Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74297/2019/24(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Актуальні питання гуманітарних наук : міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчен. Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка.- Дрогобич- Титул.
- Зміст.
- Кантор Н. Судочинство VS. медіація: співвідношення правових інститутів. - C. 4-10.
- Корсак Р. Перспективи використання замків у готельній індустрії України: досвід Чеської Республіки. - C. 11-16.
- Кургаєва С. К. Відображення теми материнства в іконографії епохи палеоліту. - C. 17-23.
- Малежик Д. Діяльність творчої інтелігенції із захисту української мови в УРСР у 1960-х рр.. - C. 24-28.
- Молчко У. Лірико-пісенні солоспіви Остапа Бобикевича на вірші українських поетів початку ХХ століття. - C. 29-33.
- Пасічник Г. Мелодика та ритміка в контексті езотерики українського музичного фольклору. - C. 34-39.
- Скальська Д. Візуальне мислення у видовій специфіці мистецтв. - C. 40-45.
- Фабрика-Процька О. Постать Юрія Костюка в контексті української музичної культури. - C. 46-51.
- Макарова Т. Фреймова модель англійськомовної протестантської проповіді. - C. 52-57.
- Манько А. Художнє моделювання образу Донбасу в ліриці Івана Низового. - C. 58-65.
- Маркова М. "Снігова королева" Ганса Кристіана Андерсена та "Старий годинник" Віктора Винника: компаративний аналіз. - C. 66-71.
- Олексієнко А. Суб'юнктори в детермінативному реченні німецького медичного дискурсу. - C. 72-76.
- Остапович М. Засоби реалізації іронії в романі С. Дигата "Прощання": алюзія, цитата, повтор. - C. 77-81.
- Остратюк Н. Дієслова відчуття в сучасних семантичних класифікаціях дієслівної лексики. - C. 82-87.
- Полонская И. Основной компонентный состав семантической структуры заместителей высказывания. - C. 88-92.
- Пономарьова Л., Веретеннікова Р. Лексико-семантичне поле як спосіб уявлення мовної картини світу письменника на прикладі твору Генріха Сенкевича "Комо грядеши". - C. 93-97.
- Попович Н. Фразеологічні номени точної, неточної та приблизної квантитативності у структурі лексико-семантичного поля кількості в українській мові (на матеріалі словника "Фразеологізми та паремії Чернівеччини"). - C. 98-102.
- Резнікова К., Ігнатоля А., Заяць О. Реалістичне зображення образів жінок та їх теоретичне осмислення в наукових статтях та романі "Над Чорним морем" Івана Нечуя-Левицького. - C. 103-107.
- Романенко Н. Рецепція роману "По кому подзвін" Е. Гемінґвея українською літературою ХХ–ХХІ століть (етапи, перешкоди, новітня версія). - C. 108-114.
- Скляр І. Осмислення роману Ярослава Мельника "Маша, або постфашизм" у психопоетикальній площині. - C. 115-121.
- Стасик М. Відображення національного менталітету в романі Дмитра Кешелі "Родаки". - C. 122-128.
- Стефанова Н. Праіндоєвропейські етнічні константи та їх синкретична семантизація в архаїчному ядрі концепту ДОБРО. - C. 129-137.
- Хода Л. Сленгова лексика в рекламних текстах (на матеріалі словацької та української мов). - C. 138-142.
- Хома В. До проблеми концепту в тексті художнього твору. - C. 143-147.
- Марченко Н. Форми підвищення кваліфікації вчителів. - C. 148-153.
- Масюк О., Титаренко Л., Сінопальнікова Н. Застосування технології ейдетики в процесі навчання математики. - C. 154-159.
- Науменко Н., Расулова А. Невербальні засоби у науковій комунікації викладачів та студентів. - C. 160-164.
- Орду К. Структура комунікативної компетентності майбутніх сімейних лікарів. - C. 165-170.
- Самко А. Життєвий і науковий шлях академіка Семена Устимовича Гончаренка. - C. 171-177.
- Сідорова І. Підготовка студентів педагогічних університетів до використання міжпредметних зв'язків на уроках музичного мистецтва у сучасній школі. - C. 178-181.
- Столяренко О., Столяренко О. Антропологічна концепція в обґрунтуванні гуманістичних засад сучасного виховання. - C. 182-185.
- Ткачук О. Розробка моделі формування професійної компетентності майбутнього фахівця сестринської справи у процесі організації первинної профілактики ВІЛ-інфекції серед студентської молоді. - C. 186-191.
- Уварова Т. Про принципи проведення навчальних екскурсій у межах формування лінгвокультурної компетентості іноземних студентів. - C. 192-197.
- Shmelkova H., Ubeivolk O. Some theoretical problems in forming of professional responsibility. - C. 198-202.
- Щербиніна М., Борисова Ю. Проблеми інтеграції студентів з інвалідністю в освітнє та соціальне середовище. - C. 203-207.
| 2019 | | Вип. 24(2)
|
|
|
|