Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74297/2021/40(3)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні питання гуманітарних наук
: міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчен. Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка.- Дрогобич

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Мистецтвознавство / Art studies

  4. Міронова Т. Арт-ярмарки та фестивалі в сучасній українській культурі. - C. 4-9.
  5. Міщенко І. Натюрморт у живописі чернівецьких авторів другої половини ХХ – початку ХХІ століття. - C. 10-15.
  6. Опенько В. Поєднання вокального виконавства та артистичної майстерності у творчості оперних співаків другої половини ХІХ – першої половини ХХ ст.. - C. 16-21.
  7. Полєтаєва О. Симфонія-диптих Ганни Гаврилець: бінарна опозиція як основа концепції. - C. 22-29.
  8. Рой У. І. Франко про вистави за іншомовною драматургією на сцені театру товариства "Руська Бесіда" (1888 – 1894 рр.) (на матеріалах щоденних газет "Kurjer Lwowski", "Gazeta Lwowska", "Діло" 1888 – 1894 рр.). - C. 30-41.
  9. Скворцова О. Тенденції трансформації академічного вокалу в українській опері межі XX–XXI ст.. - C. 42-47.
  10. Стрій А. Історіографія постаті Адальберта Ерделі: стан і проблеми. - C. 48-52.
  11. Уманець О. Трансформації концепту зла як віддзеркалення аксіологічної динаміки в музичній фаустіані XIX – XX ст.. - C. 53-59.
  12. Чжан Ю. Естетика християнських традицій у Маріанських мотетах Антона Брукнера. - C. 60-67.
  13. Мовознавство. Лiтературознавство / Linguistics. Literature studies

  14. Paliei T. Linguistic aspects of "name-calling” manipulative tactics implementation in American political discourse. - C. 68-74.
  15. Перенчук О. Класифікація роману Г. К. Честертона "Людина, яка була Четвергом" із позицій структуралізму. - C. 75-79.
  16. Печерських Л. Постмодерністський інваріант жанру утопії в романі "Радіо Ніч" Ю. Андруховича. - C. 80-83.
  17. Писаревська В. Вікові особливості мовленнєвої поведінки новозеландців. - C. 84-88.
  18. Полгородник Д. Еколінгвістичні умови формування та функціонування англійської мови Ірландії. - C. 89-94.
  19. Поміркована Т., Кецик-Зінченко У. До проблем навчання науково-технічного перекладу. - C. 95-100.
  20. Рожкова І. Кіпрський діалект сучасної новогрецької мови: випадок диглосії. - C. 101-106.
  21. Savina Yu. Use of transformations for achieving adequacy when reproducing irony in translation of English literary texts into Ukrainian. - C. 107-111.
  22. Sytniak R. Etymology as a basis of diachronic research of lexical meaning (lingvo-historiographic aspect). - C. 112-116.
  23. Сорокіна Л., Гордієнко Ю. Мовленнєві засоби реалізації маніпулятивної стратегії групової ідентичності (гендерний аспект). - C. 117-121.
  24. Stepanenko M., Shramko R. Predicates with "subject – his psycho-emotional state” semantics as psycholinguistic tool of students’ youth inner state representation. - C. 122-134.
  25. Теглівець Ю. Особливості ономасіологічної ознаки двокомпонентних складених назв із семою ‘вода’. - C. 135-138.
  26. Тоненчук Т. Ідеографічна класифікація англійських соматичних фразеологізмів. - C. 139-145.
  27. Педагогiка / Pedagogy

  28. Пасічник Л., Мотуз Т., Ватковська М. Розвиток комунікативної компетентності учнів інтерактивного навчання із використанням можливостей платформи ZOOM на уроках української мови та літератури. - C. 146-150.
  29. Pereverzeva E. The essence and content of the multifunctionality of the professional activity of the accompanist. - C. 151-156.
  30. Поліщук Г., Демченко А. Формування мотиваційної готовності студентів закладів вищої освіти до успішної професійної діяльності в умовах швидких трансформацій суспільства. - C. 157-162.
  31. Пристай Г. Особливості формування іншомовної соціокультурної компетентності старшокласників. - C. 163-168.
  32. Прокопенко Л., Кучерява О. Пояснювальний монолог у системі підготовки студентів-філологів. - C. 169-175.
  33. Скибун Н. Роль впливу мовленнєвого середовища на формуванняі комунікативних та мовленнєвих компетентностей іноземних студентів. - C. 176-182.
  34. Сливка Л. Роль громадських організацій у здоров’язбережувальному вихованні учнів загальноосвітніх шкіл Польщі (1918 ‒ 1939). - C. 183-187.
  35. Слижук О. Формування поняття про індивідуальне мовлення персонажів на уроках української літератури в гімназії. - C. 188-192.
  36. Слободянюк О. Система забезпечення академічної доброчесності в університетах Великої Британії: від розроблення політики до практики втілення. - C. 193-198.
  37. Смолянко Ю., Коршун Т. Формування моральних якостей дітей старшого дошкільного віку засобами казок. - C. 199-203.
  38. Соловйова Л., Шостак У., Болокан І. Дистанційна вища освіта в контексті процесів глобалізації та інформатизації. - C. 204-212.
  39. Табака О. Розвиток мовлення дошкільнят: актуальні проблеми, шляхи розв’язання. - C. 213-217.
  40. Таможська І. Використання текстів наукового та офіційно-ділового стилів у процесі викладання української мови (за професійним спрямуванням) іноземним студентам ЗВО медичних спеціальностей. - C. 218-223.
  41. Тітова О., Паляничка Н. Технологічні особливості професійної підготовки майбутніх інженерів. - C. 224-229.
  42. Ухналь О. Використання тестових технологій на уроках історії. - C. 230-234.
  43. Харкавців І., Бойчук Н. Творча самореалізація як чинник професійного зростання педагога. - C. 235-239.
  44. Христич Н., Скляренко О. Педагогічні умови формування комунікативних компетентностей майбутніх учителів іноземних мов. - C. 240-249.
  45. Чемерис Г., Брянцева Г. Фронезис як системоутворювальний фактор дизайн-освіти. - C. 250-254.
  46. Чижикова І., Токарєва А. Особливості роботи викладачів вишів в умовах дистанційного навчання. - C. 255-261.
  47. Чупахіна С., Кирста Н. Попередження дискалькулії у дітей старшого дошкільного віку: особливості організації розвиткової роботи. - C. 262-269.
  48. Шайнер Г., Кушка Б. Сучасні методи викладання іноземних мов у закладах вищої освіти. - C. 270-277.
  49. Шлєіна Л., Михайлов В. Імплементація ідей гендерної культури студентів у систему вищої освіти України. - C. 278-284.
  50. Шугайло Я. Можливості використання методики SCAMPER для розвитку креативності здобувачів вищої освіти під час викладання дисципліни "Основи інженерно-педагогічної творчості". - C. 285-290.
  51. Юрженко В., Великдан Ю., Хищенко О. Взаємозв’язок понятійних систем "техніка", "технологія", "культура" як проблема визначення змісту підготовки освітянина – вчителя технологій: методолого-семантичний аспект. - C. 291-299.
  52. Юрченко О. Погляди І. Г. Гердера на мову як суспільне явище та атрибут національної приналежності. - C. 300-306.
  53. Ян Б. Принципи формування художньо-творчої активності майбутніх учителів образотворчого мистецтва в процесі фахової підготовки. - C. 307-311.
  54. Рецензiї / Reviews

  55. Галів У., Зимомря М. Знак плодотворної традиції. - C. 312-313.
2021
Вип. 40(3)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського