Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74297/2022/48(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні питання гуманітарних наук
: міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчен. Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка.- Дрогобич

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Мистецтвознавство / Art studies

  4. Молчко У. Фортепіанна композиція "Балада" тв. 42 Сергія Борткевича: виконавський аспект. - C. 4-10.
  5. Надобко С., Сін Х. Концепція соціалістичного реалізму в контексті становлення станкового живопису Китаю (на прикладі другої половини ХХ століття). - C. 11-16.
  6. Настюк О. Музично – хореографічна складова реформаторського театру Леся Курбаса. - C. 17-22.
  7. Павлишин А. Цикл картин "Зародження життя" Ірени Носик як мистецько-біологічний тандем в обрисах абстрактної фігуративності. - C. 23-28.
  8. Палій І. Втілення жанру болеро в рок-музиці. - C. 29-35.
  9. Полюга В. Філософія музики (форми і методи осмислення музичного буття). - C. 36-42.
  10. Рибченко О. Творча співдружність Куліш – Курбас – Меллер як приклад співпраці, що досягла вершин в українській сценографії поч. ХХ ст.. - C. 43-47.
  11. Рудика О. Виконавська і педагогічна діяльність професора Паризької консерваторії А. Юго. - C. 48-53.
  12. Синєок В., Калієвський К. Патріотичне виховання молоді засобами народного хореографічного мистецтва. - C. 54-59.
  13. Скляров О. Компаративний аналіз інтерпретацій етюдів ор. 8 (№ 2, 4, 11, 12) О. Скрябіна видатними піаністами ХХ – ХХІ ст.. - C. 60-65.
  14. Соловей В. Місце Барської кераміки у гончарній спадщині України. - C. 66-71.
  15. Стрельченко К. Гармонізація та акомпанемент естрадно-джазових творів для баяна й акордеона в аспекті аранжування у стилі bossa nova. - C. 72-79.
  16. Мовознавство. Літературознавство / Linguistics. Literature studies

  17. Козоріз О. Критерії визначення якості лінгвістичних корпусів на прикладі китайської, японської та індонезійської мов. - C. 80-88.
  18. Любчук Н. Відтворення у перекладі прагматичного потенціалу заголовка політичного коментаря. - C. 89-95.
  19. Мафтин Н., Сокол Г. Рання проза Григорія Штоня крізь призму екокритики. - C. 96-103.
  20. Musayev N. A look at the themes, stages and directions of Shah Ismail Khatai’s literary heritage through the prism of abdulbagi golpinarli. - C. 104-109.
  21. Opryshko A. Theoretical foundations of comparative analysis of phraseological units of different structural languages. - C. 110-113.
  22. Slipetska V. "Grammar of emotions": English affixal morphemes, adverbs of frequency, word-order, auxiliaryverbs as a means of verbalization of emotions. - C. 114-117.
  23. Солощук Л. Дискурсивна особистість "детектив – аматор" (на матеріалі творів А. Крісті). - C. 118-124.
  24. Тараненко А. Своєрідність інкорпорації "чужого мовлення" в повісті "Час глибокої осені" С. Носаня. - C. 125-128.
  25. Хабарова Н. Суттєві ознаки текстів масової інформації. - C. 129-134.
  26. Хоменко Т. Міфологеми потойбічного світу в мовній картині світу давніх германців. - C. 135-140.
  27. Педагогіка / Pedagogy

  28. Коханко О. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до реалізації ідей педагогіки партнерства. - C. 141-146.
  29. Курок Р. Обґрунтування цілей розвитку правової компетентності педагогічних працівників економічних коледжів. - C. 147-153.
  30. Кушнір В. Особливості навчання фахового англомовного монологічного та діалогічного говоріння студентів-медиків. - C. 154-158.
  31. Лазаренко Л. Основні тенденції формування навичок англомовного діалогічного фахового мовлення у студентів-майбутніх соціальних працівників при дистанційному навчанні. - C. 159-163.
  32. Лимар Л. З досвіду запровадження курсу "Академічна англійська мова" для майбутніх докторів філософії-медиків з метою формування англомовної професійної та академічної комунікативної компетентності. - C. 164-169.
  33. Логвіненко Н. Дидактичні засади морально-етичної парадигми творів сучасного українського фентезі. - C. 170-176.
  34. Лотоцька Л., Блавацька О. Пандемія COVID-19: вплив карантину на якість життя студентів-медиків. - C. 177-181.
  35. Марєєва Т., Кравець Н., Токарик Л. Професійна підготовка майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти для роботи з дітьми з мовленнєвими порушеннями. - C. 182-188.
  36. Мовчан Л., Комісаренко Н. Змішане навчання як інноваційна організація освітнього процесу у закладах вищої освіти України на основі зарубіжного досвіду. - C. 189-194.
  37. Mukan N., Kravets S. Structuring of the course "Methods of preparing scientific publications" for PhD students in VLE (the case of Lviv Polytechnic National University). - C. 195-199.
  38. Mukan N., Morska N. Advantages and disadvantages of using elements of distance learning in the process of economic disciplines studying. - C. 200-205.
  39. Осіп Н. Педагогічні умови підготовки майбутніх вихователів до фізичного виховання дітей у закладах дошкільної освіти. - C. 206-210.
  40. Піддубцева О. Особливості іншомовної підготовки в українських аграрних закладах вищої освіти. - C. 211-217.
  41. Плахотнюк Н., Макаревич О. Формування навичок професійного спілкування іноземною мовою у майбутніх фахівців сфери обслуговування. - C. 218-222.
  42. Погодаєва І. Волонтерська діяльність на уроках англійської мови в умовах Нової української школи. - C. 223-227.
  43. Сливка Л. Історіографічний контекст проблеми здоров’язбережувального виховання учнівства у Польщі: вибрані аспекти. - C. 228-232.
  44. Стукало О. Методичні особливості викладання латинської мови майбутнім ветеринарам. - C. 233-237.
  45. Талалай Ю. Іноземні мови як складова змісту освіти в старшій школі в Республіці Австрія. - C. 238-242.
  46. Філімонова Т. Формування природознавчої компетентності в майбутніх учителів початкової школи засобами інноваційних технологій в реалізації концепції Нової української школи. - C. 243-247.
  47. Філь Г., Філь В. Науково-дослідницька робота як важливий фактор підготовки педагогічних кадрів до роботи з академічно обдарованими дітьми та молоддю. - C. 248-254.
  48. Хачатурян К. Педагогічні та організаційні умови ефективного поєднання очного навчання та застосування технологій дистанційного навчання. - C. 255-259.
  49. Хріник Є. Аналіз готовності майбутніх вихователів до формування медіакультури у дітей старшого дошкільного віку. - C. 260-265.
  50. Черниш Л. Важливість впровадження країнознавчого матеріалу при навчанні англійській мові студентів немовних спеціальностей. - C. 266-270.
  51. Chuienko V. Assessing the development of students’ sustainability competencies during foreign language for specific purposes acquisition. - C. 271-276.
  52. Швай Р. Виховне середовище як чинник успішності учнів у навчанні. - C. 277-281.
  53. Шевчук Г. Розвиток цифрових компетентностей викладача в умовах пандемії COVID-19. - C. 282-286.
  54. Яковенко Н. Теоретико-методичні засади забезпечення самостійної роботи з іноземної мови курсантів вищих військових закладів освіти. - C. 287-292.
  55. Liu Ya. The culture teaching model from the perspective of cross-cultural competence: building and practice. - C. 293-298.
2022
Вип. 48(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського