специфіка та типологія. - C. 188-194.
- Самборська О. Художньо-образне обґрунтування вишитого рушника "дерево життя" за мотивами Самчиківського розпису. - C. 195-201.
- Семчук Л. Домінуючі кольори у художній системі народного вбрання Гуцульщини другої половини ХІХ століття. - C. 202-207.
- Сидорченко В. Трактовка інструментів мідної духової групи у першому оркестровому концерті "Музичний дарунок Києву" Івана Карабиця. - C. 208-212.
- Сташевська І. Основні детермінанти й тенденції розвитку жанру дитячої пісні в німецькій культурі кінця ХVI – ХVIІІ століття. - C. 213-219.
- Шемет Л. Соціокультурний контекст еволюції акордеонного мистецтва у США. - C. 220-226.
- Штикало Т., Величко Д. Образ героя в скульптурному мистецтві. - C. 227-232.
Мовознавство. Літературознавство / Linguistics. Literature studies
- Гавриленко В., Коломієць В. Особливості перекладознавчого аспекту явища кліше у документах підмови юриспруденції. - C. 233-237.
- Гнатюк О. Творчість Василя Стефаника в дискурсі світового літературного процесу кінця ХІХ – початку ХХ століть. - C. 238-242.
- Гойда О. Використання англіцизмів у сучасній німецькій мові. - C. 243-249.
- Голубенко Н. Когнітивно-дискурсивні особливості функціонування лексичних засобів вираження модальності в інтерсеміотичному перекладі. - C. 250-254.
- Гончаренко А. Теонімна лексика у Києво-Печерському патерику. - C. 255-260.
- Грищук Ю. Адаптація комп’ютерно-інформаційного сервісу "STIMULUS" до процедури опрацювання результатів психолінгвістичного експерименту. - C. 261-265.
- Гурдуз А. Концептуалізм роману Стивена Шеррила "Мінотавр вийшов покурити". - C. 266-271.
- Дергачова О. Очі як виразник психосвіту героя (на матеріалі творчого доробку Олександра Жовни). - C. 272-276.
- Dyndarenko O. Auldous Huxely as a literary prophet: from Utopia to Anti-Utopia (Dystopia). - C. 277-282.
- Добровольська О. Функційна асиміляція нормандських запозичень в середньоанглійській мові: хронологічний аспект. - C. 283-290.
- Долгушева О., Кібальнікова Т. Медіативна компетентність у професійно-орієнтованому мовленні студентів, які вивчають англійську мову як фах. - C. 291-296.
- Yehorova O., Zinchenko A., Turysheva O. The semantics of terrorism: notional profile of language expression. - C. 297-303.
- Lytvynenko O., Ryzhchenko O. Ways of mastering scientific terminology in the process of studying English as a foreign language by students of non-philological specialties. - C. 304-308.
- Liulka V., Dedukhno A. Communicative strategies of English within the framework of the learning discourse. - C. 309-314.
- Малишівська І., Білик О., Пилячик Н. "Амстердам" Ієна Мак’юена в контексті екфрастичного дискурсу. - C. 315-321.
- Михайленко В. Микола Чирський – самобутній митець української діаспори. - C. 322-326.
- Мірошніченко Л. Своєрідність жіночих образів у збірці "Руки і душа" Мирослава Дочинця. - C. 327-332.
- Nikiforova Ye., Popivniak O., Galitska E. Semantic space of the perfume and cosmetic names. - C. 333-343.
- Павлик Н. Образ Тараса Шевченка в проєкціях негативу. - C. 344-350.
- Сотникова В. Авторська концепція митця і мистецтва за Володимиром Базилевським. - C. 351-357.
- Fedorenko S., Beskletna O. Radicalization of Russian political discourse. - C. 358-362.
- Федько О. Формування комунікативної компетенції студентів-іноземців у процесі вивчення української мови. - C. 363-366.
- Фецко І. Лінгвістичні аспекти аналізу терміносистеми природничомузейної справи. - C. 367-373.
- Школяр Л., Дегтярьова Є., Хмель В. Підручник французької мови. Концепція та структура (на матеріалі підручника В. В. Хмеля "Communication dans le domaine des relations économiques internationales"). - C. 374-379.
- Ярова Л., Поліщук Г. Мовні особливості заголовкого комплексу мережевого новинного тексту. - C. 380-385.
