Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74297/2020/29(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні питання гуманітарних наук
: міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчен. Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка.- Дрогобич

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Ahieieva V. Types of interference as the manifestation of cross-cultural communication in translation. - C. 4-9.
  4. Ahibalova T., Miroshnychenko V., Plotnikova N. Economic terminology: analysis of translation peculiarities. - C. 10-15.
  5. Ольга А. Методологічні засади дослідження ґендерних стереотипів. - C. 16-22.
  6. Артиш О., Гошилик В. Функційні параметри аналітичних дієслівних предикатів у сучасній англійській мові. - C. 23-27.
  7. Бондар Н., Петрик О., Сидоренко В. Фольклорні засоби образності в поезії О. С. Афанасьєва-Чужбинського. - C. 28-35.
  8. Бура І. Художнє переосмислення міфологічного образу змія у творах Пантелеймона Куліша ("Огненний змій") та Докії Гуменної ("Небесний змій"). - C. 36-42.
  9. Вакарюк Р. Когнітивно-матрична фразеологічна репрезентація домену "соціальна взаємодія" англомовними біблійними фразеологізмами. - C. 43-47.
  10. Веретюк Т. Філософія фемінізму в романі Сильвії Плат "Під скляним ковпаком". - C. 48-54.
  11. Вихрущ А., Руденко М., Драч І. Концепт "здоров’я" в сучасній науці. - C. 55-63.
  12. Любов В. Німецькі парні фразеологізми: формальні і змістові ознаки. - C. 64-69.
  13. Глушаниця Н. Лінгвістичні особливості англійського авіаційного радіотелефонного дискурсу. - C. 70-76.
  14. Головацька Н. Джерела походження сенсорних дієслів на позначення сприйняття на слух. - C. 77-82.
  15. Голод Н. Конгруентність драматургійності й експресіоністичності у малій прозі Василя Стефаника. - C. 83-89.
  16. Гольтер І. Особливості синтаксичної організації мови поетичних творів Г. Чубач (на матеріалі книжки поезій "Хустка тернова"). - C. 90-96.
  17. Honcharova Y., Kolomoichenko O. Psycho/socio/linguistics of English borrowings in Ukrainian: aspects of status and functions. - C. 97-103.
  18. Горшкова А. Лінгвокультурологічні особливості міфосвіту художнього тексту роману Джульєт Марільєр "Child of the Prophecy". - C. 104-109.
  19. Гоца Н., Пасічник Н., Косенко А. Синтаксичні структури вираження емотивності у романах Тоні Моррісон. - C. 110-115.
  20. Грабович М. Поняття авторської інтенційності в гуманітарних дослідженнях. - C. 116-121.
  21. Грачова А. Специфіка потрактування лінгвістичного поняття "темпоральний прислівник". - C. 122-128.
  22. Гуменюк І. Лексико-семантичні особливості кольоропозначень у косметичних каталогах. - C. 129-137.
  23. Адамюк Н. Специфіка перекладу безеквівалентної лексики перекладачами жестової мови в умовах освітнього процесу. - C. 138-144.
  24. Андрющенко Т. Концептуальна канва посутнього значення складників інноваційної культури педагога. - C. 145-151.
  25. Асадчих О., Дибська Т. Зміст компетентностей в усному японському мовленні майбутніх філологів. - C. 152-159.
  26. Бакуменко Р., Ягупов В. Вимоги сучасних методологічних підходів до організаційно-педагогічних умов розвитку професійної компетентності фахівців інформаційно-аналітичного забезпечення. - C. 160-168.
  27. Балюк В. Розроблення та реалізація мережевих проєктів як дидактична умова формування інформаційно-комунікаційної компетентності студентів-економістів. - C. 169-173.
  28. Бартош І. Відбір навчальних матеріалів для формування у майбутніх соціальних працівників умінь усного мовлення німецькою мовою. - C. 174-179.
  29. Батарейна І. Розвиток теорії і практики морального виховання учнів початкових шкіл України. - C. 180-184.
  30. Батрун І. Цілісність як системоутворююча ознака дидактичної концепції В. О. Сухомлинського. - C. 185-191.
  31. Бахов І. Педагогічна практика майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей у поліетнічному освітньому середовищі Канади. - C. 192-202.
  32. Біденко Л., Кисельова Г. Досвід використання електронних ресурсів на початковому етапі навчання української мови як іноземної. - C. 203-209.
  33. Boichenko M., Nykyforov A. Significance of Kharkiv private art school of M. D. Raievska-Ivanova in the development of decorative arts teaching in Ukraine. - C. 210-215.
  34. Бортник К. Метод Фельденкрайза як інноваційний засіб навчання танцювальному мистецтву студентів театральних ЗВО. - C. 216-221.
  35. Булага К. Принципи навчання хореографії вихованців дитячого хореографічного колективу. - C. 222-228.
  36. Васільєва П. Проблема формування іншомовної комунікативної компетентності: підходи, пошуки, рішення. - C. 229-235.
  37. Васютіна Т. Дидактичні можливості музейної педагогіки та віртуальних екскурсій у навчанні молодших школярів. - C. 236-242.
  38. Вербин Н., Шемчук В., Муштатов Ю., Корнієнко О., Малахов Є. Результати дослідно-експериментальної перевірки системи рукопашної підготовки майбутніх офіцерів Збройних Сил України, Національної гвардії України та військовослужбовців армії Російської Федерації. - C. 243-252.
  39. Веремчук А. Сучасний вимір педагогічної освіти: креативний підхід. - C. 253-258.
  40. Воробйова О. Система забезпечення якості освіти: український досвід. - C. 259-264.
  41. Гагарін М. Сучасні підходи до проєктування виховної системи закладу загальної середньої освіти. - C. 265-269.
  42. Grzesiak J. Axiological aspects of self-evaluation and self-assessment in education and in sciences concerning it. - C. 270-277.
  43. Гоголь Н. Культурологічний підхід до навчання української літератури в історико-педагогічному дискурсі кінця ХХ – початку ХХІ століття. - C. 278-283.
  44. Головченко Г. Виховання медіа компетентностей учнів середньої та вищої школи у США та Канаді. - C. 284-291.
2020
Вип. 29(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського