Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74297/2020/29(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Актуальні питання гуманітарних наук : міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчен. Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка.- Дрогобич- Титул.
- Зміст.
- Ahieieva V. Types of interference as the manifestation of cross-cultural communication in translation. - C. 4-9.
- Ahibalova T., Miroshnychenko V., Plotnikova N. Economic terminology: analysis of translation peculiarities. - C. 10-15.
- Ольга А. Методологічні засади дослідження ґендерних стереотипів. - C. 16-22.
- Артиш О., Гошилик В. Функційні параметри аналітичних дієслівних предикатів у сучасній англійській мові. - C. 23-27.
- Бондар Н., Петрик О., Сидоренко В. Фольклорні засоби образності в поезії О. С. Афанасьєва-Чужбинського. - C. 28-35.
- Бура І. Художнє переосмислення міфологічного образу змія у творах Пантелеймона Куліша ("Огненний змій") та Докії Гуменної ("Небесний змій"). - C. 36-42.
- Вакарюк Р. Когнітивно-матрична фразеологічна репрезентація домену "соціальна взаємодія" англомовними біблійними фразеологізмами. - C. 43-47.
- Веретюк Т. Філософія фемінізму в романі Сильвії Плат "Під скляним ковпаком". - C. 48-54.
- Вихрущ А., Руденко М., Драч І. Концепт "здоров’я" в сучасній науці. - C. 55-63.
- Любов В. Німецькі парні фразеологізми: формальні і змістові ознаки. - C. 64-69.
- Глушаниця Н. Лінгвістичні особливості англійського авіаційного радіотелефонного дискурсу. - C. 70-76.
- Головацька Н. Джерела походження сенсорних дієслів на позначення сприйняття на слух. - C. 77-82.
- Голод Н. Конгруентність драматургійності й експресіоністичності у малій прозі Василя Стефаника. - C. 83-89.
- Гольтер І. Особливості синтаксичної організації мови поетичних творів Г. Чубач (на матеріалі книжки поезій "Хустка тернова"). - C. 90-96.
- Honcharova Y., Kolomoichenko O. Psycho/socio/linguistics of English borrowings in Ukrainian: aspects of status and functions. - C. 97-103.
- Горшкова А. Лінгвокультурологічні особливості міфосвіту художнього тексту роману Джульєт Марільєр "Child of the Prophecy". - C. 104-109.
- Гоца Н., Пасічник Н., Косенко А. Синтаксичні структури вираження емотивності у романах Тоні Моррісон. - C. 110-115.
- Грабович М. Поняття авторської інтенційності в гуманітарних дослідженнях. - C. 116-121.
- Грачова А. Специфіка потрактування лінгвістичного поняття "темпоральний прислівник". - C. 122-128.
- Гуменюк І. Лексико-семантичні особливості кольоропозначень у косметичних каталогах. - C. 129-137.
- Адамюк Н. Специфіка перекладу безеквівалентної лексики перекладачами жестової мови в умовах освітнього процесу. - C. 138-144.
- Андрющенко Т. Концептуальна канва посутнього значення складників інноваційної культури педагога. - C. 145-151.
- Асадчих О., Дибська Т. Зміст компетентностей в усному японському мовленні майбутніх філологів. - C. 152-159.
- Бакуменко Р., Ягупов В. Вимоги сучасних методологічних підходів до організаційно-педагогічних умов розвитку професійної компетентності фахівців інформаційно-аналітичного забезпечення. - C. 160-168.
- Балюк В. Розроблення та реалізація мережевих проєктів як дидактична умова формування інформаційно-комунікаційної компетентності студентів-економістів. - C. 169-173.
- Бартош І. Відбір навчальних матеріалів для формування у майбутніх соціальних працівників умінь усного мовлення німецькою мовою. - C. 174-179.
- Батарейна І. Розвиток теорії і практики морального виховання учнів початкових шкіл України. - C. 180-184.
- Батрун І. Цілісність як системоутворююча ознака дидактичної концепції В. О. Сухомлинського. - C. 185-191.
- Бахов І. Педагогічна практика майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей у поліетнічному освітньому середовищі Канади. - C. 192-202.
- Біденко Л., Кисельова Г. Досвід використання електронних ресурсів на початковому етапі навчання української мови як іноземної. - C. 203-209.
- Boichenko M., Nykyforov A. Significance of Kharkiv private art school of M. D. Raievska-Ivanova in the development of decorative arts teaching in Ukraine. - C. 210-215.
- Бортник К. Метод Фельденкрайза як інноваційний засіб навчання танцювальному мистецтву студентів театральних ЗВО. - C. 216-221.
- Булага К. Принципи навчання хореографії вихованців дитячого хореографічного колективу. - C. 222-228.
- Васільєва П. Проблема формування іншомовної комунікативної компетентності: підходи, пошуки, рішення. - C. 229-235.
- Васютіна Т. Дидактичні можливості музейної педагогіки та віртуальних екскурсій у навчанні молодших школярів. - C. 236-242.
- Вербин Н., Шемчук В., Муштатов Ю., Корнієнко О., Малахов Є. Результати дослідно-експериментальної перевірки системи рукопашної підготовки майбутніх офіцерів Збройних Сил України, Національної гвардії України та військовослужбовців армії Російської Федерації. - C. 243-252.
- Веремчук А. Сучасний вимір педагогічної освіти: креативний підхід. - C. 253-258.
- Воробйова О. Система забезпечення якості освіти: український досвід. - C. 259-264.
- Гагарін М. Сучасні підходи до проєктування виховної системи закладу загальної середньої освіти. - C. 265-269.
- Grzesiak J. Axiological aspects of self-evaluation and self-assessment in education and in sciences concerning it. - C. 270-277.
- Гоголь Н. Культурологічний підхід до навчання української літератури в історико-педагогічному дискурсі кінця ХХ – початку ХХІ століття. - C. 278-283.
- Головченко Г. Виховання медіа компетентностей учнів середньої та вищої школи у США та Канаді. - C. 284-291.
| 2020 | | Вип. 29(1)
|
|
|
|