- Ярцева О. Лінгвальні принципи профілювання віртуальної особистості. - C. 386-392.
Педагогіка / Pedagogy
- Алтынай А. Э. Использование активных и интерактивных методов обучения в подготовке педагогических кадров. - C. 393-398.
- Апрєлєва І., Колосова С. Характеристика особистості педагога у контексті реалізації принципів та ідей педагогіки партнерства. - C. 399-407.
- Барбінова А. Розвиток інформаційно-цифрової компетентності майбутніх менеджерів освіти в умовах інноваційної освітньої діяльності. - C. 408-413.
- Белінська Т., Василевська-Скупа Л., Костюк Л. Використання інтерактивних методів на уроках музичного мистецтва як засобу формування soft skills в учнів початкової школи. - C. 414-418.
- Бєлова О. Діагностика мотиваційної спрямованості дітей старшого дошкільного віку з логопатологією. - C. 419-423.
- Білоус Л. Гуманітаризація вищої технічної освіти України: дослідження у вітчизняній науковій періодиці. - C. 424-432.
- Гапон Л., Петришина О. Формувальне оцінювання на уроках української мови й літератури в контексті впровадження Нової української школи. - C. 433-441.
- Гарцунова Л., Андрейко Л. Використання ІКТ у професійній підготовці перекладачів: створення сайта-портфоліо. - C. 442-446.
- Гнидюк О., Штикун О., Порядко А. Проблеми організації фізичної підготовки країн-вихідців Радянського Союзу. - C. 447-455.
- Го С., Осадча Т. Поліфункціональний підхід як засада забезпечення вокально-фахової і диригенсько-хорової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 456-462.
- Гончар Л. Теоретична інтерпретація сімейно-спрямованих очікувань сучасної учнівської молоді. - C. 463-467.
- Гордієнко О. Проблема вивчення українського мистецтва слова у взаємозв’язках із зарубіжною літературою в історичному аспекті. - C. 468-473.
- Гринько В., Матіяш В., Ваколя З. Формування національної та громадянської свідомості здобувачів початкової освіти засобами педагогічного краєзнавства. - C. 474-481.
- Джаббарова Т. Б. Критерии формирования нового педагогического мышления. - C. 482-489.
- Долгіх Я. Музична практика фахівців музичного мистецтва крізь призму теорії соціокультурної діяльності. - C. 490-498.
- Дольнікова Л., Гудзь І. Чинники формування і розвитку творчості на основі технічної грамотності. - C. 499-504.
- Залуцька Г. Історія викладання іноземних мов у національному університеті "Львівська політехніка" у 1816 – 1939 рр.. - C. 505-511.
- Искендерова К. Я. Особенности экспериментального обучения при изучении временных форм английского языка. - C. 512-519.
- Katis Ch. The professional development of teachers in Greece: a critical overview of the concept. - C. 520-527.
- Kindzhybala O. The content of Korean-speaking linguistic and socio-cultural competence in the speech of future philologist. - C. 528-533.
- Книш Т., Козак А., Іванашко О. Психолого-педагогічні особливості адаптації освітнього процесу в закладах вищої освіти в умовах воєнного стану. - C. 534-541.
- Коваленко А., Глушок Л. Інтеграція видів мовленнєвої діяльності в контексті комунікативного методу навчання іноземної мови у базовій середній школі. - C. 542-547.
- Ковтун А., Кордубан М. Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх вихователів до застосування музики в художньо-естетичному вихованні дітей старшого дошкільного віку. - C. 548-554.
- Кондрашова А., Назаренко І., Дем’янюк Н. Роль інтерактивних платформ у вивченні іноземних мов студентами технічних ЗВО. - C. 555-563.
- Костенко Л., Окольнича Т. Естетичне виховання учнів закладів середньої освіти в позанавчальній діяльності в Херсонській губернії (друга половина ХІХ – початок ХХ століття). - C. 564-569.
- Лазаренко С. Ігрові методи та технології у процесі викладання української мови як іноземної. - C. 570-574.
- Лимар Л. Методичні особливості формування англомовної комунікативної академічної компетентності у майбутніх докторів філософії медиків дистанційно. - C. 575-579.
- Литвиненко А. Інформаційні технології у професійній діяльності культуролога. - C. 580-585.
- Лук’янчук С., Комогорова М. Формування іншомовної комунікативної компетентності в здобувачів освіти педагогічних ЗВО: практичний досвід. - C. 586-590.
- Мазін Д., Нестеренко Л. Способи налагодження психологічного контакту у ході викладання професійно-орієнтованої іноземної мови (на прикладі англійської мови). - C. 591-597.
- Малишевський О., Гвоздецька Ю. Дослідження окремих аспектів генезису поняття "професійна культура". - C. 598-603.
- Марків О., Зарівна О., Марків І. Коментар як інструмент маніпулювання суспільною свідомістю в умовах війни (до питання інформаційно-психологічних операцій). - C. 604-609.
- Моренцова А. Саморегульоване навчання у закладах вищої освіти. - C. 610-614.
- Мустафаева Ф. Ф. к. Роль моделирования в обучении математике в начальной школе. - C. 615-619.
- Новаківська Л. Практичне застосування письмових вправ як передумова творчої діяльності учнів у педагогічній спадщині І. Гаврилова. - C. 620-624.
- Носаченко Т., Шпитальова О. Формування візуальної культури майбутніх учителів образотворчого мистецтва засобами флористичного дизайну. - C. 625-631.
- Озьмінська І. Вплив інноваційних технологій на мотивацію та результативність вивчення іноземної мови. - C. 632-637.
- Опачко М., Марусинець М. Сучасні тенденції підготовки педагогічних кадрів у полікультурному просторі США. - C. 638-643.
- Павлюк А. Мовна картина світу в сучасних підручниках з німецької мови для середніх шкіл. - C. 644-650.
- Пак А. Формування соціокультурної компетенції у процесі вивчення корейської мови у ВНЗ. - C. 651-656.
- Пасько О., Донченко С. Здійснення міждисциплінарного зв’язку композиції та кольорознавства в процесі підготовки майбутніх дизайнерів. - C. 657-660.
- Pylaieva T., Leshchinska A. Use of video materials in foreign language classes as a means of forming communicative competence. - C. 661-667.
- Риженко М., Анісенко О., Гнатишева О. Використання подкастів для розвитку навичок говоріння та аудіювання при вивченні іноземних мов. - C. 668-674.
- Салі О. Дистанційне навчання як одна з форм формування іншомовної соціокультурної компетентності майбутніх філологів. - C. 675-680.
- Сидорович М. Упровадження STEM-освіти як міждисциплінарного підходу засобами науково-дослідницької діяльності здобувачів у підготовку майбутніх вчителів біології. - C. 681-687.
- Симоненко Н. Особливості застосування технології "перевернутого класу" у вищій медичній освіті США. - C. 688-693.
- Турчин Т., Форостюк Т., Форостюк В. Формування професійної компетентності майбутнього педагогічного працівника в умовах дуальної освіти. - C. 694-701.
- Уліщенко А., Уліщенко В. Особливості застосування імерсійних технологій навчання у вищий освіті. - C. 702-710.
- Цигура Г. Специфіка організаційно-педагогічних умов підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту до освітньої діяльності для сталого розвитку. - C. 711-716.
- Чернишова Н. Впровадження елементів CLIL під час викладання англійської мови студентам немовних спеціальностей. - C. 717-721.
- Черновол О. Міжнародний та національний досвід підготовки іноземних студентів медичних спеціальностей до професійного спілкування за дистанційною формою навчання. - C. 722-729.
- Chekhratova O., Pohorielova T. Developing future foreign language teachers professional competence by creating a favorable educational environment. - C. 730-737.
- Швець Т., Швець Н., Швець О. Методика формування лінгвокраїнознавчої компетенції майбутніх учителів іноземних мов закладів загальної середньої освіти (лінгвістичний аспект). - C. 738-744.
- Шевчук Г. Українська освіта в умовах викликів воєнного часу. - C. 745-749.
Рецензії / Reviews
- Зимомря І., Якубовська М., Зимомря М. Моделі людиноцентричної педагогіки в польсько-українському науковому діалозі. - C. 750-754.
- Тельвак В. Нова праця про інтелектуальну культуру української еміграції: академічна традиція українського зарубіжжя: історія і сучасність. - C. 755-758.
| 2022 | | Вип. 51
|
|
|
|